- Adım
- Ali
- Cihazım
- Oneplus 8t
- Meslek
- Turkcell
- Yaş
- 30
- Konum
- Konya
- Katılım
- 19 Aralık 2018
- Konular
- 90
- Mesajlar
- 1.389
- Tepkime puanı
- 1.179
- Puanları
- 138
Merhaba arkadaşlar. Kuzenimin kullandığı Samsung note 8 telefonumuz var. Telefonda hayalet ekran olduğunu fark ettik. Direk faturayı istedim garantiye göndermek için.
Faturaya baktığımda garanti 25.11.2017 de başlamış. Fatura da bu tarih yazıyor. Yani yarın bitiyor. Ne gibi bir işlem yapmamı tavsiye edersiniz? Bulunduğum yerde yetkili servis yok mecbur kargo ile gönderim yapmam gerekiyor.
Faturaya baktığımda garanti 25.11.2017 de başlamış. Fatura da bu tarih yazıyor. Yani yarın bitiyor. Ne gibi bir işlem yapmamı tavsiye edersiniz? Bulunduğum yerde yetkili servis yok mecbur kargo ile gönderim yapmam gerekiyor.