Soru Güncel Dijital Garanti Servisi Hakkında

ozcan0220

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Özcan
Cihazım
Mi 5s
Yaş
29
Konum
Balıkesir
Katılım
13 Kasım 2017
Konular
16
Mesajlar
49
Tepkime puanı
10
Puanları
8
Merhabalar, Hepsiburada üzerinden satın aldığım Xiaomi Mi 5S cihazımı Ghost Screen sorunundan dolayı garanti kapsamında Güncel Dijital Garanti Servisine hepsiburada aracılığıyla göndermek istiyorum bu servis hakkında yorumlarınız nedir sizce yollamalı mıyım ?
 

akdrhmz

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Xiaomi Mİ 9 SE
Yaş
35
Konum
İzmir
Katılım
24 Temmuz 2014
Konular
28
Mesajlar
833
Çözümler
3
Tepkime puanı
401
Puanları
78
servise ulaşmasından itibaren olur o hocam.
 
Oyla:

Tortue

Software Developer.
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ayhan
Cihazım
Xiaomi 11 5G
Meslek
Full Stack Dev.
Konum
Unknown
Katılım
20 Temmuz 2018
Konular
134
Mesajlar
2.044
Tepkime puanı
4.279
Puanları
188
Servis telefonlarına cevap veriyor güzel hoş bir şey de, ben max 2 cihazımı 3 kez yolladım aynı sorundan dolayı ve anca çözebildiler. Önerir misin derseniz kesinlikle önermem. Ayriyetten bir kağıda da sorunumu yazıp yolladım ona rağmen anlamamazlıktan geldiler.
 
Oyla:

Cb1111-1

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Coşkun
Cihazım
Xiaomi Mi 8lite
Yaş
43
Konum
Ankara
Katılım
7 Ağustos 2017
Konular
5
Mesajlar
247
Tepkime puanı
146
Puanları
58
Kargo ilk olarak hepsiburada depoya gidiyor ordan itibaren mi yoksa garanti servisine gitmesinden itibaren mi sayıcaz.
Ben direk teknik servise yollamıştım o yüzden kesin bişey diyemem bu konuya ama hepsiburadanın teknikservise ne zaman yolladıklarınıda kontrol et garanti olsun...
 
Oyla:

OmerYoldas

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ömer
Cihazım
Redmi 5plus
Yaş
26
Konum
Eskişehir
Katılım
22 Şubat 2019
Konular
2
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhabalar, Hepsiburada üzerinden satın aldığım Xiaomi Mi 5S cihazımı Ghost Screen sorunundan dolayı garanti kapsamında Güncel Dijital Garanti Servisine hepsiburada aracılığıyla göndermek istiyorum bu servis hakkında yorumlarınız nedir sizce yollamalı mıyım ?
bende bu hafta içi yollucam çok şikayet okudum ama dediğiniz gibi eski hepsi inşallah çözülür...
 
Oyla:

OmerYoldas

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ömer
Cihazım
Redmi 5plus
Yaş
26
Konum
Eskişehir
Katılım
22 Şubat 2019
Konular
2
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhabalar, Hepsiburada üzerinden satın aldığım Xiaomi Mi 5S cihazımı Ghost Screen sorunundan dolayı garanti kapsamında Güncel Dijital Garanti Servisine hepsiburada aracılığıyla göndermek istiyorum bu servis hakkında yorumlarınız nedir sizce yollamalı mıyım ?
gelişmeler neler?
 
Oyla:

OmerYoldas

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ömer
Cihazım
Redmi 5plus
Yaş
26
Konum
Eskişehir
Katılım
22 Şubat 2019
Konular
2
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Cihazi hepsiburada geri gonderdi orjinal kutusu olmadigi icin tekrar talep olusturdum kutusuz gonderim icin yanit bekliyorum.
Ben gönderdim sorunum hiç ısınmayan telefonumun sıcaklığı bir anda 10 derece artması normal kullanımda 36 ı görüyor oyunda 40 ı görüyor ancak çözmeden geri gönderdiler yazılım atıldı problem görülmedi dediler servis formuna çok net yazdım sorunu ama tam algılayamıyolar sanırım ciddi bir durum olmadığı için üstelemedim sağlam geldiğine şükrediyorum. Cihazım redmi 5 plus 3 32
 
Oyla:
Üst Alt