Yardım Kasa yamuk bahanesi ile keyfi fiyat isteme

fotografya

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Fotografya
Cihazım
HTC M7
Yaş
40
Konum
ANKARA
Katılım
17 Haziran 2018
Konular
7
Mesajlar
82
Tepkime puanı
16
Puanları
8
Form numarası
526097
Cihazım mi a2.

526097 no ile delta serviste şu anda. telefon için kasa yamuk yazmışlar. Şikayet var da ve burada da çoğu kişiye aynı bahaneyi yazmışlar. Maksat garanti kapsamında ücretsiz tamirat yapmamak için. Özellikle yüksek fiyat istiyorlar ki müşteri verin cihazı geri desin. Bir düzen kurmuşlar nasıl olsa burası Türkiye hesap soran olmaz diye. Resmen dalga geçiyorlar. Telefonumu bir kere dahi ekran koruyucusuz ve kılıfsız kullanmadım. Cihazın fotoğraflarını ekliyorum servisin kendi çektiği fotoğrafları.

Cihazın kasasının yamuk olduğuna dair imzalı kaşeli belge gönderilmesini istiyorum. Bakalım neresi yamukmuş kasanın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Delta Servis Delta Servis 1
 

Ekli dosyalar

  • 1.jpg
    1.jpg
    78,4 KB · Görüntüleme: 15
  • 2.jpg
    2.jpg
    72,8 KB · Görüntüleme: 12
  • 2b9c51c0-e7b0-40bc-87b1-f541ae6bd087.jpg
    2b9c51c0-e7b0-40bc-87b1-f541ae6bd087.jpg
    72,8 KB · Görüntüleme: 11
  • 3.jpg
    3.jpg
    75,2 KB · Görüntüleme: 10
  • 3d26363e-2870-40c6-ad64-21672c77f3a0.jpg
    3d26363e-2870-40c6-ad64-21672c77f3a0.jpg
    74,9 KB · Görüntüleme: 9
  • 4.jpg
    4.jpg
    81 KB · Görüntüleme: 9
  • 5.jpg
    5.jpg
    74,2 KB · Görüntüleme: 8
  • 7.jpg
    7.jpg
    78,4 KB · Görüntüleme: 8
  • screenshot_23.jpg
    screenshot_23.jpg
    40,3 KB · Görüntüleme: 7
  • screenshot_24.jpg
    screenshot_24.jpg
    40,5 KB · Görüntüleme: 7
  • screenshot_25.jpg
    screenshot_25.jpg
    41,6 KB · Görüntüleme: 15

Nuriuyar

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Nuri
Cihazım
Redmi Note 8Pro
Konum
İstanbul
Katılım
5 Nisan 2020
Konular
2
Mesajlar
142
Tepkime puanı
73
Puanları
28
nasıl anlamış yamuk olduğunu su terazisimi kullanmış.
olay dediğiniz gibiyse üst yazılı olarak gidin servisten kendiniz alın telefonu herşeyi açık açık yazdırın. sonrada o yazıyı alıp tüketici hakem heyetine başvurun sonrası zaten mutluluk

telefonu teslim alırken mutlaka evrak görünür şekilde resim çekin
 

fotografya

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Fotografya
Cihazım
HTC M7
Yaş
40
Konum
ANKARA
Katılım
17 Haziran 2018
Konular
7
Mesajlar
82
Tepkime puanı
16
Puanları
8
nasıl anlamış yamuk olduğunu su terazisimi kullanmış.
olay dediğiniz gibiyse üst yazılı olarak gidin servisten kendiniz alın telefonu herşeyi açık açık yazdırın. sonrada o yazıyı alıp tüketici hakem heyetine başvurun sonrası zaten mutluluk

telefonu teslim alırken mutlaka evrak görünür şekilde resim çekin
:)

yok hocam ya adamların genel yaklaşımı böyle diğer konulara da bakarsanız. Geçen sene şarj cihazından dolayı yollamıştım bunlara bana çakma şarj aleti yollamışlardı. Böyle yazıyorlar ücret çıkartıyorlar sonra müşteri ya vazgeçiyor ya da yaptırıyor. Nasıl olsa herhangi bir merci de yok bunların saçma sapan bahanelerle müşteriler mağdur etmesini engelleyecek. Ben kendim alamam il dışındayım. Ya bunların kasa yamuk vb. iddialarına karşı ispat etmeye çalışmakta boş. Çünkü kendilerinin firma stratejisi bu şekilde yaparak minumum ! zararla günü kurtarmak. Garantiden ne kadar çok çıkartırsa onların karına. Kaşının üstünde gözün var derler gene de garanti dışına bırakırlar. Aslında alırken delta ile ilgili yorumları okudum bilerek aldım çünkü 2 sene de cihazda ne sorun çıkabilir ki diye düşündüm ama xiaomi sağ olsun 2 sene olmadan servisle tanıştırdı bizi.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

servis aradı sıvı teması varmış cihazda benim. kasa yamukluğundan bahsetmediler düzeldi herhalde. şikayetvar.com daki şikayetleri okuyunca herkese aynısını yazmışlar neredeyse. sıvı teması sıvı teması. iade edilmesini istedim cihazımın.
 
Son düzenleme:

Buse S. Ada

Nefsine öğretmen vicdanına öğrenci ol
Emekli Yönetici
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Buse
Cihazım
Redmi Note 11 P
Meslek
Satış Danışmanı
Yaş
26
Konum
İstanbul
Katılım
2 Mayıs 2020
Konular
156
Mesajlar
1.862
Çözümler
13
Tepkime puanı
6.218
Puanları
188
Öncelikle geçmiş olsun.
Delta Servis bünyesinde çalışan arkadaşlar bu mesajı gördükleri en kısa süre içerisinde yanıtlayacaklardır.
Delta Servis Delta Servis 1
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Cihazım mi a2.

526097 no ile delta serviste şu anda. telefon için kasa yamuk yazmışlar. Şikayet var da ve burada da çoğu kişiye aynı bahaneyi yazmışlar. Maksat garanti kapsamında ücretsiz tamirat yapmamak için. Özellikle yüksek fiyat istiyorlar ki müşteri verin cihazı geri desin. Bir düzen kurmuşlar nasıl olsa burası Türkiye hesap soran olmaz diye. Resmen dalga geçiyorlar. Telefonumu bir kere dahi ekran koruyucusuz ve kılıfsız kullanmadım. Cihazın fotoğraflarını ekliyorum servisin kendi çektiği fotoğrafları.

Cihazın kasasının yamuk olduğuna dair imzalı kaşeli belge gönderilmesini istiyorum. Bakalım neresi yamukmuş kasanın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Delta Servis Delta Servis 1
Merhaba,

Cihazın kayıt işlemleri esnasında tespit edilen tüm fiziki durumlar kayıt altına alınmak zorunda ve fotoğraflarla sistemlerimize de sizlerin de kontrol edilebilmesi adına eklenmektedir. Cihaz fiziki durumunda yazan milimetrik yamukluklar makinelerde ölçülüp tespit edilmektedir. Servis noktasında su terazisi kullanılmamaktadır.

Teknik ekibin yaptığı incelemeler de ise cihazın sıvıya maruz kaldığı tespit edilmiş ekspertiz görsellerinde şarj soket durumu sizlerle paylaşılmıştır. Garanti şartlarında açıkça belirtildiği üzere cihazın sıvıya maruz kalması cihazı garanti dışı bırakan unsurlardandır. Bu doğrultuda cihaz garanti dışı bırakılmış ve tarafınıza ücretli onarım teklifi sunulmuştur.

İletmiş olduğunuz diğer platform kullanıcılarımız ile uzlaşamadığımız tek konu olan garanti şartları nedeni ile oluşturulan geri bildirimlerdir. Garanti dışı bilgilendirmesi nettir ve değişiyor olmasını beklemek doğru ve sağlıklı değildir.

Tekrar kontrol edebilmeniz adına cihaz görsellerini tekrar sizlerle paylaşıyoruz.

Saygılarımızla.
 

Ekli dosyalar

  • screenshot_23.jpg
    screenshot_23.jpg
    40,3 KB · Görüntüleme: 10
  • screenshot_24.jpg
    screenshot_24.jpg
    40,5 KB · Görüntüleme: 10
  • screenshot_25.jpg
    screenshot_25.jpg
    41,6 KB · Görüntüleme: 9

fotografya

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Fotografya
Cihazım
HTC M7
Yaş
40
Konum
ANKARA
Katılım
17 Haziran 2018
Konular
7
Mesajlar
82
Tepkime puanı
16
Puanları
8
Merhaba,

Cihazın kayıt işlemleri esnasında tespit edilen tüm fiziki durumlar kayıt altına alınmak zorunda ve fotoğraflarla sistemlerimize de sizlerin de kontrol edilebilmesi adına eklenmektedir. Cihaz fiziki durumunda yazan milimetrik yamukluklar makinelerde ölçülüp tespit edilmektedir. Servis noktasında su terazisi kullanılmamaktadır.

Teknik ekibin yaptığı incelemeler de ise cihazın sıvıya maruz kaldığı tespit edilmiş ekspertiz görsellerinde şarj soket durumu sizlerle paylaşılmıştır. Garanti şartlarında açıkça belirtildiği üzere cihazın sıvıya maruz kalması cihazı garanti dışı bırakan unsurlardandır. Bu doğrultuda cihaz garanti dışı bırakılmış ve tarafınıza ücretli onarım teklifi sunulmuştur.

İletmiş olduğunuz diğer platform kullanıcılarımız ile uzlaşamadığımız tek konu olan garanti şartları nedeni ile oluşturulan geri bildirimlerdir. Garanti dışı bilgilendirmesi nettir ve değişiyor olmasını beklemek doğru ve sağlıklı değildir.

Tekrar kontrol edebilmeniz adına cihaz görsellerini tekrar sizlerle paylaşıyoruz.

Saygılarımızla.
Telefonun tarafıma iade edilmesi için bugün kargoya vermenizi ve kargo takip numarasını bildirilmenizi istiyorum.
 

enginsenol

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
engin şenol
Cihazım
xiaomi not 5
Yaş
36
Konum
istanbul
Katılım
25 Kasım 2020
Konular
4
Mesajlar
5
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Telefonun tarafıma iade edilmesi için bugün kargoya vermenizi ve kargo takip numarasını bildirilmenizi istiyo
Merhaba,

Cihazın kayıt işlemleri esnasında tespit edilen tüm fiziki durumlar kayıt altına alınmak zorunda ve fotoğraflarla sistemlerimize de sizlerin de kontrol edilebilmesi adına eklenmektedir. Cihaz fiziki durumunda yazan milimetrik yamukluklar makinelerde ölçülüp tespit edilmektedir. Servis noktasında su terazisi kullanılmamaktadır.

Teknik ekibin yaptığı incelemeler de ise cihazın sıvıya maruz kaldığı tespit edilmiş ekspertiz görsellerinde şarj soket durumu sizlerle paylaşılmıştır. Garanti şartlarında açıkça belirtildiği üzere cihazın sıvıya maruz kalması cihazı garanti dışı bırakan unsurlardandır. Bu doğrultuda cihaz garanti dışı bırakılmış ve tarafınıza ücretli onarım teklifi sunulmuştur.

İletmiş olduğunuz diğer platform kullanıcılarımız ile uzlaşamadığımız tek konu olan garanti şartları nedeni ile oluşturulan geri bildirimlerdir. Garanti dışı bilgilendirmesi nettir ve değişiyor olmasını beklemek doğru ve sağlıklı değildir.

Tekrar kontrol edebilmeniz adına cihaz görsellerini tekrar sizlerle paylaşıyoruz.

Saygılarımızla.
Telefon ilk servise gittiğin de form açtığınızda ,sıfır ayarında ekranında kasasında darbe yok iken .Kayıt formuna kasada darbeler var diye ibare düşüp,kullanıcıyı daha ilk etapda, gönderdiği telefondan şüpheye düşümesine neden olup, kusurlu ,kullanıcı hatası diye kendinize zemin hazırlıyorsunuz .Benim telefonum içinde ayrıca sıvı teması olduğunu söylediniz. Sıvı teması ile ekrandaki ölü pikselin bağlantısınıda kurdunuz tebrik ederim.
Fiyat performans ürünleri ürettiği halde sırf bu Delta Servis yüzün den Xiaomi markasından soğudum.
 

Nuriuyar

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Nuri
Cihazım
Redmi Note 8Pro
Konum
İstanbul
Katılım
5 Nisan 2020
Konular
2
Mesajlar
142
Tepkime puanı
73
Puanları
28
garantili cihazın garantisizden tek farkı imei onuda çözüyorsunuz zaten. almayın garantili cihaz kimseyede para kazandırmayın şahsi fikrim
 

enginsenol

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
engin şenol
Cihazım
xiaomi not 5
Yaş
36
Konum
istanbul
Katılım
25 Kasım 2020
Konular
4
Mesajlar
5
Tepkime puanı
1
Puanları
3
garantili cihazın garantisizden tek farkı imei onuda çözüyorsunuz zaten. almayın garantili cihaz kimseyede para kazandırmayın şahsi fikrim
Delta servis ölü piksel sorununu bile sıvı temasıyla bağlantı kurup garanti dışına çıkarıyor ürünü.Garantide kalması için telefonu hiç kullanamak lazım sanırım.
 
Üst Alt