Yardım Garantiye Sokmamak İçin Saçma Sebepler

jegand

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Eren
Cihazım
Mi6
Yaş
31
Konum
samsun
Katılım
27 Eylül 2017
Konular
2
Mesajlar
3
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Form numarası
423358
Aslında buraya biri bana ulaşsın da sorunum çözülsün diye yazmıyorum sadece Delta garantili ürün alırken neyle karşılaşacağınızı bilin diye yazıyorum.Biri aratınca internette görsün ki ne yaşacağını tahmin edebilsin.İthalat garantili ürün alırken ne kadar sıkıntı olabilir ki diye düşündüm insanlar abartıyor sandım ama öyle değilmiş

Telefon tamamen sarj olmuyor ve bundan 1 ay önce sarjdan aldığımda telefon ekranı mosmor du , arkaplanın rengine göre arada düzeliyordu.O şekilde kullandık anca sarj olmayınca yapacak birşey kalmadı.Ve telefonun köşesinde ufak bir ezilme var resmi de ekte.Hadi diyelim ekranı buna bağlıyorsunuz garantiye sokmamak için ki hiçbir alakası yok telefon 5 ay önce cebimden parkeye düştü çok ufak ezildi kenarı.
Ekspertizin resmi ekte. Bu ezikten dolayı telefonun hiçbirşeyine bakmıyorlar ve 550tl para istiyorlar.Garantiye sokulması için tamamen sıfır olması kullanılmamış olması gerekiyor sanırım.

Bu eziğin Telefonun bütün ekranıyla ne alakası var? Hadi geçtik onu SARJ la ne alakası var.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
35
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Merhaba,
Cihaz arızasının darbe kaynaklı olsun veya olmasın; garanti kapsamındaki cihazların ekspertiz onayından geçmesi için, (detaylı bir şekilde incelemesi sürecinde) tüm arızalarının giderilmiş olması ve prosedüre uygun hala getirilmesi gerekir. Yani kısmi onarım yapılamaz. Servise gelen cihazların diğer arızaları yapılıp darbeli bir şekilde kullanıcıya gönderilemez. Servisimiz bu konuda yetkili servistir ve garanti prosedürlerine uyulması gerekmektedir. Görselleri inceleyebilirsiniz.
Saygılarımla
 

Ekli dosyalar

  • 9.jpg
    9.jpg
    158,1 KB · Görüntüleme: 37
  • 8.jpg
    8.jpg
    184,1 KB · Görüntüleme: 37
  • 7.jpg
    7.jpg
    185,1 KB · Görüntüleme: 32

veliazak

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Veli
Cihazım
Redmi Note 4X
Yaş
51
Konum
Aydın-Merkez
Katılım
6 Aralık 2016
Konular
10
Mesajlar
2.789
Tepkime puanı
5.081
Puanları
188
Merhaba,
Cihaz arızasının darbe kaynaklı olsun veya olmasın; garanti kapsamındaki cihazların ekspertiz onayından geçmesi için, (detaylı bir şekilde incelemesi sürecinde) tüm arızalarının giderilmiş olması ve prosedüre uygun hala getirilmesi gerekir. Yani kısmi onarım yapılamaz. Servise gelen cihazların diğer arızaları yapılıp darbeli bir şekilde kullanıcıya gönderilemez. Servisimiz bu konuda yetkili servistir ve garanti prosedürlerine uyulması gerekmektedir. Görselleri inceleyebilirsiniz.
Saygılarımla

Öncelikle bu konudaki açıklamalar için teşekkürler...

Garanti prosedürleri kimler tarafından ortaya konulmuştur ve denetimi hangi kurum ile sağlanmaktadır? Evrensel olarak belirlenmiş garanti şartları da bu şekilde midir? Öne sürmüş olduğunuz bu servis prosedürlerinden sadece bir tanesi tüketici lehine olsaydı aynı hükümler uygulanır mıydı?

Atıyorum; şarj sorunu ile servise gönderilmiş bir telefonun kullanıcı tarafından fark edilmeyen yazılım veya başka bir donanım problemi ile servise gelse, servis şarj problemini çözdüğünde kullanıcının fark etmediği sorunları tespit etse, aynı şekilde kullanıcının fark etmediği bu sorunları da çözüme kavuşturularak mı telefon teslim ediliyor?

HAYIR !!

Öyle olmadığı gerçeği, forumda onlarca örnekle mevcut... Teşekkürler, saygılar, kolaylıklar...
 

jegand

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Eren
Cihazım
Mi6
Yaş
31
Konum
samsun
Katılım
27 Eylül 2017
Konular
2
Mesajlar
3
Tepkime puanı
2
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Merhaba,
Cihaz arızasının darbe kaynaklı olsun veya olmasın; garanti kapsamındaki cihazların ekspertiz onayından geçmesi için, (detaylı bir şekilde incelemesi sürecinde) tüm arızalarının giderilmiş olması ve prosedüre uygun hala getirilmesi gerekir. Yani kısmi onarım yapılamaz. Servise gelen cihazların diğer arızaları yapılıp darbeli bir şekilde kullanıcıya gönderilemez. Servisimiz bu konuda yetkili servistir ve garanti prosedürlerine uyulması gerekmektedir. Görselleri inceleyebilirsiniz.
Saygılarımla

Siz bu söylediğinize inanıyor musunuz kim koydu böyle bir kuralı?
Telefonun kasasında diyelim ki çizik var veya ezik var bu sizi ilgilendirir mi? (telefondaki şikayetimi etkilemiyorsa bu durum)

Siz size gelen telefonları aa bunun dışı çok çizik önce kasasını değiştirelim parasını alalım mı diyorsunuz?
Sarj olmuyor diyorum kasa değişecek diyorsunuz. Akıl var mantık var
Telefonun orası ezileli 1 yıl olmuş hiçbir sıkıntısı yok birden Ekran komple gidiyor sonra cihaz sarj olmuyor siz daha arızaya bakmadan Telefon kasasını değiştirmek için 550tl para istiyorsunuz
 

Kadyr

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
kadir
Cihazım
mi6
Konum
istanbul
Katılım
24 Ağustos 2017
Konular
2
Mesajlar
46
Tepkime puanı
30
Puanları
18
ihalatçı olunca garantiye sokmamak için uğraşıyorlar. getir bi apple telefonu akasya avm ye azcık ezikte olsa garantiden çıkartmazlar. ithalatçı olunca uğraşıyoruzz
 

farukhoca

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
faruk
Cihazım
mi5
Yaş
49
Konum
bursa
Katılım
26 Şubat 2017
Konular
5
Mesajlar
24
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Aslında buraya biri bana ulaşsın da sorunum çözülsün diye yazmıyorum sadece Delta garantili ürün alırken neyle karşılaşacağınızı bilin diye yazıyorum.Biri aratınca internette görsün ki ne yaşacağını tahmin edebilsin.İthalat garantili ürün alırken ne kadar sıkıntı olabilir ki diye düşündüm insanlar abartıyor sandım ama öyle değilmiş

Telefon tamamen sarj olmuyor ve bundan 1 ay önce sarjdan aldığımda telefon ekranı mosmor du , arkaplanın rengine göre arada düzeliyordu.O şekilde kullandık anca sarj olmayınca yapacak birşey kalmadı.Ve telefonun köşesinde ufak bir ezilme var resmi de ekte.Hadi diyelim ekranı buna bağlıyorsunuz garantiye sokmamak için ki hiçbir alakası yok telefon 5 ay önce cebimden parkeye düştü çok ufak ezildi kenarı.
Ekspertizin resmi ekte. Bu ezikten dolayı telefonun hiçbirşeyine bakmıyorlar ve 550tl para istiyorlar.Garantiye sokulması için tamamen sıfır olması kullanılmamış olması gerekiyor sanırım.

Bu eziğin Telefonun bütün ekranıyla ne alakası var? Hadi geçtik onu SARJ la ne alakası var.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Aynı durum bende de oldu. ekran sorunu icin kasada ki cizigi bahane ederek garanti dısına cıakrdılar. kesinlikle delta servisi tavsiye etmiyorum
 

yusufdj

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yusuf
Cihazım
Xiaomi Mi9 SE
Konum
Erzurum
Katılım
9 Mayıs 2017
Konular
9
Mesajlar
72
Tepkime puanı
10
Puanları
8
Siz bu söylediğinize inanıyor musunuz kim koydu böyle bir kuralı?
Telefonun kasasında diyelim ki çizik var veya ezik var bu sizi ilgilendirir mi? (telefondaki şikayetimi etkilemiyorsa bu durum)

Siz size gelen telefonları aa bunun dışı çok çizik önce kasasını değiştirelim parasını alalım mı diyorsunuz?
Sarj olmuyor diyorum kasa değişecek diyorsunuz. Akıl var mantık var
Telefonun orası ezileli 1 yıl olmuş hiçbir sıkıntısı yok birden Ekran komple gidiyor sonra cihaz sarj olmuyor siz daha arızaya bakmadan Telefon kasasını değiştirmek için 550tl para istiyorsunuz

Kendilerince yeni kurallar çıkartmaya başlıyorlar, bir daha asla ama asla delta servis ne alacağım nede başka birilerine aldıracağım!
 

Kadyr

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
kadir
Cihazım
mi6
Konum
istanbul
Katılım
24 Ağustos 2017
Konular
2
Mesajlar
46
Tepkime puanı
30
Puanları
18
thh ye verin arkadaşlar bilirkişi incelesin. darbe falan yoksa çizikle garanti dışı kalmaz telefon
 
Üst Alt