Sohbet Ghost screen sorunlu Mi 5s iade alındı

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
Merhaba arkadaşlar bundan yaklaşık 2 ay kadar önce Hepsiburada üzerinden almış olduğum Evo garantili Mi 5s cihazımı aşırı miktarda olan Ghost screen sorunu için servise gönderme aşamalarımı anlatan bir sohbet köşesi açmıştım. 31.01.2018'de göndermem ile başlayan süreç 23.03.2018 tarihinde Hepsiburada'nın cihazı iade alması ile sonuçlandı.

Süreç nasıl oldu kısmına gelirsek, göndermeye karar verdiğim zaman yetkili servisi olan Evo'yu arayarak bilgi almak istedim. Aramam sonucunda gayet güvensiz ve geçiştirici bir tavır ile karşılaştım. Daha sonra cihazım Hepsiburada satıcılı olduğu için Hepsiburada çağrı merkezini arayarak durum ile ilgili bilgi aldım gayet sıcak ve ilgili bir şekilde arıza talebi oluşturdular. Ürün gönderimim için kargo gönderi kodu verdiler(Evo kendi sorumluluğu olduğu halde gönderici ödemeli olarak göndermemi istemişti) kodu aldıktan sonra cihazımı tamamen ilk geldiği haliyle hazırladım. (kutudan ilk çıktığı andaki cam ve arka kapak filmlerini taktım kablolarını ilk geldiği hali ile sardım özen ile gönderilmiş ve kullanılmış bir cihaz olduğunu hissettirmek istedim) telefonu sıfırladım, fotoğraflarını çektim ve ana ekrana sorunumu daha ayrıntılı anlatacak yazılar ekledim galeriye de sorunun başka bir telefondan çekilmiş görsel ve videolarını koydum bunu da belirttim. Yani sorunu daha iyi anlatılamayacak kadar iyi bir şekilde anlattım ve cihaz gönderimini gerçekleştirdim.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Cihaz gönderimimden sonra Hepsiburada deposuna gitti ve oradaki işlemlerden sonra Evo servis bünyesinde işlemlerine devam etti. Yaklaşık belirtmem gerekirse Hepsiburada'da 5 gün kadar kaldıktan sonra Evo'ya geçti. Evo bünyesinde 15 gün kadar cihaza hiçbir işlem yapılmadı. Sorgulama ekranında teknisyene atandı ibaresi bulunuyordu. Bu süreçte yaklaşık 3 günde bir Hepsiburada beni mail ile sürekli bilgilendirdi ve servis süresi 20 gün olduğu için(sadece Evoda geçmesi gereken süre) Hepsiburada 15 gün Evo' da kaldığı için cihazın yakın takibe alındığını bana bildirdi ondan tam bir gün sonrada Evo sorgu ekranında "KALİBRASYONLARI YAPILDI, BELİRTİLEN ARIZAYA RASTLANILMADI" bilgisi belirdi. Bu da cihazıma hiçbir şey yapılmadı demek ile aynı şey oluyor.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Daha sonra bu bilgiyi gördükten sonra Hepsiburada'yı arayarak sorunum çözülmediği taktirde geri gönderim yapmaya devam edeceğimi söyledim. Hepsiburada yetkilisi ise ürün depolarına döndüğünde yeniden kontrol edileceğini merak etmemem gerektiğini söyleyerek beni rahatlattı. Hepsiburada'daki işlemlerinden sonra gönderim yaptığım adrese ürünün gönderildiği bilgisi geldi. Ancak ben gönderim yaptığım adreste değildim üniversite öğrencisi olduğum için öğrenim gördüğüm şehre geçmiştim. Belki de her şeyi değiştiren bu aşama oldu.

Bunu öğrendiğim zaman hemen Hepsiburada'yı arayarak adres değişikliği talebinde bulundum.(servis için gönderim yapılan ürünler geri gönderilirken otomatik olarak geldiği adrese gönderiliyormuş herhangi bir değişiklikte bilgilendirme yapılması gerekiyormuş) adres değişikliği talebimden sonra da ürünün eski adresime gittiğini öğrendim ancak herhangi bir sorunda kutuyu ilk açan ben olmak için ailem tarafından alınmamasını istedim. Hepsiburada'yı arayarak ürünün adres değişikliği talebi oluşturduğum halde eski adrese gittiğini söyledim, yetkili ise ürün depolarına tekrar döndüğünde yeni adres üzerinden işlem yapılacağını söyledi. Daha sonra ürün 5 gün gibi bir süre de yeniden depoya döndü bu sefer de depoya dönen ürün yeni adrese gönderilmek yerine servise geri gönderildiği bilgisi geldi. Evo'yu aradığımda "evet cihaz bizim bünyemizde" açıklaması yapıldı. Hepsiburada'yı yeniden arayarak durumu anlattım ve böyle bir hata yapıldığı için üzgün olduklarını söylediler cihazı servisten geri isteyerek göndereceklerini söylediler.

Günler aylar geçmiş yaklaşık 50 gün olmuştu ve ne sorun çözülmüştü ne de cihaz elime dönüyordu. Bu beni telefonumdan da epey soğuttu ve mail ile iade talebinde bulunmak istedim.Mail ile yaşadığım durumu ve aşamaları kısaca anlatarak artık sürekli aramalar yapmak mailler yazmaktan bıktığımı ve cihazımdan soğuduğumu belirterek para iadesi talebinde bulundum. Bundan yaklaşık bir gün sonra gelen mail ile isteğimin kabul edildiği ve para iademin yapıldığını bilgisi geldi.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Bu kadar kolay olacağını bilsem önceden yapardım diyeceğim ama bence bunda sürecin 50 gün kadar uzaması çok etkili oldu.Param tamamen iade edildikten sonra zaten aklımda olan Mi 5s i elden çıkarıp alma hayali ile gözüme kestirdiğim Mİ NOTE 3'ü hemen yine Hepsiburada satıcılı olarak ve bu sefer delta garantili olarak aldım Mİ note 3 de ghost screen(mi6 almamamın sebebi ya yine olursa diye) gibi bir sorun olmadığı için içim rahat bir şekilde cihazı beklemekteyim.

Olay bayağı uzun ve meşakkatli olsa da para iademi aldığım için ve Hepsiburada'nın müşteriden yana olan politikasını gördüğüm için memnunum, güvende hissettiren ve ilgili bir şirket. Evo'dan da böylece kurtulmuş oldum.
 

shuj

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kuzey
Cihazım
Xiaomi Mi6
Meslek
Fotoğrafçı
Konum
Adana
Katılım
30 Aralık 2014
Konular
27
Mesajlar
1.820
Tepkime puanı
1.159
Puanları
138
Güzel bilgilendirme. Burda en şanslı olduğunuz kısım satıcının hepsiburada olması sanırım farklı mağazalarin hepsiburada üzerinden satılan cihazlarını almaktan kaçının hem hepsiburada mesuliyet kabul etmiyor hemde satan mağaza işi yokuşa sürüyor. Evo nun da nasıl rezil bir firma olduğunu söylememe gerek yok sanırım Geçmiş olsun aynı zamanda hayırlı olsun
 

Pegasus__

..::FreeDoom::..
Emekli Yönetici
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer
Cihazım
Mi 9T - Davinci
Konum
Hatay
Katılım
9 Ekim 2016
Konular
50
Mesajlar
1.656
Çözümler
2
Tepkime puanı
1.673
Puanları
138
Geçmiş olsun.

Benim Asus ile olmuştu ekran değişimi olacaktı serviste 2 hafta kaldı 15. Gün yasal süre doldu deyip tam para iadesi olmuştu. Hemde 1 yıl sonra Zenfone2 iade alındı. Hiç bir sıkıntı yapmadılar. Şarj kulaklık kablo kılıf geri istemediler.

Kalite başka bişey gerçekten.

MI 5s Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Güzel bilgilendirme. Burda en şanslı olduğunuz kısım satıcının hepsiburada olması sanırım farklı mağazalarin hepsiburada üzerinden satılan cihazlarını almaktan kaçının hem hepsiburada mesuliyet kabul etmiyor hemde satan mağaza işi yokuşa sürüyor. Evo nun da nasıl rezil bir firma olduğunu söylememe gerek yok sanırım Geçmiş olsun aynı zamanda hayırlı olsun
Teşekkür ederim Evo'yu bu yola girmeden önce araştırmıştım bir tane olumlu yorum yoktu. Hepsiburada' ya güvendiğim için almıştım sağolsunlar güvenimi boşa çıkarmadılar
[doublepost=1522096949,1522096758][/doublepost]
Geçmiş olsun.

Benim Asus ile olmuştu ekran değişimi olacaktı serviste 2 hafta kaldı 15. Gün yasal süre doldu deyip tam para iadesi olmuştu. Hemde 1 yıl sonra Zenfone2 iade alındı. Hiç bir sıkıntı yapmadılar. Şarj kulaklık kablo kılıf geri istemediler.

Kalite başka bişey gerçekten.

MI 5s Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Pahalı ürünlerde küçük satıcılar yerine böyle büyük ve güvenilir aradığınızda karşınızda birini bulabileceğiniz şirketleri tercih etmek daha mantıklı oluyor
 

ozcan0220

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Özcan
Cihazım
Mi 5s
Yaş
29
Konum
Balıkesir
Katılım
13 Kasım 2017
Konular
16
Mesajlar
49
Tepkime puanı
10
Puanları
8
Bende hepsiburada üzerinde 9 ay önce aldım bende de aynı sıkıntı var ben talep oluştursam iade olurmu acaba :)
 

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Bende hepsiburada üzerinde 9 ay önce aldım bende de aynı sıkıntı var ben talep oluştursam iade olurmu acaba :)
İade ve değişim olayları servis firması tarafından belirleniyor. Yani cihaz yapılamayacak şekilde üretim bazlı bir hataya sahipse garanti firması bunu belirtiyor ve yeni cihaz ya da iade için kullanıcı ile anlaşılıyor. Ancak bendeki durumda cihazın sorunu yüzünden değil de süreç bu kadar uzadığı için satıcı yani Hepsibudanın garanti firmasından bağımsız bir şekilde müşterisini düşünmesinden dolayı iadem yapıldı. Yani iade sebebi benim mağdur olduğumu görmeleri bence. Biraz da bu işler şans ve cihazınızın üstüne düşüp takip ettiğinizi görmelerinde bitiyor. :)
 

ozcan0220

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Özcan
Cihazım
Mi 5s
Yaş
29
Konum
Balıkesir
Katılım
13 Kasım 2017
Konular
16
Mesajlar
49
Tepkime puanı
10
Puanları
8
İade ve değişim olayları servis firması tarafından belirleniyor. Yani cihaz yapılamayacak şekilde üretim bazlı bir hataya sahipse garanti firması bunu belirtiyor ve yeni cihaz ya da iade için kullanıcı ile anlaşılıyor. Ancak bendeki durumda cihazın sorunu yüzünden değil de süreç bu kadar uzadığı için satıcı yani Hepsibudanın garanti firmasından bağımsız bir şekilde müşterisini düşünmesinden dolayı iadem yapıldı. Yani iade sebebi benim mağdur olduğumu görmeleri bence. Biraz da bu işler şans ve cihazınızın üstüne düşüp takip ettiğinizi görmelerinde bitiyor. :)


Şimdi sonuçta bu model cihazlarda kronik bir sorun bu ben yinede bir başvuru yapayım belki iade yapılır düzgün bir cihaz alırım :)
 

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Şimdi sonuçta bu model cihazlarda kronik bir sorun bu ben yinede bir başvuru yapayım belki iade yapılır düzgün bir cihaz alırım :)
Tabiki denemekten zarar gelmez. Siz sorununuzu güzel şekilde anlatan bir talep oluşturun Hepsiburada bu konularda müşteriden yana bir firma olduğu için gerekli ilgi ve yardımı gösterecektir. :)
 

postalcioglu

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
mi5s
Yaş
38
Konum
Antalya
Katılım
15 Ağustos 2017
Konular
1
Mesajlar
39
Tepkime puanı
6
Puanları
8
Hepsiburada'ya bulaşmayın derim. ben aldığım ve hiç kullanamadığım mi5s i 4 ayda iade edebilmiştim. bu kadar uzamasının sebebi servise ulaşma süresi ve hepsiburadanın iletişim şeklinin sadece talep oluşturulma sisteminde olmasıdır. telefonda kesinlikle sorununuza çözüm bulamıyorsunuz yazılı talep oluşturuluyor ve cevaplar en erken 3-5 gün içerisinde geliyor, sonra siz gelen cevabı beğenmiyorsunuz farklı bir şey yazıyorsunuz ve bir okadar daha bekliyorsunuz size gönderilen cevaplar hep aynı kopyala yapıştır cevaplar.
Aşağıdaki konuları incelerseniz süreci daha detaylı görebilirsiniz.

mi5s kronik kamera sorunu ve çözümü
Soru - Mİ 5S Arka kamera bulanık çekmesi
 
Üst Alt