- Adım
- Alper
- Cihazım
- Mix mi 2
- Yaş
- 27
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 16 Haziran 2019
- Konular
- 19
- Mesajlar
- 157
- Tepkime puanı
- 53
- Puanları
- 28
Merhabalar. Sony telefonumda 1 yıldır devam eden sorunum vardı. Isınma, donma, kamerada takılma ve Wi-Fi ağının sürekli kopması. Garanti verdikten sonra aynı sorunların devam etmesinin üzerine bir de arama problemi eklendi. Görüşme yaparken ekran siyah ekranda kalıyor telefon kapanmıyor bile. Karşı tarafın kapamasını beklemek zorunda kalıyorum. Tekrar garanti vermek yerine tüketici haklarına başvurdum. Sizce sadece 1 kere garanti görmüş olması yeter mi bu durumda? Telefonun 1.5 ay garantisi kaldı ve heyet aleyhime karar verirse bozuk telefonla kalmış olacağım, şimdi garanti verirsem yani heyet süreci sürerken, onarılıp verilirse heyetteki bilirkişi incelediğinde bir şey bulamayacak ve sorunun tekrarlaması durumda garantide bitmiş olacak. Tecrübeli kişiler yardım edebilir mi? Herkese teşekkürler.