- Adım
- Emre
- Cihazım
- Redmi Note8 Pro
- Yaş
- 27
- Konum
- Bursa
- Katılım
- 29 Ekim 2019
- Konular
- 150
- Mesajlar
- 1.532
- Çözümler
- 10
- Tepkime puanı
- 486
- Puanları
- 98
Herkese merhabalar. Şuan kullandığım rn7 cihazın 3.kez hayalet ekran oldu ve yarın gene teknik servisine vericem.Bundan önce başka sorunlardan dolayı 5-6 kez de servis kaydım var.Sorum şudur forum uyeleri teknik servis kendi çatısı altında hala neden cihaz değişimine gitmediği?Sürekli ekran değişimi yada onarım yapıyolar e yine aynı arızayı yaşıcağım bir çözüm yolu neden vermiyorlar.
Var mıdır acaba içinizde genpa ile tecrübesi olan
Var mıdır acaba içinizde genpa ile tecrübesi olan