Soru Hayalet ekran

kadiryalcin

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Mi band 2
Konum
İstanbul
Katılım
31 Temmuz 2017
Konular
14
Mesajlar
118
Çözümler
1
Tepkime puanı
57
Puanları
28
Merhabalar Migros tan almış olduğumuz Redmi Note 5 cihazım hayalet ekran sorunu verdi.
Cihaz 4. Ayında GENPA garantili.
Daha önceden bu sorundan dolayı servise bırakan var mı ne işlem yaptılar.

Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

DarkmasterTR39

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Berkay
Cihazım
Gok
Yaş
31
Konum
İstanbul
Katılım
13 Ağustos 2017
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Bende de aynı sorun var göndermedim kullanıcı hatası diyecekler ücret talep edecek boşverin
 
Oyla:

slm.ycl02

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Selim
Cihazım
Note 6 Pro
Meslek
Öğrenci
Yaş
21
Konum
34000
Katılım
27 Eylül 2019
Konular
48
Mesajlar
1.538
Çözümler
6
Tepkime puanı
1.282
Puanları
138
Bende de aynı sorun var göndermedim kullanıcı hatası diyecekler ücret talep edecek boşverin
Kullanıcı hatası diyemezler ki. Yani kullanıcı ne yapmış olabilir ghost yapacak. Garantiye geçer ghost screen. Eğer mırın kırın ederlerse tüketici hakem heyetine şikayet edersiniz.
 
Oyla:
Üst Alt