Yardım Mi 4 Batarya Sorunu

Zwilling

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Samsung S20 FE
Konum
İstanbul
Katılım
3 Temmuz 2018
Konular
29
Mesajlar
1.076
Tepkime puanı
540
Puanları
128
Merhaba, mi 4 telefonumu daha önce sürekli boot ekranına düşmesi nedeniyle garantiye yollamıştım. 2 3 hafta sonra batarya değiştirildi denilerek geri aldım. Bir süre sonra şarjı yüzde 80lerde iken kapanmaya başladı, sürekli şarj etmem gerekiyordu yani. Telefonu garantiye götüreceğim diye kenara koydum, bir süre kullanılmadan durdu. Bugün baktığımda bataryasının aşırı derecede şişmiş olduğunu gördüm. Sizce buna ne sebep olabilir, en kısa sürede garantiye götürmeyi düşünüyorum.
 

Mr.Sun

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Emre Can
Cihazım
Redmi Note 8
Konum
Ankara
Katılım
7 Kasım 2016
Konular
6
Mesajlar
77
Tepkime puanı
9
Puanları
8
3 kere servisde batarya değiştirdim orjinal batarya takmıyolar ellerinde ne varsa onu takıyolar
 
Oyla:

Zwilling

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Samsung S20 FE
Konum
İstanbul
Katılım
3 Temmuz 2018
Konular
29
Mesajlar
1.076
Tepkime puanı
540
Puanları
128
Bakalım götürüp vereceğim yine, 3 kez götürüp sorun düzelmezse değişim ya da iade talebinde bulunabiliyoruz diye hatırlıyorum.
 
Oyla:

'AnKeBuT

Cooder
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Tunahan
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
VETERİNER HEKİM
Yaş
31
Konum
TEKİRDAĞ
Katılım
21 Mart 2016
Konular
26
Mesajlar
784
Tepkime puanı
542
Puanları
108
Bakalım götürüp vereceğim yine, 3 kez götürüp sorun düzelmezse değişim ya da iade talebinde bulunabiliyoruz diye hatırlıyorum.

Entegreden kaynaklıysa zaten tamir işine kimse girmez riskli bişey. Ya yaptık diye sizi geçiştirirler ki çoğu garanti şirketi bunu yapıyor, ya da söylediğiniz gibi 3 kez sorun düzelmediğinde değişim hakkı talep edebiliyosunuz. Tüketici heyetinde örmekleri mevcut...
 
Oyla:

Zwilling

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Samsung S20 FE
Konum
İstanbul
Katılım
3 Temmuz 2018
Konular
29
Mesajlar
1.076
Tepkime puanı
540
Puanları
128
Çok eski cihaz ama
2017 Kasım da aldım, garantisi 2019 kasım ayında bitecek.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Entegreden kaynaklıysa zaten tamir işine kimse girmez riskli bişey. Ya yaptık diye sizi geçiştirirler ki çoğu garanti şirketi bunu yapıyor, ya da söylediğiniz gibi 3 kez sorun düzelmediğinde değişim hakkı talep edebiliyosunuz. Tüketici heyetinde örmekleri mevcut...
Tahminimce değişmediler zaten, soketlerle ilgili birşey yapıp geri verdiler. Yoksa bu kadar çabuk bozulmazdı.
 
Oyla:
Üst Alt