Çözüldü Magisk nasıl Kaldırılır??

  • Konbuyu başlatan Üye silindi 117519
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 9
  • Görüntüleme 984
Ü

Üye silindi 117519

Guest
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
11.0.02
Telefon Modeli
Mı 9se
Bootloader Kilidi
Açık
S.a arkadaşlar Magisk sürüm dusurmem lazım ,magisk nasıl silebilirim??
 

StreX

Emekli Yönetici
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Cihazım
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Konum
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
241
Mesajlar
9.770
Çözümler
21
Tepkime puanı
10.500
Puanları
338
S.a arkadaşlar Magisk sürüm dusurmem lazım ,magisk nasıl silebilirim??
kendi uygulaması içinden kaldırılabiliyor ya da twrp den wipe cache dalvik ve system yapıp tekrar romu flaşlayın magisk uçacaktır.
 
Oyla:

Stoya

Süper Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SERDAR
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Ev Erkeği
Yaş
48
Konum
Muğla
Katılım
12 Temmuz 2019
Konular
104
Mesajlar
20.103
Çözümler
64
Tepkime puanı
16.189
Puanları
338
S.a arkadaşlar Magisk sürüm dusurmem lazım ,magisk nasıl silebilirim??

Düşüreceğiniz sürümü yükleyin tamamdır.

Komple kaldırmak içinse mevcut romu hiç wipe yapmadan yükleyin magisk kalkar.( Mi-room hariç)
 
Oyla:
Ü

Üye silindi 117519

Guest
Miroom gömülü kurulu magisk ,twrpeen kaldırıp cihazı açmadan eski sürümü kursam ,rootlu şekilde açılırmi cihaz
 
Oyla:

Stoya

Süper Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SERDAR
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Ev Erkeği
Yaş
48
Konum
Muğla
Katılım
12 Temmuz 2019
Konular
104
Mesajlar
20.103
Çözümler
64
Tepkime puanı
16.189
Puanları
338
Miroom gömülü kurulu magisk ,twrpeen kaldırıp cihazı açmadan eski sürümü kursam ,rootlu şekilde açılırmi cihaz

İlk mesajımda yazdım, yüklemek istediğin magisk sürümünü direk yükleyin diye....
 
Oyla:
Ü

Üye silindi 117519

Guest
Tamam öyle yapayım ,magisk manager siliyorum ozaman 7.4,yüklü olması lazımmış apksini indirdim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Cozdum hocma eyw
 
Oyla:
Üst Alt