Cihazda sıkıntı olup olmadığını kontrol etmek istedim hocam.Direk kullanıma başlayabilirsiniz.
hocam detaylı açıklamamış ama doğru söylemiş. zaten en dışındaki(kutuyu sarmalayan) jelatini açtıgınız an olay bitiyor artık iade edemezsiniz. açıp kullanıp sorun olmamasını dileyeceksiniz. sorun olması durumunda da servise göndereceksiniz başka oluru yok malesef. iyi sanslar.Kullanmadan cihazınızda her hangi bir sorun olup olmadığını öğrenemezsiniz, sim kartınızı takın kullanmaya başlayın ilk 24 saat içersinde belli olur cihazınızda her hangi bir sorun olup olmadığı, cihazınızı iyi günlerde kullanın.
imei1 garantili, imei2 de garanti görünmüyor ne yapmalıyım?Kardeş garanti sorgulamasında iki imeilinde garantisi görünüyor mu