- Adım
- Mahmut
- Cihazım
- Xiaomi Mi Note3
- Konum
- Manavgat
- Katılım
- 23 Ağustos 2017
- Konular
- 40
- Mesajlar
- 592
- Tepkime puanı
- 349
- Puanları
- 78
Merhaba arkadaşlar bundan yaklaşık 2 ay kadar önce Hepsiburada üzerinden almış olduğum Evo garantili Mi 5s cihazımı aşırı miktarda olan Ghost screen sorunu için servise gönderme aşamalarımı anlatan bir sohbet köşesi açmıştım. 31.01.2018'de göndermem ile başlayan süreç 23.03.2018 tarihinde Hepsiburada'nın cihazı iade alması ile sonuçlandı.
Süreç nasıl oldu kısmına gelirsek, göndermeye karar verdiğim zaman yetkili servisi olan Evo'yu arayarak bilgi almak istedim. Aramam sonucunda gayet güvensiz ve geçiştirici bir tavır ile karşılaştım. Daha sonra cihazım Hepsiburada satıcılı olduğu için Hepsiburada çağrı merkezini arayarak durum ile ilgili bilgi aldım gayet sıcak ve ilgili bir şekilde arıza talebi oluşturdular. Ürün gönderimim için kargo gönderi kodu verdiler(Evo kendi sorumluluğu olduğu halde gönderici ödemeli olarak göndermemi istemişti) kodu aldıktan sonra cihazımı tamamen ilk geldiği haliyle hazırladım. (kutudan ilk çıktığı andaki cam ve arka kapak filmlerini taktım kablolarını ilk geldiği hali ile sardım özen ile gönderilmiş ve kullanılmış bir cihaz olduğunu hissettirmek istedim) telefonu sıfırladım, fotoğraflarını çektim ve ana ekrana sorunumu daha ayrıntılı anlatacak yazılar ekledim galeriye de sorunun başka bir telefondan çekilmiş görsel ve videolarını koydum bunu da belirttim. Yani sorunu daha iyi anlatılamayacak kadar iyi bir şekilde anlattım ve cihaz gönderimini gerçekleştirdim.
Cihaz gönderimimden sonra Hepsiburada deposuna gitti ve oradaki işlemlerden sonra Evo servis bünyesinde işlemlerine devam etti. Yaklaşık belirtmem gerekirse Hepsiburada'da 5 gün kadar kaldıktan sonra Evo'ya geçti. Evo bünyesinde 15 gün kadar cihaza hiçbir işlem yapılmadı. Sorgulama ekranında teknisyene atandı ibaresi bulunuyordu. Bu süreçte yaklaşık 3 günde bir Hepsiburada beni mail ile sürekli bilgilendirdi ve servis süresi 20 gün olduğu için(sadece Evoda geçmesi gereken süre) Hepsiburada 15 gün Evo' da kaldığı için cihazın yakın takibe alındığını bana bildirdi ondan tam bir gün sonrada Evo sorgu ekranında "KALİBRASYONLARI YAPILDI, BELİRTİLEN ARIZAYA RASTLANILMADI" bilgisi belirdi. Bu da cihazıma hiçbir şey yapılmadı demek ile aynı şey oluyor.
Daha sonra bu bilgiyi gördükten sonra Hepsiburada'yı arayarak sorunum çözülmediği taktirde geri gönderim yapmaya devam edeceğimi söyledim. Hepsiburada yetkilisi ise ürün depolarına döndüğünde yeniden kontrol edileceğini merak etmemem gerektiğini söyleyerek beni rahatlattı. Hepsiburada'daki işlemlerinden sonra gönderim yaptığım adrese ürünün gönderildiği bilgisi geldi. Ancak ben gönderim yaptığım adreste değildim üniversite öğrencisi olduğum için öğrenim gördüğüm şehre geçmiştim. Belki de her şeyi değiştiren bu aşama oldu.
Bunu öğrendiğim zaman hemen Hepsiburada'yı arayarak adres değişikliği talebinde bulundum.(servis için gönderim yapılan ürünler geri gönderilirken otomatik olarak geldiği adrese gönderiliyormuş herhangi bir değişiklikte bilgilendirme yapılması gerekiyormuş) adres değişikliği talebimden sonra da ürünün eski adresime gittiğini öğrendim ancak herhangi bir sorunda kutuyu ilk açan ben olmak için ailem tarafından alınmamasını istedim. Hepsiburada'yı arayarak ürünün adres değişikliği talebi oluşturduğum halde eski adrese gittiğini söyledim, yetkili ise ürün depolarına tekrar döndüğünde yeni adres üzerinden işlem yapılacağını söyledi. Daha sonra ürün 5 gün gibi bir süre de yeniden depoya döndü bu sefer de depoya dönen ürün yeni adrese gönderilmek yerine servise geri gönderildiği bilgisi geldi. Evo'yu aradığımda "evet cihaz bizim bünyemizde" açıklaması yapıldı. Hepsiburada'yı yeniden arayarak durumu anlattım ve böyle bir hata yapıldığı için üzgün olduklarını söylediler cihazı servisten geri isteyerek göndereceklerini söylediler.
Günler aylar geçmiş yaklaşık 50 gün olmuştu ve ne sorun çözülmüştü ne de cihaz elime dönüyordu. Bu beni telefonumdan da epey soğuttu ve mail ile iade talebinde bulunmak istedim.Mail ile yaşadığım durumu ve aşamaları kısaca anlatarak artık sürekli aramalar yapmak mailler yazmaktan bıktığımı ve cihazımdan soğuduğumu belirterek para iadesi talebinde bulundum. Bundan yaklaşık bir gün sonra gelen mail ile isteğimin kabul edildiği ve para iademin yapıldığını bilgisi geldi.
Bu kadar kolay olacağını bilsem önceden yapardım diyeceğim ama bence bunda sürecin 50 gün kadar uzaması çok etkili oldu.Param tamamen iade edildikten sonra zaten aklımda olan Mi 5s i elden çıkarıp alma hayali ile gözüme kestirdiğim Mİ NOTE 3'ü hemen yine Hepsiburada satıcılı olarak ve bu sefer delta garantili olarak aldım Mİ note 3 de ghost screen(mi6 almamamın sebebi ya yine olursa diye) gibi bir sorun olmadığı için içim rahat bir şekilde cihazı beklemekteyim.
Olay bayağı uzun ve meşakkatli olsa da para iademi aldığım için ve Hepsiburada'nın müşteriden yana olan politikasını gördüğüm için memnunum, güvende hissettiren ve ilgili bir şirket. Evo'dan da böylece kurtulmuş oldum.
Süreç nasıl oldu kısmına gelirsek, göndermeye karar verdiğim zaman yetkili servisi olan Evo'yu arayarak bilgi almak istedim. Aramam sonucunda gayet güvensiz ve geçiştirici bir tavır ile karşılaştım. Daha sonra cihazım Hepsiburada satıcılı olduğu için Hepsiburada çağrı merkezini arayarak durum ile ilgili bilgi aldım gayet sıcak ve ilgili bir şekilde arıza talebi oluşturdular. Ürün gönderimim için kargo gönderi kodu verdiler(Evo kendi sorumluluğu olduğu halde gönderici ödemeli olarak göndermemi istemişti) kodu aldıktan sonra cihazımı tamamen ilk geldiği haliyle hazırladım. (kutudan ilk çıktığı andaki cam ve arka kapak filmlerini taktım kablolarını ilk geldiği hali ile sardım özen ile gönderilmiş ve kullanılmış bir cihaz olduğunu hissettirmek istedim) telefonu sıfırladım, fotoğraflarını çektim ve ana ekrana sorunumu daha ayrıntılı anlatacak yazılar ekledim galeriye de sorunun başka bir telefondan çekilmiş görsel ve videolarını koydum bunu da belirttim. Yani sorunu daha iyi anlatılamayacak kadar iyi bir şekilde anlattım ve cihaz gönderimini gerçekleştirdim.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Cihaz gönderimimden sonra Hepsiburada deposuna gitti ve oradaki işlemlerden sonra Evo servis bünyesinde işlemlerine devam etti. Yaklaşık belirtmem gerekirse Hepsiburada'da 5 gün kadar kaldıktan sonra Evo'ya geçti. Evo bünyesinde 15 gün kadar cihaza hiçbir işlem yapılmadı. Sorgulama ekranında teknisyene atandı ibaresi bulunuyordu. Bu süreçte yaklaşık 3 günde bir Hepsiburada beni mail ile sürekli bilgilendirdi ve servis süresi 20 gün olduğu için(sadece Evoda geçmesi gereken süre) Hepsiburada 15 gün Evo' da kaldığı için cihazın yakın takibe alındığını bana bildirdi ondan tam bir gün sonrada Evo sorgu ekranında "KALİBRASYONLARI YAPILDI, BELİRTİLEN ARIZAYA RASTLANILMADI" bilgisi belirdi. Bu da cihazıma hiçbir şey yapılmadı demek ile aynı şey oluyor.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Daha sonra bu bilgiyi gördükten sonra Hepsiburada'yı arayarak sorunum çözülmediği taktirde geri gönderim yapmaya devam edeceğimi söyledim. Hepsiburada yetkilisi ise ürün depolarına döndüğünde yeniden kontrol edileceğini merak etmemem gerektiğini söyleyerek beni rahatlattı. Hepsiburada'daki işlemlerinden sonra gönderim yaptığım adrese ürünün gönderildiği bilgisi geldi. Ancak ben gönderim yaptığım adreste değildim üniversite öğrencisi olduğum için öğrenim gördüğüm şehre geçmiştim. Belki de her şeyi değiştiren bu aşama oldu.
Bunu öğrendiğim zaman hemen Hepsiburada'yı arayarak adres değişikliği talebinde bulundum.(servis için gönderim yapılan ürünler geri gönderilirken otomatik olarak geldiği adrese gönderiliyormuş herhangi bir değişiklikte bilgilendirme yapılması gerekiyormuş) adres değişikliği talebimden sonra da ürünün eski adresime gittiğini öğrendim ancak herhangi bir sorunda kutuyu ilk açan ben olmak için ailem tarafından alınmamasını istedim. Hepsiburada'yı arayarak ürünün adres değişikliği talebi oluşturduğum halde eski adrese gittiğini söyledim, yetkili ise ürün depolarına tekrar döndüğünde yeni adres üzerinden işlem yapılacağını söyledi. Daha sonra ürün 5 gün gibi bir süre de yeniden depoya döndü bu sefer de depoya dönen ürün yeni adrese gönderilmek yerine servise geri gönderildiği bilgisi geldi. Evo'yu aradığımda "evet cihaz bizim bünyemizde" açıklaması yapıldı. Hepsiburada'yı yeniden arayarak durumu anlattım ve böyle bir hata yapıldığı için üzgün olduklarını söylediler cihazı servisten geri isteyerek göndereceklerini söylediler.
Günler aylar geçmiş yaklaşık 50 gün olmuştu ve ne sorun çözülmüştü ne de cihaz elime dönüyordu. Bu beni telefonumdan da epey soğuttu ve mail ile iade talebinde bulunmak istedim.Mail ile yaşadığım durumu ve aşamaları kısaca anlatarak artık sürekli aramalar yapmak mailler yazmaktan bıktığımı ve cihazımdan soğuduğumu belirterek para iadesi talebinde bulundum. Bundan yaklaşık bir gün sonra gelen mail ile isteğimin kabul edildiği ve para iademin yapıldığını bilgisi geldi.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Bu kadar kolay olacağını bilsem önceden yapardım diyeceğim ama bence bunda sürecin 50 gün kadar uzaması çok etkili oldu.Param tamamen iade edildikten sonra zaten aklımda olan Mi 5s i elden çıkarıp alma hayali ile gözüme kestirdiğim Mİ NOTE 3'ü hemen yine Hepsiburada satıcılı olarak ve bu sefer delta garantili olarak aldım Mİ note 3 de ghost screen(mi6 almamamın sebebi ya yine olursa diye) gibi bir sorun olmadığı için içim rahat bir şekilde cihazı beklemekteyim.
Olay bayağı uzun ve meşakkatli olsa da para iademi aldığım için ve Hepsiburada'nın müşteriden yana olan politikasını gördüğüm için memnunum, güvende hissettiren ve ilgili bir şirket. Evo'dan da böylece kurtulmuş oldum.