Soru Garanti firmaları

Hakkı yağcı

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Hakkı
Cihazım
Resmi not 8 pro
Yaş
27
Konum
Bursa
Katılım
29 Mayıs 2021
Konular
1
Mesajlar
1
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Merhaba arkadaşlar bu konu ile ilgili bana yardımcı olur musunuz ben telefonumu 6 ay önce aldım şu an telefonumda aşırı ısınma hızlı şarj tüketimi yaşamaktayım telefonumu Bursa'da bir yetkili servise yolladım servis telefonun kullanıcı hatası olduğunu söyledi benden soğutucu ve bataryanın değişimi için 350 TL para istediler sizce 6 aylık telefonun batarya tüketimi ve ayriyeten ısınma probleminin de benden kaynaklandığını yani soğutma cihazının yandığını söylediler bu garanti kapsamı içerisinde mi sizce bu konuda yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
 

emreudi

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
@emreudi
Cihazım
Xiaomi Mi 10T
Yaş
26
Konum
Kayseri
Katılım
13 Mart 2018
Konular
56
Mesajlar
361
Tepkime puanı
159
Puanları
58
Merhaba arkadaşlar bu konu ile ilgili bana yardımcı olur musunuz ben telefonumu 6 ay önce aldım şu an telefonumda aşırı ısınma hızlı şarj tüketimi yaşamaktayım telefonumu Bursa'da bir yetkili servise yolladım servis telefonun kullanıcı hatası olduğunu söyledi benden soğutucu ve bataryanın değişimi için 350 TL para istediler sizce 6 aylık telefonun batarya tüketimi ve ayriyeten ısınma probleminin de benden kaynaklandığını yani soğutma cihazının yandığını söylediler bu garanti kapsamı içerisinde mi sizce bu konuda yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Thh'de 6 aylık bir cihaz kendiliğinden arıza verdiği durumda para iadesi veyahut cihaz değişimi yapılması gerekmektedir bilgisi var.
 
Oyla:

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Merhaba arkadaşlar bu konu ile ilgili bana yardımcı olur musunuz ben telefonumu 6 ay önce aldım şu an telefonumda aşırı ısınma hızlı şarj tüketimi yaşamaktayım telefonumu Bursa'da bir yetkili servise yolladım servis telefonun kullanıcı hatası olduğunu söyledi benden soğutucu ve bataryanın değişimi için 350 TL para istediler sizce 6 aylık telefonun batarya tüketimi ve ayriyeten ısınma probleminin de benden kaynaklandığını yani soğutma cihazının yandığını söylediler bu garanti kapsamı içerisinde mi sizce bu konuda yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

Merhaba,
Bursa 'da bölge servisi noktamız bulunmamaktadır. Cihazınızın garantisi firmamıza ait ise sizlere destek sağlamaktan memnuniyet duyarız. Dilerseniz iletişim bilgilerinizi ve cihazınızın IMEI numarasını özel mesaj yolu ile iletebilirsiniz.

Saygılarımızla.
 
Oyla:

Heisenberg45

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
Ferzan
Cihazım
Mi 9T Pro
Yaş
25
Konum
Akhisar
Katılım
12 Ağustos 2019
Konular
4
Mesajlar
541
Tepkime puanı
194
Puanları
58
Garanti firması hangisi ise baya baya kafadan sıkmış. Fan olmayan bir cihazda soğutma sistemi nasıl yanmış çok garip. Olabilecek en ekstrem olay ısı sensörü bozulursa işlemci ısındığını anlamaz ve hızı kısamaz. Buda kullanıcı hatası olamaz .THH ye başvurun.
 
Oyla:

İ_acrr

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
İsmail
Cihazım
Mi 10T Pro 256G
Yaş
36
Konum
Bursa
Katılım
22 Ocak 2021
Konular
23
Mesajlar
357
Tepkime puanı
129
Puanları
58
Merhaba arkadaşlar bu konu ile ilgili bana yardımcı olur musunuz ben telefonumu 6 ay önce aldım şu an telefonumda aşırı ısınma hızlı şarj tüketimi yaşamaktayım telefonumu Bursa'da bir yetkili servise yolladım servis telefonun kullanıcı hatası olduğunu söyledi benden soğutucu ve bataryanın değişimi için 350 TL para istediler sizce 6 aylık telefonun batarya tüketimi ve ayriyeten ısınma probleminin de benden kaynaklandığını yani soğutma cihazının yandığını söylediler bu garanti kapsamı içerisinde mi sizce bu konuda yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Merhaba

Daha öncelerde kullanmış olduğum Sony Xperia Z5 premium cihazı hem KVK hemde teleservis garantisi varmış KVK kullanici hatası diyerek tamir etmeden geri göndermisti daha sonra teleservis tarafından tamir edilmişti ikinci el olmasına ve fatura benim adıma olmamamisna rağmen ürün fatura bedelini KVK dan almıştım eğer telefonunuz içinde 2 servis bakabiliyorsa onu deneyin eğer bakmiyorsa garanti kapsamına girer mi girmemzmi bilmem ama tüketici haklarına başvurun
 
Oyla:
Üst Alt