Yardım Kayıtdışı olduğu tespit edilen imei

mehmet_bayram

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet
Cihazım
Poco X3 Pro
Konum
İzmir
Katılım
12 Ağustos 2018
Konular
60
Mesajlar
716
Çözümler
3
Tepkime puanı
339
Puanları
78
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
12.5.3.0(TR)
Telefon Modeli
poco x3 pro
Bootloader Kilidi
Kapalı
iyi günler. İthalatçı garantili poco x3 pro almıştım bundan yaklaşık 2-3 hafta önce. Bugün imeilerini sorguladığımda imei-1 in kayıtdışı olduğu tespit edilen imei yazdığını gördüm. imei-2 de sıkıntı yok. Bu cihaz kullanıma engel olur mu? aldığımdan beri sim-1 de kullanıyorum şebeke sıkıntısı çekmedim ayrıca geldiğinde bootloader kilidi de kapalıydı ve tr rom yüklüydü. Tek sim olarak kullanıyorum cihazı sim-1 de sıkıntı çıksa bile sim-2 de kullansam sorun olur mu?

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

imei-1

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

imei-2
 

Eyüp Batuhan

M.K. Atatürk
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Eyüp Batuhan
Cihazım
Mi 10T
Konum
Balıkesir
Katılım
6 Nisan 2019
Konular
81
Mesajlar
3.458
Çözümler
9
Tepkime puanı
6.072
Puanları
238
Satın aldığınız tedarikçiye ulaşın hocam, sorunu hallederler. İlk aldığımda bende de yoktu, sonradan eklemişlerdi. Siz kullanmasanız da satıcıya bildirin.
 
Oyla:

mehmet_bayram

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet
Cihazım
Poco X3 Pro
Konum
İzmir
Katılım
12 Ağustos 2018
Konular
60
Mesajlar
716
Çözümler
3
Tepkime puanı
339
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Satın aldığınız tedarikçiye ulaşın hocam, sorunu hallederler. İlk aldığımda bende de yoktu, sonradan eklemişlerdi. Siz kullanmasanız da satıcıya bildirin.
trendyol üzerinden aldığım satıcıyla nasıl iletişim kuracağım bilginiz var mı?
edit: soru sorma kısmından yazdım bakalım ne diyecek
 
Son düzenleme:
Oyla:

mehmet_bayram

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet
Cihazım
Poco X3 Pro
Konum
İzmir
Katılım
12 Ağustos 2018
Konular
60
Mesajlar
716
Çözümler
3
Tepkime puanı
339
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Satın aldığınız tedarikçiye ulaşın hocam, sorunu hallederler. İlk aldığımda bende de yoktu, sonradan eklemişlerdi. Siz kullanmasanız da satıcıya bildirin.
Ayrıca hocam burada muhattap olmam gereken ithalatçı firma mı yoksa satıcı mı?
 
Oyla:

Eyüp Batuhan

M.K. Atatürk
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Eyüp Batuhan
Cihazım
Mi 10T
Konum
Balıkesir
Katılım
6 Nisan 2019
Konular
81
Mesajlar
3.458
Çözümler
9
Tepkime puanı
6.072
Puanları
238
Ayrıca hocam burada muhattap olmam gereken ithalatçı firma mı yoksa satıcı mı?
Öncelikle satıcıyla iletişime geçin hocam. Genelde yavaşlık nedeni BTK bazlı olur, kayıtsız kullanma süresi fazla olduğu için yavaştan alıyorlar.
 
Oyla:

mehmet_bayram

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet
Cihazım
Poco X3 Pro
Konum
İzmir
Katılım
12 Ağustos 2018
Konular
60
Mesajlar
716
Çözümler
3
Tepkime puanı
339
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
T
Öncelikle satıcıyla iletişime geçin hocam. Genelde yavaşlık nedeni BTK bazlı olur, kayıtsız kullanma süresi fazla olduğu için yavaştan alıyorlar.
Tamamdır hocam trendyol üzerinden " mesai saatleri içinde faturadaki numaradan ulaşın " yazmışlar. Ararım haftaiçi
 
Oyla:

Eyüp Batuhan

M.K. Atatürk
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Eyüp Batuhan
Cihazım
Mi 10T
Konum
Balıkesir
Katılım
6 Nisan 2019
Konular
81
Mesajlar
3.458
Çözümler
9
Tepkime puanı
6.072
Puanları
238
Oyla:
Üst Alt