Yardım Mi 8 Lite Garanti ve pil sağlığı

GoloX

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ömer Faruk
Cihazım
Xiaomi Mi 8 Lit
Yaş
21
Konum
İstanbul
Katılım
19 Nisan 2019
Konular
3
Mesajlar
10
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Mi 8 Lite cihazımın arka cam kapağı açılmaya başladı ayrıca şarjım çok hızlı bitiyor garantiye yollayacağım fakat kime neye güveneyim bilemedim. Çözüm hakkında fikri olanlar varsa lütfen yardimci olsun.Genpa'ya gönderiyim dedim ama cihazım ithalatçı garantili. Lütfen yardımcı olun teşekkür ederim şimdiden.
 

1231243

M|C|C|X|X|X|MCCXLIII
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mertcan
Cihazım
Poco X3
Meslek
Dondurulmuş Üni.
Konum
Hatay/İskenderun
Katılım
13 Ekim 2016
Konular
63
Mesajlar
5.416
Çözümler
3
Tepkime puanı
5.997
Puanları
338
Hocam hangi firma garantili ise cihazınız ona yollamalısınız tabii ki de. Arka camın açılması düşük bir ihtimal (cihazınız yeni diye) ama pilin şişmesinden dolayı olabilir bu da pil performansınıza da yansıyor olabilir. Geç olmadan garantiye verin ve cihazı uzun süre şarjda tutmayın, şarj esnasında telefonu kullanmayın bile.
 
Oyla:

GoloX

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ömer Faruk
Cihazım
Xiaomi Mi 8 Lit
Yaş
21
Konum
İstanbul
Katılım
19 Nisan 2019
Konular
3
Mesajlar
10
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Hocam hangi firma garantili ise cihazınız ona yollamalısınız tabii ki de. Arka camın açılması düşük bir ihtimal (cihazınız yeni diye) ama pilin şişmesinden dolayı olabilir bu da pil performansınıza da yansıyor olabilir. Geç olmadan garantiye verin ve cihazı uzun süre şarjda tutmayın, şarj esnasında telefonu kullanmayın bile.

Cihazın garanti belgesinde servislerin adresleri yazıyor önce kendilerine ulaşıp sonra yollamayı düşünüyorum fakat korkum şu hiçbir sorun yok denip yollanması ve ücret talep etmeleri. Garanti kapsamına girer mi bilginiz var mı ?
 
Oyla:

1231243

M|C|C|X|X|X|MCCXLIII
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mertcan
Cihazım
Poco X3
Meslek
Dondurulmuş Üni.
Konum
Hatay/İskenderun
Katılım
13 Ekim 2016
Konular
63
Mesajlar
5.416
Çözümler
3
Tepkime puanı
5.997
Puanları
338
Cihazın garanti belgesinde servislerin adresleri yazıyor önce kendilerine ulaşıp sonra yollamayı düşünüyorum fakat korkum şu hiçbir sorun yok denip yollanması ve ücret talep etmeleri. Garanti kapsamına girer mi bilginiz var mı ?
İnanın kesin konuşmak imkansız çünkü sırf playstore'den uygulama yüklendiği için garanti dışı bırakılan cihazlar duydum ama sanırım Xiaomi değildi. Kullanıcı hatası olarak teşhis koymazlar diye umut ediyorum, çünkü pil şiştiyse arka kapak onarımı ve batarya değişimi garanti kapsamına girmesi gerekli. Servisi arayın durumu anlatın geç olmadan yollayın.
 
Oyla:

GoloX

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ömer Faruk
Cihazım
Xiaomi Mi 8 Lit
Yaş
21
Konum
İstanbul
Katılım
19 Nisan 2019
Konular
3
Mesajlar
10
Tepkime puanı
2
Puanları
3
İnanın kesin konuşmak imkansız çünkü sırf playstore'den uygulama yüklendiği için garanti dışı bırakılan cihazlar duydum ama sanırım Xiaomi değildi. Kullanıcı hatası olarak teşhis koymazlar diye umut ediyorum, çünkü pil şiştiyse arka kapak onarımı ve batarya değişimi garanti kapsamına girmesi gerekli. Servisi arayın durumu anlatın geç olmadan yollayın.

Teşekkür ediyorum yardımınız için en kısa sürede ilgileneceğim.
 
Oyla:
Üst Alt