- Adım
- Taylan
- Cihazım
- Lg g3
- Yaş
- 45
- Konum
- Malatya
- Katılım
- 4 Ocak 2018
- Konular
- 7
- Mesajlar
- 15
- Tepkime puanı
- 15
- Puanları
- 3
Redmi note 5 sözde kvk garantili cihazım % 79 a kadar şarj oluyordu tam şarj almayınca servise yolladım. Ekranla arka panelin birleşim yerindeki ince çentik kısmında kıl kalınlığında bir çatlak vardı. Orayı iyice deforme edip kırmışlar. Bana geri dönüş yapıp şarj arızasından önce arka paneli değiştirmemiz gerektiğini söyleyip 420 tl para talep ettiler bende kabul etmeyip sadece arızayı giderip bana cihazımı geri gönderin dedim.
fakat ısrarla a arka paneli değiştirmeden işlem yapamayız dediler.
ben düştüm siz kesinlikle düşmeyin fazladan kvk için kesinlikle para ödemeyin. Benim gibi dolandırılmayın.
bunun için tüketici hakem heyetine gideceğim
fakat ısrarla a arka paneli değiştirmeden işlem yapamayız dediler.
ben düştüm siz kesinlikle düşmeyin fazladan kvk için kesinlikle para ödemeyin. Benim gibi dolandırılmayın.
bunun için tüketici hakem heyetine gideceğim