Yardım Garantiye ürün gönderme süreci

onairgfb

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
onur
Cihazım
mi8
Yaş
31
Konum
İzmir
Katılım
28 Nisan 2020
Konular
2
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
miui11
Telefon Modeli
mi8
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
Qcy "QY25PLUS" bluetooh kulaklığımın mikrofonu bozuldu garantiye göndermek istiyorum ama telefon ile müşteri hizmetlerine kaç haftadır ulaşamıyorum. Ürünü sitenizden satın aldım faturası mevcut şu covid sürecinde nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.596
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.118
Puanları
438
Qcy "QY25PLUS" bluetooh kulaklığımın mikrofonu bozuldu garantiye göndermek istiyorum ama telefon ile müşteri hizmetlerine kaç haftadır ulaşamıyorum. Ürünü sitenizden satın aldım faturası mevcut şu covid sürecinde nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz.
Merhaba,

iletisim@miuiturkiye.net adresine ürün ile ilgili yaşadığınız problemi özetleyen bir mail göndermeniz halinde ilgili arkadaşlarımız size yardımcı olacaklardır. 08503051923 numaralı müşteri destek hattımız ise malum pandemi nedeni ile pazartesi, çarşamba ve cuma günleri 9-12 ve 13-17 saatleri arasında hizmet vermektedir.
 
Oyla:
Üst Alt