- Adım
- Gökhan
- Cihazım
- Xiaomi 11 ultra
- Meslek
- Fotoğrafçı
- Yaş
- 32
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 29 Ağustos 2018
- Konular
- 38
- Mesajlar
- 573
- Tepkime puanı
- 269
- Puanları
- 78
Merhaba arkadaşlar.
eşim ile ikimizdede mi band 4 var. bunlardan biri arızalandı, Çok kısa zamanlarda birini Trendyol nasa iletişimden birini de a101 den almıştık. ikisininde kutuları taşınırken kayboldu yada atıldı.
Şuan elimizde sadece nasa iletişimin kesmiş olduğu garanti belgesi mevcut ama hangi bilekliğe ait olduğunu bilmiyoruz. faturadaki numaralar ile de cihazın üzerinde yazan numaralar hiç biri uymuyor.
şimdi ben bu fatura ile home tuşu arızalı mi band 4 hangi garantiye göndermem gerekli. ( ikiside türkiye garantiliydi )
ve bu şekilde göndersem kabul olur mu ?
eşim ile ikimizdede mi band 4 var. bunlardan biri arızalandı, Çok kısa zamanlarda birini Trendyol nasa iletişimden birini de a101 den almıştık. ikisininde kutuları taşınırken kayboldu yada atıldı.
Şuan elimizde sadece nasa iletişimin kesmiş olduğu garanti belgesi mevcut ama hangi bilekliğe ait olduğunu bilmiyoruz. faturadaki numaralar ile de cihazın üzerinde yazan numaralar hiç biri uymuyor.
şimdi ben bu fatura ile home tuşu arızalı mi band 4 hangi garantiye göndermem gerekli. ( ikiside türkiye garantiliydi )
ve bu şekilde göndersem kabul olur mu ?