- Adım
- .
- Cihazım
- .
- Konum
- .
- Katılım
- 27 Ağustos 2018
- Konular
- 14
- Mesajlar
- 105
- Tepkime puanı
- 78
- Puanları
- 28
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- Global Stable v11.0.3.0
- Telefon Modeli
- Redmi Note 8
- Bootloader Kilidi
- Kapalı
İyi günler. 19 ay önce Redmi Note 5 AI alarak bir Xiaomi kullanıcısı ve bu forumun bir üyesi olmuştum. O zamandan beri memnun olduğum cihazlardan ötürü pek kişiye tavsiye ederek zincirleme bir şekilde insanların (başta Redmi Note serisi olmak üzere) Xiaomi kullanıcısı yaptım. Son olarak, telefonu arızalanmış olan dayıma da Redmi Note 8 sipariş ettik. Sipariş ettiğim yer Hepsiburada sitesiydi (kendilerinden aldık) ve Xiaomi Türkiye garantili diye geçiyordu. Telefon dayımın iş yerine teslim edildi. Kurulum için bana getirdi ve ben kutusunu gördüğümde zaten dışındaki naylon sökülmüştü. İlk sorduğum şey, dışında "Xiaomi Türkiye Garantili" etiketi ve Evofone bandrolünün olup olmadığıydı. Dayım KVK etiketi vardı deyince şaşırdım. Bugün fırsatım oldu ve KVK sitesinde IMEI sorguladım. Gerçekten de KVK garantili çıktı. 13.03.2022'ye kadar garantili yazıyordu. (Cihazın faturası 23.03.2022 tarihinde kesilmiş sipariş 21.03.2022'de verilmişti.)
Şimdi sizlere sormak istediğim şey tam olarak başlıkta yazıyor. Gelecek cevapları az çok tahmin edebiliyorum. Vakti zamanında ben cihaz alacağımda Evofone (Evo BT) için çok fazla şikayet vardı. Küfürler ve lanetler yağdıran oldu. Bu forum da dahil pek çok yerde Delta veya KVK hatta garantisiz olmasını tavsiye edenler olmuştu. Bulunduğumuz şehirde de KVK yetkili bayisi var. Evofone'un kötü olduğu iddiaları yüzünden bu durum karşısında sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. En son benim bildiğim kadarıyla Evofone ve Cepport dışında resmi distribütör yoktu. KVK resmi distribütör oldu da benim mi haberim yok acaba?
Bunun için sanırım yapacak bir şey yok. Cihaz açıldı. SIM kart takıldı ve 1 haftadır kullanılıyor. Gittikçe kötüye giden kargo hizmetleri (PTT kargo nedir be kardeşim?) ve Hepsiburada hakkında son zamanlarda gördüğüm kullanılmış/yanlış ürün teslimatı şikayetleri ile birlikte artık o siteyi kullanmamaya karar verdim. En azından bu tarz ürünler için İnce Hesap daha güvenilir. Bulabilirsek oraları tercih edeceğim.
Şimdi sizlere sormak istediğim şey tam olarak başlıkta yazıyor. Gelecek cevapları az çok tahmin edebiliyorum. Vakti zamanında ben cihaz alacağımda Evofone (Evo BT) için çok fazla şikayet vardı. Küfürler ve lanetler yağdıran oldu. Bu forum da dahil pek çok yerde Delta veya KVK hatta garantisiz olmasını tavsiye edenler olmuştu. Bulunduğumuz şehirde de KVK yetkili bayisi var. Evofone'un kötü olduğu iddiaları yüzünden bu durum karşısında sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. En son benim bildiğim kadarıyla Evofone ve Cepport dışında resmi distribütör yoktu. KVK resmi distribütör oldu da benim mi haberim yok acaba?
Bunun için sanırım yapacak bir şey yok. Cihaz açıldı. SIM kart takıldı ve 1 haftadır kullanılıyor. Gittikçe kötüye giden kargo hizmetleri (PTT kargo nedir be kardeşim?) ve Hepsiburada hakkında son zamanlarda gördüğüm kullanılmış/yanlış ürün teslimatı şikayetleri ile birlikte artık o siteyi kullanmamaya karar verdim. En azından bu tarz ürünler için İnce Hesap daha güvenilir. Bulabilirsek oraları tercih edeceğim.