Cepport'tan delta servis garantili mi5 prime aldım. Ekran ghost screen sorunundan berbat durumda. Geçen gün bir de üstüne şarj %15 iken kapandı. Moralimin nasıl bozulduğunu anlatamam.
Ekran için bir program buldum. Sürekli çalışıyor. İdare ediyorum onunla. Pil de bir daha yapmadı. Daha 1 yılı yeni doldu garantisi var yani. Ama delta servisle ilgili öyle şeyler okudum ki üzerinden çizik bile olmayan telefonu verip paramla rezil olacağım diye götürmeye korkuyorum. Kendim açıp ekranı nasıl değiştiririm videoları izlemeyi tercih ediyorum.
Niye mi? Bilerek, isteyerek, belki de tümüyle beceriksizlikten, belki de haklı gerekçelerle maliyetlerden, nedenini bilemiyorum, servis vermemek için ellerinden geleni yapıyorlar. Kanunlar da uzun, çetrefilli ve uymayan servisi yok edecek güce sahip olmayınca sonuç mağduriyet, kaçış yok.
İthalatçı, kvk, mvk, evo, evofone ne olursa olsun, her şeyden önce orijinal yedek parça olmadığının genel kabulü bile bence başlı başına sorun. Her ne işlem yaparlarsa 1.sınıf valla orijinali gibi!
İşçilik ise korkunç. Örnek mi5 telefonumun ekranı kasa çerçevesine yapıştırılmış, değişim yaparsanız o işlem aynen bir daha elle yapılacak. Ve sonuç ışık sızması, ekranın oynaması v.b. Ekranın orijinal olmadığını, ghost screen sorununun garanti kapsamında kimine değiştirilip kimine değiştirilmediğinden bahsetmiş miydim.
Özetle xiaomi demek ucuza alıp bozulunca piyasadan tamirci bulup parasıyla çözüm almak demek. Yoksa çekmeceye at gitsin. Yanlışsam biri beni düzeltsin.