Çözüldü Işık süzmesini yeni fark ettim garanti kabul eder mi?

Sizce kabul eder mi?

  • Kullanıcı hatası

    Oy: 0 0,0%

  • Kullanılan toplam oy
    5
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Abdulkadir51

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Abdulkadir
Cihazım
Mi Note 3
Yaş
20
Konum
İstanbul
Katılım
20 Mart 2018
Konular
3
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Arkadaşlar 20.03.2018 tarihinde Xiaomi'nin Mi Note 3 adlı cihazını aldım. Aldığım gün telefon gayet güzeldi. Akşam kılıfı çıkartıp arka tarafına bakmak istediğimde ekranın kenarında bir ışık süzmesi olduğunu gördüm ve bunu merak edip internette araştırdım ama herhangibir sonuca ulaşamadım. Garantiye de yollamak istedim internetteki ithalatçı garantili telefonlar hakkında söylenenleri duyunca açıkçası korktum. Ben de cihazı daha fazla bozup göndermelerinden korkuyordum. Ve şimdi telefonun ekranının yan kısmı kasadan aayrılmış gibi ufak çaplı bir şey ama kılıfı çıkarınca göze batıyor ve neredeyse ekranın ortası komple o şekilde. Garantiye göndersem garanti bunu kabul eder mi?
cantara Delta Servis 2 Delta Servis 1 Delta Servis
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.476
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438
Konunuzu yardım talepleri yerine delta servis destek bölümünde olması daha uygun olacak... Bu nedenle taşıyorum.

Sorunuza gelince... Teknik servis yetkilileri cihazınızı incelemeden net bir şey söylemek zor. Fabrikasyon bir hata da olabilir, kullanımdan kaynaklı da. Eğer fabrikasyon bir hata ise ücretsiz onarım veya değişim yapılacaktır ancak kullanıcı hatası ise ücretli onarım gerçekleşir. Eğer sadece ekran yerine tekrar monte edilecekse düşük ancak ekranın değişmesini gerektiren bir durum söz konusuysa yüksek bir ücret çıkacaktır. Ancak söylediğim gibi cihaz incelenmeden bir şey söylemek çok zor.

Eğer cihazı alır almaz bu durumu bildirmiş olsaydınız hemen iade talebi açmanızı ya da servise yönlendirmenizi tavsiye ederdim fakat sorunun 2 ay sonra meydana geldiğini göz önüne alırsak; eğer rahatsızlık vermiyorsa ve cihaz içerisine toz, kir vb. girmeyecek genişlikte küçük bir açıklık ise bu şekilde kullanmanızı, cihazı hiç açtırmamanızı tavsiye ederim. Tabii yazdığım yanlış anlaşılmasın açıklık fazla ise ileride daha büyük bir probleme sebep olmadan servise göndermeniz daha mantıklı olur.
 

Abdulkadir51

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Abdulkadir
Cihazım
Mi Note 3
Yaş
20
Konum
İstanbul
Katılım
20 Mart 2018
Konular
3
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Konunuzu yardım talepleri yerine delta servis destek bölümünde olması daha uygun olacak... Bu nedenle taşıyorum.

Sorunuza gelince... Teknik servis yetkilileri cihazınızı incelemeden net bir şey söylemek zor. Fabrikasyon bir hata da olabilir, kullanımdan kaynaklı da. Eğer fabrikasyon bir hata ise ücretsiz onarım veya değişim yapılacaktır ancak kullanıcı hatası ise ücretli onarım gerçekleşir. Eğer sadece ekran yerine tekrar monte edilecekse düşük ancak ekranın değişmesini gerektiren bir durum söz konusuysa yüksek bir ücret çıkacaktır. Ancak söylediğim gibi cihaz incelenmeden bir şey söylemek çok zor.

Eğer cihazı alır almaz bu durumu bildirmiş olsaydınız hemen iade talebi açmanızı ya da servise yönlendirmenizi tavsiye ederdim fakat sorunun 2 ay sonra meydana geldiğini göz önüne alırsak; eğer rahatsızlık vermiyorsa ve cihaz içerisine toz, kir vb. girmeyecek genişlikte küçük bir açıklık ise bu şekilde kullanmanızı, cihazı hiç açtırmamanızı tavsiye ederim. Tabii yazdığım yanlış anlaşılmasın açıklık fazla ise ileride daha büyük bir probleme sebep olmadan servise göndermeniz daha mantıklı olur.
Hocam mesela benden kaynaklı ise bunun masrafını karşıladım diyelim ve ekran değişimi gerçekleşti. Daha sonrasın da garanti kapsamından çıkar mı kalır mı? Yanlış yere açtığım içinde özür dilerim yeniyim de hocam.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.476
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438
Hocam mesela benden kaynaklı ise bunun masrafını karşıladım diyelim ve ekran değişimi gerçekleşti. Daha sonrasın da garanti kapsamından çıkar mı kalır mı? Yanlış yere açtığım içinde özür dilerim yeniyim de hocam.

Estağfurullah hocam ben uygun bölüme aldım konunuzu. Delta Servis 2 bu sorunuza daha net bir cevap verecektir :)
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Arkadaşlar 20.03.2018 tarihinde Xiaomi'nin Mi Note 3 adlı cihazını aldım. Aldığım gün telefon gayet güzeldi. Akşam kılıfı çıkartıp arka tarafına bakmak istediğimde ekranın kenarında bir ışık süzmesi olduğunu gördüm ve bunu merak edip internette araştırdım ama herhangibir sonuca ulaşamadım. Garantiye de yollamak istedim internetteki ithalatçı garantili telefonlar hakkında söylenenleri duyunca açıkçası korktum. Ben de cihazı daha fazla bozup göndermelerinden korkuyordum. Ve şimdi telefonun ekranının yan kısmı kasadan aayrılmış gibi ufak çaplı bir şey ama kılıfı çıkarınca göze batıyor ve neredeyse ekranın ortası komple o şekilde. Garantiye göndersem garanti bunu kabul eder mi?
cantara Delta Servis 2 Delta Servis 1 Delta Servis
Arkadaşlar 20.03.2018 tarihinde Xiaomi'nin Mi Note 3 adlı cihazını aldım. Aldığım gün telefon gayet güzeldi. Akşam kılıfı çıkartıp arka tarafına bakmak istediğimde ekranın kenarında bir ışık süzmesi olduğunu gördüm ve bunu merak edip internette araştırdım ama herhangibir sonuca ulaşamadım. Garantiye de yollamak istedim internetteki ithalatçı garantili telefonlar hakkında söylenenleri duyunca açıkçası korktum. Ben de cihazı daha fazla bozup göndermelerinden korkuyordum. Ve şimdi telefonun ekranının yan kısmı kasadan aayrılmış gibi ufak çaplı bir şey ama kılıfı çıkarınca göze batıyor ve neredeyse ekranın ortası komple o şekilde. Garantiye göndersem garanti bunu kabul eder mi?
cantara Delta Servis 2 Delta Servis 1 Delta Servis
Merhaba,

Ürünün incelenmesi için tarafımıza gönderebilirsiniz.

Ürününüzü yurtiçi kargo 282 140 974 anlaşmalı numaramızla gönderebilirsiniz. Ürününüzü, şikayetlerinizi belirten bir not ve fatura fotokopisi ile beraber göndermenizi rica ederiz. Yazılım güncellemesi gerekebileceğinden dolayı yedeğinizi almanızı öneririz.

Kullanıcı hatası olan bir durum yok ise cihazınızın ücretsiz onarım ile ekran değişimi yapılacaktır.
Ücretli onarımda cihazınızın garantisi devam etmesi için incelenmesi gerekmektedir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt