Yardım Mi 12T Pro ses yankı problemi

akif_baydar

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Akif
Cihazım
Mi note 3
Yaş
36
Konum
Ankara
Katılım
12 Şubat 2019
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Merhabalar, Mi 12T Pro ile telefonla görüştüğümde karşı taraf kendi sesini tekrar duyuyor. Bu sorun sürekli de olmuyor. Bazen yaşanıp bazen düzeliyor. Konuya ilişkin bilgi ve çözüm önerisi olan varsa şimdiden teşekkürler,
Kesin Çözümünü buldum. Cümleten merhabalar ben sorunu çözdüm anlatayım.

Ayarlar Şifreler ve güvenlik kısmına giriyoruz orada yetkilendirme ve geri alma var oraya girip GetApps ı devre dışı bırakıp telefonu kapatıp tekrar açtığımızda düzelmiş oluyor bizzat denedim. Problemden kurtuldum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

xiaomi ye geri bildirim yapmıştım yankı devam ediyor diye böyle bir geri bildirim yaptılar.
Sayın müşterimiz, Bu sorunu çözmek için geçici bir sürüm yayınlanmak üzere, doğrulamaya yardımcı olmak ister misiniz? Lütfen Dikkat: Geçici sürümdeki bazı uygulamalar (Google play, Google pay ve Netflix vb.) normal şekilde kullanılamaz. doğrulama geçerse yakında resmi sürümü göndereceğiz Desteğiniz için teşekkürler.
bence herkes geri bildirim yapsın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


sorun devam ediyor diye geri bildirim yapın.
Kesin Çözümünü buldum. Cümleten merhabalar ben sorunu çözdüm anlatayım.

Ayarlar Şifreler ve güvenlik kısmına giriyoruz orada yetkilendirme ve geri alma var oraya girip GetApps ı devre dışı bırakıp telefonu kapatıp tekrar açtığımızda düzelmiş oluyor bizzat denedim. Problemden kurtuldum
 

sermeydan70

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mİ 12T PRO
Konum
İstanbul
Katılım
25 Eylül 2019
Konular
3
Mesajlar
42
Çözümler
1
Tepkime puanı
18
Puanları
8
Kesin Çözümünü buldum. Cümleten merhabalar ben sorunu çözdüm anlatayım.

Ayarlar Şifreler ve güvenlik kısmına giriyoruz orada yetkilendirme ve geri alma var oraya girip GetApps ı devre dışı bırakıp telefonu kapatıp tekrar açtığımızda düzelmiş oluyor bizzat denedim. Problemden kurtuldum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Kesin Çözümünü buldum. Cümleten merhabalar ben sorunu çözdüm anlatayım.

Ayarlar Şifreler ve güvenlik kısmına giriyoruz orada yetkilendirme ve geri alma var oraya girip GetApps ı devre dışı bırakıp telefonu kapatıp tekrar açtığımızda düzelmiş oluyor bizzat denedim. Problemden kurtuldum
Öncelikle merhaba,

Ben tüm işlemleri denedim dediğinizide yaptım. Sorun çözülmüyor bir süre sonra devam ediyor. Cihazım sıfırıyla 2 kez değişti. Şuan yurtdışı global ve çindeki yetkililere de bildirdim. Detaylı şekilde inceliyorlar bende inceliyorum. Net çözüm olursa sizlere bildireceğim.
 

curseofeanor

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Oguzhan
Cihazım
Mi 8
Yaş
29
Konum
Istanbul
Katılım
20 Temmuz 2019
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
1
Puanları
3
aynı sorun bende de var hemde ahizede oluyor. ne lanet telefonmuş arkadaş aldığıma bin pişman oldum elimdeyken durduk yere ekranı gitti darbe vs olmadığı halde.
 

sermeydan70

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mİ 12T PRO
Konum
İstanbul
Katılım
25 Eylül 2019
Konular
3
Mesajlar
42
Çözümler
1
Tepkime puanı
18
Puanları
8
Merhaba

Cihazı 4 aylık bir süreçte kullandım. Xiaomi türkiye garantili satın aldım. Cihazdaki devam eden sorun kronik ses yankısı. Xiaomi teknik ekiple uzun süre denemler yaptık. 2 kez cihaz sıfırı ile değişti. Ama sorun çözümlenmedi. Ve yetkili servis android 13 miui 14 yüklerken cihazın anakartını kullanılmaz hale getirdi. Sonra 2 kez cihaz değişti diye ücret iadesini de onaylamadı. Ve ben cihazı hiçbir şekilde kullanamadım. Müşteri ararken sürekli yankı yapıyor ve müşteriler sesimizimi kaydediyorsunuz diyor. Uani cihaz tekniği kullanılması gereken telefon görüşmesini sağlıklı yerine getiremiyor. Bu ağır kusurdur. Ama Xiaomi Türkiye ekibi bunun farkında değil. Yazılımsal olarak bir çok eksiği var. Turkcel operatörü cihazı tanımlayamadı. 1 bucuk ay onunla uğraştım. Cihazda 3 g, 4.5 g ve 5g bile tanımsızdı cihaz olarak. Ve bir ay sonra tanımladık dediler ama hale sms geldiğinde model ismi değil XİAOMİ marka cihaz şeklinde sms gelmekte. Sonuç itibari ile başarısız ve kötü bir deneyim yaşadım. Sizlere yardımcı olması adına paylaşıyorum. Eğer sizlere rahatsızlık verdiysem affola.
aynı sorun bende de var hemde ahizede oluyor. ne lanet telefonmuş arkadaş aldığıma bin pişman oldum elimdeyken durduk yere ekranı gitti darbe vs olmadığı halde.
Merhaba

Cihazı 4 aylık bir süreçte kullandım. Xiaomi türkiye garantili satın aldım. Cihazdaki devam eden sorun kronik ses yankısı. Xiaomi teknik ekiple uzun süre denemler yaptık. 2 kez cihaz sıfırı ile değişti. Ama sorun çözümlenmedi. Ve yetkili servis android 13 miui 14 yüklerken cihazın anakartını kullanılmaz hale getirdi. Sonra 2 kez cihaz değişti diye ücret iadesini de onaylamadı. Ve ben cihazı hiçbir şekilde kullanamadım. Müşteri ararken sürekli yankı yapıyor ve müşteriler sesimizimi kaydediyorsunuz diyor. Uani cihaz tekniği kullanılması gereken telefon görüşmesini sağlıklı yerine getiremiyor. Bu ağır kusurdur. Ama Xiaomi Türkiye ekibi bunun farkında değil. Yazılımsal olarak bir çok eksiği var. Turkcel operatörü cihazı tanımlayamadı. 1 bucuk ay onunla uğraştım. Cihazda 3 g, 4.5 g ve 5g bile tanımsızdı cihaz olarak. Ve bir ay sonra tanımladık dediler ama hale sms geldiğinde model ismi değil XİAOMİ marka cihaz şeklinde sms gelmekte. Sonuç itibari ile başarısız ve kötü bir deneyim yaşadım. Sizlere yardımcı olması adına paylaşıyorum. Eğer sizlere rahatsızlık verdiysem affola.
 

seyhunkurtoglu

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
SEYHUN
Cihazım
Redmi note 7
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
12 Ocak 2021
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba, buraya yazdıklarımızı xiaomiden bir yetkili okuyir mu bilmiyorum ama görüşme esnasında karşı taraf surekli ses yankısından ekodan sikayet ediyorsa yalmiz değilsiniz. Sanki butun cihazlarda bu sorun var. Eger telefonu yogun bir sekilde arama amacli kullanıyorsanız neredeyse hergun bu problemi yaşarsınız. Ben gunde 30 40 gorusme yaptığımda en az 3-4 eko yankı problemi yaşıyorum. Restart yapinca düzeliyor. Buna ek olarak karsi tarafin sesi zaman zaman anlasilmayacak sekilde kesik kesik biraz da parazitli geliyor ve anlaşılmıyor. Sorun neden bilmiyorum ama bu sorun cozulmedikce bu modelin bu kronik sorunu bilindikce bu cihaz tercih de edilmez henuz almadiysaniz bu problemi yaşayacağınız neredeyse kesin gibi baska model bakin derim. Bu sorunu cozmek icin sunu yaotim cozukdi diyen kim varsa problem çözülmüyor. Sadece restart yaptığınız için bir sure yasamiyorsunuz bende hepsini denedim ama cozumler kisa sureli oldu. Tekrar ettiğinde oproblem devam ederken servise goturmeyi düşünüyorum. Bakalım olmazsa ayipli ürün diye tuketici hakem heuetine basvurarak degisim ya da iade isteyeceğim. xiaomi urunleri genelde guzel mennun kaliyorum ama bu modelden uzak durun derim.
 

ramses06

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
rüstem eylen
Cihazım
12t pro
Yaş
47
Konum
ankara
Katılım
31 Mart 2023
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
1
Puanları
1
Aynı sıkıntı bende de vardı xiaomi müşteri hizmetlerini aradım sorun düzeldi. Müşteri hizmetlerinin gösterdiği yol..

Güncelleme
Öncelikle ''Ayarlar > Telefon hakkında > Sol taraftaki ''MIUI sürümü'' isimli kutucuk > Güncellemeleri kontrol et'' a
dımlarını izleyerek cihazınızı güncel hale getiriniz.
Reboot
Cihazınızı tamamen kapalı hale getirdikten sonra yan tarafında bulunan ses yükseltme ve güç (açma/kapama)
düğmelerine aynı anda basılı tutarak karşınıza ''Main Menu'' isimli sayfa gelene kadar bekleyiniz.
Bu menüde ses tuşlarını kullanarak ''Reboot'' başlığının üzerine gelip, güç tuşuna basarak giriş yapınız
ve ardından ''Reboot to System'' başlığını seçiniz.
Wipe Data
Sorunun devam etmesi halinde cihazınızın sıfırlanması gerekmektedir. Bu işlem cihazdaki tüm verileri silecektir.
Cihazınızı tamamen kapalı hale getirdikten sonra yan tarafında bulunan ses yükseltme ve güç (açma/kapama)
düğmelerine aynı anda basılı tutarak karşınıza ''Main Menu'' isimli sayfa gelene kadar bekleyiniz.
Bu menüde ses tuşlarını kullanarak ''Wipe Data'' başlığının üzerine gelip, güç tuşuna basarak giriş yapınız ve
''Wipe All Data'' başlığını seçiniz. Ardından 'Confirm'' > Back to Menu > Reboot > Reboot to System.'' adımlarını
izleyiniz.
En son paketi indir
'Ayarlar > Telefon hakkında > Sol taraftaki ''MIUI sürümü'' ekranına geliniz. Ortada yer alan MIUI ikonuna
''Ek güncelleme özellikleri açık'' uyarısı gelene kadar art arda dokununuz. Ardından ''Sağ üstteki 3 nokta >
En son paketi indir'' seçeneğine tıklayarak son güncellemeyi tekrar kurunuz.
bu şekilde yapabilirsiniz sorun ortadan kalktı sorun çözüldü deneyin isterseniz
 

gkhn42

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Gökhan
Cihazım
12T pro
Yaş
38
Konum
Konya
Katılım
6 Nisan 2023
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Kesin Çözümünü buldum. Cümleten merhabalar ben sorunu çözdüm anlatayım.

Ayarlar Şifreler ve güvenlik kısmına giriyoruz orada yetkilendirme ve geri alma var oraya girip GetApps ı devre dışı bırakıp telefonu kapatıp tekrar açtığımızda düzelmiş oluyor bizzat denedim. Problemden kurtuldum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Kesin Çözümünü buldum. Cümleten merhabalar ben sorunu çözdüm anlatayım.

Ayarlar Şifreler ve güvenlik kısmına giriyoruz orada yetkilendirme ve geri alma var oraya girip GetApps ı devre dışı bırakıp telefonu kapatıp tekrar açtığımızda düzelmiş oluyor bizzat denedim. Problemden kurtuldum
Bende çözüm olmadı sorun hala devam ediyor
 

mchtclk546

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mücahit
Cihazım
redmi jote 6
Yaş
30
Konum
Kıbrıs
Katılım
10 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Arkadaşlar bende de aynı sorun var Dı ben uygulamalardan / kişiler / orada da güncellemeleri kaldir diyin anlık düzeliyor sonra bir süre sonra tekrar ediyor. Ben çok sinirlendim bu işe mi arayüzü yükledim yani arama ve mesaj mı ye ait şuan ama burdan da herzaman olmasa da 10 aramanın 6 7 si karşı tarafın sesi bana gelmiyor fakat benim sesim gidiyor ucak moduna alip çıkıyorum sonra tekrar arıyorum öyle düzeliyor ne olcak bilmiom
 
Üst Alt