- Adım
- selma
- Cihazım
- mi a2
- Yaş
- 31
- Konum
- Kahramanmaraş
- Katılım
- 8 Mayıs 2021
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 1
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- Rom yok
- Telefon Modeli
- Mi A2
- Bootloader Kilidi
- Kapalı
Xiaomi Mi A2 model telefonumu 2 sene önce KVK garantili olarak Mi Store'dan almıştım. Garantisi dolduktan sonra arızalanması üzerine tekrar KVK teknik servisine gönderdim. Önce kasanın ağır darbe almış olduğunu söyleyip 440 tl ücret çıkardılar. Telefona ihityacım olduğu için ücreti kabul ettim. Ancak şimdi de 460 tl ilave ücret istiyorlar. Ben telefonun iadesini istedim ancak ne müşteri hizmetleri maili cevap veriyor, ne de telefonla ulaşabiliyorum. Önceki ödediğim 440 tl nin iadesi için ne yapmam gerekir? Yardımcı olabilen olursa çok sevinirim.