Yardım Genpa servisteki cihazın durumunu kontrol edemiyorum

freegunnaysl

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
cem
Cihazım
redmi note 9
Yaş
22
Konum
ist
Katılım
16 Haziran 2022
Konular
4
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
12.5.4
Telefon Modeli
redmi note 9
Bootloader Kilidi
Kapalı
Cihazı servise dün bıraktım, akşama doğru arayıp bataryayı ücretsiz değiştiremeyeceklerini söylediler. Bugün internet sitesinden cihazın durumuna bakmak istediğimde ise "lütfen güvenlik onayını işaretlemeyi unutmayınız" adlı bir uyarı çıkıyor ve cihazın durumu gözükmüyor. Bu sorunu yaşayan var mı?
 

Farox

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Farox
Cihazım
Ka-Fa 1500
Konum
Turkey
Katılım
6 Temmuz 2020
Konular
4
Mesajlar
181
Tepkime puanı
65
Puanları
28
GENPA daha doğrusu Xiaomi batarya değişimi yapmıyorlar yalnızca batarya şişmesi halinde değişime sokuyor GENPA teknik servisi ara telefonda bilgi veriyorlar.. Her zaman diyorum, Xiaomi Pişmanlıktır
 
Oyla:

freegunnaysl

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
cem
Cihazım
redmi note 9
Yaş
22
Konum
ist
Katılım
16 Haziran 2022
Konular
4
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
GENPA daha doğrusu Xiaomi batarya değişimi yapmıyorlar yalnızca batarya şişmesi halinde değişime sokuyor GENPA teknik servisi ara telefonda bilgi veriyorlar.. Her zaman diyorum, Xiaomi Pişmanlıktır
Kesinlikle size katiliyorum. Ne yazik ki pismanlik ama yeni telefon alacak durum da yok bugun servisten telefonu aldim tam da dediginiz gibi 1 gun icinde halledildi. Sadece ekran degismis.

M2003J15SC cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:
Üst Alt