Sadece hyperos olması kötü ;(
iŁКΞЯ Emekli Yönetici Emekli Yönetici Uzman Üye MIUI Sever SMS Onaylı Cihazım Redmi K20 Pro/Mi 9T Pro Adım - łŁКΞЯ - Cihazım Mi9T Konum Tekirdağ Katılım 9 Mart 2019 Konular 154 Mesajlar 2.488 Çözümler 13 Tepkime puanı 1.800 Puanları 188 18 Haziran 2024 #21 Sadece hyperos olması kötü