- Adım
- Eren
- Cihazım
- Mi6
- Yaş
- 31
- Konum
- samsun
- Katılım
- 27 Eylül 2017
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 3
- Form numarası
- 423358
Aslında buraya biri bana ulaşsın da sorunum çözülsün diye yazmıyorum sadece Delta garantili ürün alırken neyle karşılaşacağınızı bilin diye yazıyorum.Biri aratınca internette görsün ki ne yaşacağını tahmin edebilsin.İthalat garantili ürün alırken ne kadar sıkıntı olabilir ki diye düşündüm insanlar abartıyor sandım ama öyle değilmiş
Telefon tamamen sarj olmuyor ve bundan 1 ay önce sarjdan aldığımda telefon ekranı mosmor du , arkaplanın rengine göre arada düzeliyordu.O şekilde kullandık anca sarj olmayınca yapacak birşey kalmadı.Ve telefonun köşesinde ufak bir ezilme var resmi de ekte.Hadi diyelim ekranı buna bağlıyorsunuz garantiye sokmamak için ki hiçbir alakası yok telefon 5 ay önce cebimden parkeye düştü çok ufak ezildi kenarı.
Ekspertizin resmi ekte. Bu ezikten dolayı telefonun hiçbirşeyine bakmıyorlar ve 550tl para istiyorlar.Garantiye sokulması için tamamen sıfır olması kullanılmamış olması gerekiyor sanırım.
Bu eziğin Telefonun bütün ekranıyla ne alakası var? Hadi geçtik onu SARJ la ne alakası var.
Telefon tamamen sarj olmuyor ve bundan 1 ay önce sarjdan aldığımda telefon ekranı mosmor du , arkaplanın rengine göre arada düzeliyordu.O şekilde kullandık anca sarj olmayınca yapacak birşey kalmadı.Ve telefonun köşesinde ufak bir ezilme var resmi de ekte.Hadi diyelim ekranı buna bağlıyorsunuz garantiye sokmamak için ki hiçbir alakası yok telefon 5 ay önce cebimden parkeye düştü çok ufak ezildi kenarı.
Ekspertizin resmi ekte. Bu ezikten dolayı telefonun hiçbirşeyine bakmıyorlar ve 550tl para istiyorlar.Garantiye sokulması için tamamen sıfır olması kullanılmamış olması gerekiyor sanırım.
Bu eziğin Telefonun bütün ekranıyla ne alakası var? Hadi geçtik onu SARJ la ne alakası var.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.