- Adım
- Umut
- Cihazım
- Mi9
- Meslek
- Bilişim
- Yaş
- 33
- Konum
- Antalya
- Katılım
- 30 Aralık 2016
- Konular
- 37
- Mesajlar
- 445
- Tepkime puanı
- 164
- Puanları
- 58
Cihazı Brick olan arkadaşlar konu altına mail attığını belirtsin liste oluşturup gelişmeleri takip edebilelim.
Merhaba arkadaşlar bildiğiniz üzere Mi Türkiye bu konuda oldukça pasif kaldı ve çözüm olarak bazı arkadaşlardan 700 tl civarı paralar istedi ritzy gibi servisler daha olaydan bir haber oysa ki rusya ukrayna kazakistan gibi ülkelerdeki firmaların yetkisi var ve çözüm sağlıyor mi sizden bölgesel satıcınıza gitmenizi istiyor ama bizim satıcımız konuyu bizden öğreniyor...
cihazı brick olanlar aşağıda yazacağım şekilde mi hesabınızda tanımlı olan mail adresinden mail göndermenizi istiyorum (miui global forumundan alıntı yapılmıştır);
Mi ID nizi bilmiyorsanız öğrenmek için;
oturum açın
sağ üst kısımda yazan rakam ID nizdir.
orjinal konu;
KASIMM OzanSRC apeksx92 dorukhan ve diğer mağdur arkadaşlar için anlatımı yaptım kendi telefonum unbrick oldu sorunu çözdüm umarım sizlerinde birgün çözülür.
Merhaba arkadaşlar bildiğiniz üzere Mi Türkiye bu konuda oldukça pasif kaldı ve çözüm olarak bazı arkadaşlardan 700 tl civarı paralar istedi ritzy gibi servisler daha olaydan bir haber oysa ki rusya ukrayna kazakistan gibi ülkelerdeki firmaların yetkisi var ve çözüm sağlıyor mi sizden bölgesel satıcınıza gitmenizi istiyor ama bizim satıcımız konuyu bizden öğreniyor...
cihazı brick olanlar aşağıda yazacağım şekilde mi hesabınızda tanımlı olan mail adresinden mail göndermenizi istiyorum (miui global forumundan alıntı yapılmıştır);
Kod:
Gönderilecek adres; service.global@xiaomi.com
Konu; MI ID authorization request {MI ID "IDNIZI BURAYA YAZIN"}
Mesaj;
Hi. Thousands of users, including myself {MI ID "IDNIZI BURAYA YAZIN"} , are facing the ARB-bricked Xiaomi
phones issue.
There are literally thousands of people with soft-bricked phones due to your poorly announced
and poorly executed ARB decision, which is contrary to Xiaomi's past policies and promises
of hardware openness.
The hottest topics on the MIUI forums are about Xiaomi not addressing the issue.
It is literally a flood. Here are some, and some that have been there for weeks.
http://en.miui.com/thread-3612759-1-1.html
http://en.miui.com/thread-3307173-1-1.html
http://en.miui.com/thread-3624876-1-1.html
http://en.miui.com/thread-3495776-1-1.html
http://en.miui.com/thread-3149410-1-1.html
Xiaomi's poor decision bricked thousands of new phones.
Some users did get authorizations, most of us were left hanging.
There are now scammers who post offers to unbrick for money, who ask
people for remote access to their PC and phone. Xiaomi is putting many, many
of its customers at unacceptable risks because of the stubborn refusal to
provide the required access in a timely manner. This is completely unacceptable.
You must not reply with boilerplate excuses, but with a solution.
Please don't stall, and explain your policy and "the server process" fairly to
everyone.
And please authorize my (and everyone else's) account for EDI flashing.
Best regards
Mi ID nizi bilmiyorsanız öğrenmek için;
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
adresine gidinoturum açın
sağ üst kısımda yazan rakam ID nizdir.
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
orjinal konu;
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
KASIMM OzanSRC apeksx92 dorukhan ve diğer mağdur arkadaşlar için anlatımı yaptım kendi telefonum unbrick oldu sorunu çözdüm umarım sizlerinde birgün çözülür.
Son düzenleme: