- Adım
- Özgür
- Cihazım
- Mi 8 128GB
- Meslek
- Öğrenci
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 13 Haziran 2019
- Konular
- 21
- Mesajlar
- 105
- Tepkime puanı
- 45
- Puanları
- 28
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- 10.3.2.0
- Telefon Modeli
- Mi8
- Bootloader Kilidi
- Bilmiyorum
Alalı 14 gün olmamış telefonda ölü pixeller çıktığı için iade etmek istiyorum. Gittigidiyor üzerinden Doğansansatıcısından aldığım telefonu iade veya değişim için mesaj attım benden servis raporu istediler bende.
“6052 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunda benim mesafeli sözleşme gereğince 14 gün içinde sebep belirtmeksizin bile iade hakkım bulunuyor. Eğer değişim yapamıyorsanız para iadesi yapın. Sonuçta aynı ürünü tekrar alacağım. İşin uzaması durumunda tüketici hakem heyetine başvurup her türlü haklarımı savunacağımı belirtirim ve sizden değişim veya iade için cevap beklerim.”
Dedim ve iade sürecini Gittigidiyor üzerinden başlattım yarın veya bugün kargoya vereceğim. Sizce iade almama gibi birşey yaparlar mı?
“6052 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunda benim mesafeli sözleşme gereğince 14 gün içinde sebep belirtmeksizin bile iade hakkım bulunuyor. Eğer değişim yapamıyorsanız para iadesi yapın. Sonuçta aynı ürünü tekrar alacağım. İşin uzaması durumunda tüketici hakem heyetine başvurup her türlü haklarımı savunacağımı belirtirim ve sizden değişim veya iade için cevap beklerim.”
Dedim ve iade sürecini Gittigidiyor üzerinden başlattım yarın veya bugün kargoya vereceğim. Sizce iade almama gibi birşey yaparlar mı?