Yardım KVK Fiyaskosu

beerstorm

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Melih
Cihazım
Poco F1
Yaş
39
Konum
Yalova Türkiye
Katılım
3 Ocak 2020
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
idontknow v1.0
Telefon Modeli
Pocophone F1
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
Merhaba, 24 Aralık 2019'da Poco F1 telefonumun arka kapağında bir şişlik fark edip telefonumu KVK'ya servise gönderdim. Telefonum fatura tarihinden itibaren 10. ayında olduğu için 12 aylık pil garantisincen faydalanmayı umuyordum. Bu noktada altını çizmek isterim ki telefonda kesinlikle camda kırık ya da sıvı teması gibi şeyler olmadı, böyle bir şey yaşanmadı.
aşağıdaki fotoğraflarda ilk ekran'da saat görünen fotoğraf 24/12 tarihinde telefonumun girişini yapan LVKL görevlisinin çektiği ve sitelerinde olan fotoğraf. Diğeri de teknik servisteki elemanın 1 hafta sonra sayfaya eklediği görsel. Dikkatli bakarsanız ilk foto da hoparlörlerin orada herhangi bir kırık olmadığı, oval hattın pürüzsüz geçtiği görülebiliyor zaten. ancak ikinci fotoğrafta kırık var! ekranımı kırmışlar ve benden para istiyorlar!

dahası önce servis sayfasına sıvı teması yazdılar. aradım böyle bir şeyin yaşanmadığını, telefonun gayet güzel çalıştığını, sadece bir şişlikten başka şikayetim olmadığını belirttim. sayfadaki açıklamayı "sıvılı şarj film" diye değiştirmişler. merak ediyorum bu telefon suya düşse, sadece şarj filmi mi ıslanır? oraya kim enjekte edece sıvıyı.. Bunlarla nasıl mücadele edebilirim? Bu konuda tecrübesi ya da bilgisi olanlardan yardım rica ediyorum. Benim gibi resmen Xiaomi elçisi gibi çalışan adamı ne hale soktular!

Lütfen yardım!



Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

Ironsides

Süper Üye
Yönetici
Moderatör
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Not Found
Cihazım
Xiaomi 13T PRO
Meslek
Mod
Konum
LT
Katılım
2 Ocak 2015
Konular
315
Mesajlar
4.651
Çözümler
26
Tepkime puanı
9.893
Puanları
338
Geçmiş olsun..Garanti firmaları eskiden olduğu gibi temiz ve sağlam değiller. Türkiye garantili deniyor ama cihaz kvk ya gidiyor ve sonuç?

Açıkcası garantiye gönderdiğim cihazlar nedense hep delta ya denk geldi. Hiç birinde sorun yaşamadım. Son yıllarda tüm garanti firmalarında kalite iyice düştü. İphone hariç. Tek seferde 4-5 cihaz parası aldıklarından yenisini gönderiyorlar. Neyse bu konulara girmedim :P
 
Oyla:

eray0687

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
eray
Cihazım
REDMİ NOTE 3
Meslek
boş gezenin boş kalfası
Konum
hayal dünyası
Katılım
6 Eylül 2015
Konular
21
Mesajlar
997
Tepkime puanı
530
Puanları
108
Kvk ile ben de sorun yaşadım. Cihazın gelmesini bekliyorum. Tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım.

Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

dorothy

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Swat
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
EGM
Konum
Türkiye Diyarbakır
Katılım
25 Şubat 2018
Konular
21
Mesajlar
868
Tepkime puanı
617
Puanları
108
Allah'ın belaları,gün yüzü görmesinler inşallah, metrekare başına en çok dolandırıcı sahtekar düşen bir ülkede yaşıyoruz sorarsan herkes müslüman
 
Oyla:

AdeLa

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ender
Cihazım
iPhone 14 Pro
Meslek
Teknik Servis
Konum
Muğla
Katılım
25 Mayıs 2017
Konular
22
Mesajlar
780
Çözümler
11
Tepkime puanı
825
Puanları
108
Cihazi gondermeden once iyice fotograf, videolar ile heryerini Cekmek ve Olasi bir kirik, cizik, darbe iddaasinda
Fotograflar ile Mahkemeye basvurmak lazim.
Sahsen Garantiye gondermeden once bunlari yaparim.
Bir sorun yasamadim suana kadar ancak ne olur ne olmaz. :)
 
Oyla:

beerstorm

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Melih
Cihazım
Poco F1
Yaş
39
Konum
Yalova Türkiye
Katılım
3 Ocak 2020
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
1
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
daha önce kullandığım akıllı telefonlar iphone'du, garanti süresi içerisinde böyle sorunlar yaşamamıştım. böyle bir şeyin başıma geleceğini hiç tahmin etmemiştim doğrusu.

Telefonun kargo ile geri gelmesini bekliyorum. Teslim almadan önce kontrol edeceği, hele hele çalışmıyorsa asla teslim almam ve her ihtimalde Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım..

Bundan sonra bu kadar naif olmamak gerektiğini de öğrenmiş oldum bu firmalara karşı. Açık açık hak gasp etmeye çalışıyorlar, gerçekten yazık ve bir firma için böyle anılmak utanılacak bir durum!!
 
Oyla:

aors

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Abdulkadir
Cihazım
Mi8 SE
Konum
Bursa
Katılım
16 Haziran 2019
Konular
44
Mesajlar
683
Tepkime puanı
496
Puanları
78
Hem vergiler hem de garanti firmaları sebebiyle garantisi cihaz alıyorum artık birçok kişi gibi. Aradaki fiyat farkına bir tane daha alınabiliyor neredeyse. Ufak tefek masraflı bir arıza ise 100 200 liraya her yerde yaptırılabilir, ve inanın ücret mukabilinde olduğu için garanti servislerinden daha iyi hizmet veriyorlar, telefona daha iyi davranıyorlar. Büyük arıza varsa zaten bir tane daha alıp eldekini yedek parça niyetine satmak en makulü. 2800 e aldığım mi note 10 6000 liradan girdi piyasaya, şaka gibi
 
Oyla:
Üst Alt