- Adım
- Melih
- Cihazım
- Poco F1
- Yaş
- 39
- Konum
- Yalova Türkiye
- Katılım
- 3 Ocak 2020
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- idontknow v1.0
- Telefon Modeli
- Pocophone F1
- Bootloader Kilidi
- Bilmiyorum
Merhaba, 24 Aralık 2019'da Poco F1 telefonumun arka kapağında bir şişlik fark edip telefonumu KVK'ya servise gönderdim. Telefonum fatura tarihinden itibaren 10. ayında olduğu için 12 aylık pil garantisincen faydalanmayı umuyordum. Bu noktada altını çizmek isterim ki telefonda kesinlikle camda kırık ya da sıvı teması gibi şeyler olmadı, böyle bir şey yaşanmadı.
aşağıdaki fotoğraflarda ilk ekran'da saat görünen fotoğraf 24/12 tarihinde telefonumun girişini yapan LVKL görevlisinin çektiği ve sitelerinde olan fotoğraf. Diğeri de teknik servisteki elemanın 1 hafta sonra sayfaya eklediği görsel. Dikkatli bakarsanız ilk foto da hoparlörlerin orada herhangi bir kırık olmadığı, oval hattın pürüzsüz geçtiği görülebiliyor zaten. ancak ikinci fotoğrafta kırık var! ekranımı kırmışlar ve benden para istiyorlar!
dahası önce servis sayfasına sıvı teması yazdılar. aradım böyle bir şeyin yaşanmadığını, telefonun gayet güzel çalıştığını, sadece bir şişlikten başka şikayetim olmadığını belirttim. sayfadaki açıklamayı "sıvılı şarj film" diye değiştirmişler. merak ediyorum bu telefon suya düşse, sadece şarj filmi mi ıslanır? oraya kim enjekte edece sıvıyı.. Bunlarla nasıl mücadele edebilirim? Bu konuda tecrübesi ya da bilgisi olanlardan yardım rica ediyorum. Benim gibi resmen Xiaomi elçisi gibi çalışan adamı ne hale soktular!
Lütfen yardım!
aşağıdaki fotoğraflarda ilk ekran'da saat görünen fotoğraf 24/12 tarihinde telefonumun girişini yapan LVKL görevlisinin çektiği ve sitelerinde olan fotoğraf. Diğeri de teknik servisteki elemanın 1 hafta sonra sayfaya eklediği görsel. Dikkatli bakarsanız ilk foto da hoparlörlerin orada herhangi bir kırık olmadığı, oval hattın pürüzsüz geçtiği görülebiliyor zaten. ancak ikinci fotoğrafta kırık var! ekranımı kırmışlar ve benden para istiyorlar!
dahası önce servis sayfasına sıvı teması yazdılar. aradım böyle bir şeyin yaşanmadığını, telefonun gayet güzel çalıştığını, sadece bir şişlikten başka şikayetim olmadığını belirttim. sayfadaki açıklamayı "sıvılı şarj film" diye değiştirmişler. merak ediyorum bu telefon suya düşse, sadece şarj filmi mi ıslanır? oraya kim enjekte edece sıvıyı.. Bunlarla nasıl mücadele edebilirim? Bu konuda tecrübesi ya da bilgisi olanlardan yardım rica ediyorum. Benim gibi resmen Xiaomi elçisi gibi çalışan adamı ne hale soktular!
Lütfen yardım!
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.