Sohbet Hepsi Burada Yurt Dışı Mağduriyeti

  • Konbuyu başlatan StreX
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 25
  • Görüntüleme 844

StreX

from past to future
Emekli Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert
Cihazım
iPhone 15
Konum
Ankara
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
240
Mesajlar
9.739
Çözümler
21
Tepkime puanı
10.430
Puanları
338
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Ürünü 14.10.2020 tarihinde sipariş verdim gözüküyor zaten buraya kadar sıkıntı yok yurt dışı sipariş vermemin sebebi kargo ve gümrük masraflarını da ödediğimde Türkiye fiyatından daha uyguna gelmesiydi hem de Hepsiburada güvenilir diye düşündüm.
Sipariş verdikten sonra ürün hemen onaylandı yani siparişlerim kısmındaki iptal et butonu kalktı
Cumartesi gününe kadar ürünün kargoya verilmesini bekledim Çünkü bana hepsiburadanın sözü 15 iş günü içinde en geç teslimat yapılacağı yönündeydi ve yorumlarda yazandan daha erken ulaştığı söylendi 9 günde ürünü teslim alan olmuş.
Cumartesi gününe kadar kargoya verilmesini bekledikten sonra ve hüsrana uğrayınca tedirgin olmaya başladım çünkü ne olursa olsun 3 gün içerisinde kargoya verilmeliydi.
Müşteri hizmetleri ile konuştuğumda ürünle ilgili herhangi bir sorun olmadığını ve en geç 20 Ekimde kargoya verileceğini ve hiç bir endişemin olmaması gerektiğini söyledi bu yüzden endişe etmedim.
Pazartesi gününe kadar bekleyip haftanın ilk günü kargoya verilir dediğimde ise 2.hüsrana merhaba dedim çünkü hala bir şey ortada yoktu.
Müşteri hizmetlerini aramadan önce whatsapp destek hattına yazdım ve söylenileni duyunca 3.soğuk duşumu aldım ürünün en geç 27 ekime kadar kargoya verileceği söylendi.
Hemen müşteri hizmetlerini aradım ve öyle bir şey olmadığını ve yarına kadar kargoya verileceği söylendi.(Sanırım iki hat farklı yerlerde çalışıyor verilen bilgiden kimsenin haberi yok.)
Ve denildi ki eğer salı günü içerisinde kargoya verilmezse size gerekli işlemleri sağlayacağız merakınız olmasın dedi,pazartesi günü de bu şekilde bitti.
Ve geldik tahattüt edilen son güne ben tabi ki hala kargonun verilmesini bekliyorum ama ortada bir şey yok tabi
Müşteri hizmetlerini tekrar aradığımda yine ve yine bugün kargoya verileceği beyan edildi
Akşamı bekledim ve whatsapp destek hattına yazdım
Her konuştuğum temsilci başka bir senaryo yazdı,bunu anlatmadan önce şok olduğum bir diğer konu ise şu oldu 15-20 tane ürün satan bu satıcının tüm ürünleri 5 dakika içerisinde hepsiburada sayfasından satıştan çekildi satıcı aldığım ürün dahil şuan hiç bir şey satmıyor.
Arıyorum yazıyorum,
Önce ürün teslim edilecek diyorlar,daha sonra ürün tedarik edilememiş iadesi yapılacak yada tedarik edilmesini bekleyeceksiniz diyorlar
2 Tane müşteri temsilcisi eğer ürün belirtilen tarihte kargoya verilmezse başka bir satıcıdan fiyat farkı olmadan alabileceğim söylendi ve ne oldu tedarik süresi geçince bu hakkımı kullanmak istediğimde yurt dışı ürünlerinde böyle bir şey olmayacağı söylenildi
3 tane şikayet kaydı oluşturdum 10 gün olacak ve hala bekliyorum tek yaptıkları sizi anlıyorum ama beklemeniz gerek oldu.Arayacaklarmış hala bekliyorum elim kolum bağlı.Müşteri temsilcisi whatsapp hattında 1 kere suratıma kapattı konuşmayı ,1 kere de konuşmayı yarıda bırakarak çıktı.
Kulaklığı alamıyorum
İptal edemiyorum
üstüne üstlük vaktimden çalıyorlar,
bu zamana kadar her zaman en güvenilir site benim için hepsiburada idi lakin artık böyle değil
dün ayrı bir duvar barfiksi sipariş ettim aynı gün kargo sözü vardı bugün öğleni geçti hala kargoya verilecek şu mağduriyete rağmen verdikleri hizmet ortada ben hala bu sorunu çözmeye çalışıyorum.
Benim yaşadığım mağduriyeti siz yaşamayın diye bu konuyu açıyorum ve birdaha hepsiburada dan alışveriş yapmayı düşünmüyorum umarım faydalı olmuştur.
 
Son düzenleme:

Save_Mi

Snowflake
Emekli Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Platina/Courbet
Konum
Fatsa
Katılım
23 Mayıs 2019
Konular
207
Mesajlar
5.235
Çözümler
39
Tepkime puanı
8.956
Puanları
338
Geçmiş olsun hocam, yıllardır alışveriş yaparım hepsiburada sitesinden hiç bir sorun yaşamadım, en son alışverişimi bir hafta önce yaptım, kargo zamanında geldi, yurtdışı satışlara hiç bir şekilde güvenmedim 3 kuruş fazla verip yurt içi alışveriş yaptım, hem ben mağdur olmadım hemde param türkiye de kaldı :)
 

StreX

from past to future
Emekli Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert
Cihazım
iPhone 15
Konum
Ankara
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
240
Mesajlar
9.739
Çözümler
21
Tepkime puanı
10.430
Puanları
338
Geçmiş olsun hocam, yıllardır alışveriş yaparım hepsiburada sitesinden hiç bir sorun yaşamadım, en son alışverişimi bir hafta önce yaptım, kargo zamanında geldi, yurtdışı satışlara hiç bir şekilde güvenmedim 3 kuruş fazla verip yurt içi alışveriş yaptım, hem ben mağdur olmadım hemde param türkiye de kaldı :)
Teşekkürler hocam bende en çok internet alışverişimi hepsiburada üzerinden yapardım ilk defa böyle bir şey yaşadım
yurt içi alışveriş yapmayı bende isterdim ama yurt içi ile yurt dışı fiyatı arasında aynı ürün olmasına rağmen 341 lira gibi bir fiyat farkı olunca yurt dışını denemek istedim sonuç bu
 

Save_Mi

Snowflake
Emekli Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Platina/Courbet
Konum
Fatsa
Katılım
23 Mayıs 2019
Konular
207
Mesajlar
5.235
Çözümler
39
Tepkime puanı
8.956
Puanları
338
Teşekkürler hocam bende en çok internet alışverişimi hepsiburada üzerinden yapardım ilk defa böyle bir şey yaşadım
yurt içi alışveriş yapmayı bende isterdim ama yurt içi ile yurt dışı fiyatı arasında aynı ürün olmasına rağmen 341 lira gibi bir fiyat farkı olunca yurt dışını denemek istedim sonuç bu
Tekrar geçmiş olsun hocam
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.479
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.908
Puanları
438
Çok geçmiş olun hocam... Açıkçası ben de N11, GG, Amazon yerine Hepsiburada tercih ediyordum. Malum pandemi sürecinde alışveriş miktarım da oldukça artmıştı. Efsaneler kulübü üyesi olmama rağmen müşteri hizmetlerine bağlanırken, cevap alırken son dönemlerde ben de ciddi sorun yaşıyorum. Sadece bu da değil HB satıcısından aldığım ürünlerde bile kargoya teslim gecikmeleri, stok sorunları gerçekten bezdirdi artık.
 

StreX

from past to future
Emekli Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert
Cihazım
iPhone 15
Konum
Ankara
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
240
Mesajlar
9.739
Çözümler
21
Tepkime puanı
10.430
Puanları
338
Çok geçmiş olun hocam... Açıkçası ben de N11, GG, Amazon yerine Hepsiburada tercih ediyordum. Malum pandemi sürecinde alışveriş miktarım da oldukça artmıştı. Efsaneler kulübü üyesi olmama rağmen müşteri hizmetlerine bağlanırken, cevap alırken son dönemlerde ben de ciddi sorun yaşıyorum. Sadece bu da değil HB satıcısından aldığım ürünlerde bile kargoya teslim gecikmeleri, stok sorunları gerçekten bezdirdi artık.
Sağolun hocam teşekkür ederim,
Evet haklısınız, Hepsiburada gibi bir firma cidden kalitesini kanıtlamış bir firma nasıl olur da satıcısının arkasında durmaz ,tedarik gibi sorunlar yaşar kargo da sorun olur anlamıyorum açıkçası
İnternette Hepsiburada ile ilgili şikayet araştırdığımda listenin başı yukarda sonu ise sonsuzluğa gitmiş durumda :)
 
Üst Alt