- Adım
- Barış Aslan
- Cihazım
- Samsung S2
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 6 Haziran 2017
- Konular
- 22
- Mesajlar
- 164
- Tepkime puanı
- 284
- Puanları
- 63
Ben
Üye girişi yapmak istediğimde giriş yapmıyor üyeliğim eski sürekli alışveriş yaptığım üyelik ama hata veriyor.
Geçersiz Kullanıcı adı ve/veya Şifre. Lütfen bilgilerinizi kontrol ediniz. Bu e-posta ile kayıtlı olan kullanıcının üyeliği kapatılmış. Lütfen yeni bir e-posta deneyin.
Yardım merkezine yazdım müşteri hizmetleri ile görüştüm sorunum hala çözülmedi.
-------
GittiGidiyor Temsilcisi
Değerli kullanıcımız,
Üyeliğiniz, farklı kullanıcılar tarafından kullanılmak istenmiş ancak güvenlik kriterlerimiz bu duruma izin vermemiştir. Herhangi bir risk almamak için yine de üyeliğinize müdahalede bulunduk. Farklı bir e-posta adresiyle yeni bir üyelik açarak işlemlerinize devam edebilirsiniz.
Herhangi bir sorun halinde
Yetkili arkadaşlarımız mesajlarınızı en kısa süre içerisinde yanıtlayacaktır.
Saygılarımızla,
---------
Ben
Telefon ve mail adresim üzerinden hesabımı doğrulayıp üyeliğimi bana tekrar vermeniz gerekir hesabı kapatmanız değil bana hiçbir şekilde bu konu hakkında bilgi vermeyip hasabımı nasıl kapatıyorsunuz bunu da anlamış değilim ben hesabıma giremeyip sizinle uzun uğraşlar sonucu iletişime geçip öğreniyorum bu durumu. Kurumsal bir firma olarak yakışmadı size.
Bu kadar ugraşmamım sebebide kapatılan hesabım üzerinden yaptığım alışverişteki üründen tekrar alacaktım hangi satıcıdan aldığımı bilmediğim için bana özel-siparişler bölümüne bakmam lazımdı ama sayenizde hesabıma giremediğim için bakıpta alamadım.
Üye girişi yapmak istediğimde giriş yapmıyor üyeliğim eski sürekli alışveriş yaptığım üyelik ama hata veriyor.
Geçersiz Kullanıcı adı ve/veya Şifre. Lütfen bilgilerinizi kontrol ediniz. Bu e-posta ile kayıtlı olan kullanıcının üyeliği kapatılmış. Lütfen yeni bir e-posta deneyin.
Yardım merkezine yazdım müşteri hizmetleri ile görüştüm sorunum hala çözülmedi.
-------
GittiGidiyor Temsilcisi
Değerli kullanıcımız,
Üyeliğiniz, farklı kullanıcılar tarafından kullanılmak istenmiş ancak güvenlik kriterlerimiz bu duruma izin vermemiştir. Herhangi bir risk almamak için yine de üyeliğinize müdahalede bulunduk. Farklı bir e-posta adresiyle yeni bir üyelik açarak işlemlerinize devam edebilirsiniz.
Herhangi bir sorun halinde
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
linki üzerinden Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilirsiniz. Yetkili arkadaşlarımız mesajlarınızı en kısa süre içerisinde yanıtlayacaktır.
Saygılarımızla,
---------
Ben
Telefon ve mail adresim üzerinden hesabımı doğrulayıp üyeliğimi bana tekrar vermeniz gerekir hesabı kapatmanız değil bana hiçbir şekilde bu konu hakkında bilgi vermeyip hasabımı nasıl kapatıyorsunuz bunu da anlamış değilim ben hesabıma giremeyip sizinle uzun uğraşlar sonucu iletişime geçip öğreniyorum bu durumu. Kurumsal bir firma olarak yakışmadı size.
Bu kadar ugraşmamım sebebide kapatılan hesabım üzerinden yaptığım alışverişteki üründen tekrar alacaktım hangi satıcıdan aldığımı bilmediğim için bana özel-siparişler bölümüne bakmam lazımdı ama sayenizde hesabıma giremediğim için bakıpta alamadım.