Çözüldü Forum marketinden alınan şarj kablosu bozuldu

f0re1

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bahadır
Cihazım
Xiaomi Mi9t Pro
Konum
Mersin
Katılım
23 Aralık 2014
Konular
18
Mesajlar
181
Çözümler
1
Tepkime puanı
120
Puanları
43
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
12.5
Telefon Modeli
Mi 9t pro
Bootloader Kilidi
Açık
Merhaba, 25/04 tarihinde almış olduğum, 0836 ürün kodlu, Orijinal Xiaomi Type-C Örgülü Şarj Kablosu (100cm). Temassızlık yapmaya başladı. Forum marketinin müşteri hizmetlerini bulamadım. Nasıl bi yol izlemem gerekiyor bilgi verirseniz sevinirim.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.541
Çözümler
61
Tepkime puanı
24.019
Puanları
438
alisveris@miuiturkiye.net adresini kullanarak mail yolu ile veya numaralı whatsapp destek hattı üzerinden market müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
 
Oyla:

f0re1

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bahadır
Cihazım
Xiaomi Mi9t Pro
Konum
Mersin
Katılım
23 Aralık 2014
Konular
18
Mesajlar
181
Çözümler
1
Tepkime puanı
120
Puanları
43
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
alisveris@miuiturkiye.net adresini kullanarak mail yolu ile veya numaralı whatsapp destek hattı üzerinden market müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
Whatsaap yoluyla iletişime geçtim, bana garanti belgesindeki numarayı aramamı söylediler cepport firması fakat karşımda muhattap bulamıyorum. Böyle sorunlar olabilir elbette fakat Forum marketinizin itibarını düşürecek şeyler bunlar. Örnek olarak bi şarj kablosu için muhattap bulamazken başka ürünlerinizi almayı zorlaştırır en azından benim icin.
 
Oyla:

agit77

Tema Ekibi
Yönetici
Tema Ekibi
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer
Cihazım
Xiaomi 11 Lite
Meslek
Grafiker
Konum
istanbul
Katılım
25 Şubat 2017
Konular
591
Mesajlar
7.137
Çözümler
9
Tepkime puanı
13.820
Puanları
438
Aşağıdaki yazmış olduğum bilgiler tamamen kişisel görüşümdür. Bu forumda yönetici konumda olduğumdan dolayı değildir.

Forum marketinden şimdiye kadar alışveriş yaptığım ürün listesi. En alttaki Xiaomi Bluetooth 4.1 Spor Kulaklık siparişi vermiştim bir süre sonra ürün arızalandı ve whatsapp üzerinden görüşme yaparak ürünün arızalandığını bildirdim. Arızalı ürünü verilen adrese gönderdikten bir kaç gün sonra ürünün para iadesi banka hesabıma yatırılmıştı. Başka bir siparişimde 3 adet Xiaomi 20000 mAh 2C 3.0 Hızlı Şarj Taşınabilir Şarj Aleti sipariş etmiştim biri kendime diğeri kardeşlerim için. Teknoloji şans işi dedikleri bu olsa gerek onların kullandıkları powerbank şimdiye kadar sorunsuz ve halen kullanmaktalar. Benim kullandığım ise arızalandı aynı şekilde ürünün tamiri için gönderdim. Tam hatırlamıyorum ama bir kaç gün içinde ürün değişimi yapılarak tarafıma kargo ile gönderilmişti.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 
Oyla:

f0re1

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bahadır
Cihazım
Xiaomi Mi9t Pro
Konum
Mersin
Katılım
23 Aralık 2014
Konular
18
Mesajlar
181
Çözümler
1
Tepkime puanı
120
Puanları
43
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Aşağıdaki yazmış olduğum bilgiler tamamen kişisel görüşümdür. Bu forumda yönetici konumda olduğumdan dolayı değildir.

Forum marketinden şimdiye kadar alışveriş yaptığım ürün listesi. En alttaki Xiaomi Bluetooth 4.1 Spor Kulaklık siparişi vermiştim bir süre sonra ürün arızalandı ve whatsapp üzerinden görüşme yaparak ürünün arızalandığını bildirdim. Arızalı ürünü verilen adrese gönderdikten bir kaç gün sonra ürünün para iadesi banka hesabıma yatırılmıştı. Başka bir siparişimde 3 adet Xiaomi 20000 mAh 2C 3.0 Hızlı Şarj Taşınabilir Şarj Aleti sipariş etmiştim biri kendime diğeri kardeşlerim için. Teknoloji şans işi dedikleri bu olsa gerek onların kullandıkları powerbank şimdiye kadar sorunsuz ve halen kullanmaktalar. Benim kullandığım ise arızalandı aynı şekilde ürünün tamiri için gönderdim. Tam hatırlamıyorum ama bir kaç gün içinde ürün değişimi yapılarak tarafıma kargo ile gönderilmişti.


Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Haklısınız hocam fakat benim sorunum ürünün bozuk olması falan değil, sorun karşımda konuşacak kimseyi bulamamam garanti belgesi var ama garanti için muhattap bulamıyorum sabahtan beri servisi arıyorum açmıyorlar. Sonuç olarak ben cepporttan alışveriş yapmadım Miui Türkiye forum marketinden alışveriş yaptım muhattap olarak onlarla konuşmak istiyorum fakat cepporta yönlendiriyorlar onlarda cevap vermiyor arada kaldım malesef
 
Oyla:

agit77

Tema Ekibi
Yönetici
Tema Ekibi
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer
Cihazım
Xiaomi 11 Lite
Meslek
Grafiker
Konum
istanbul
Katılım
25 Şubat 2017
Konular
591
Mesajlar
7.137
Çözümler
9
Tepkime puanı
13.820
Puanları
438
Haklısınız hocam fakat benim sorunum ürünün bozuk olması falan değil, sorun karşımda konuşacak kimseyi bulamamam garanti belgesi var ama garanti için muhattap bulamıyorum sabahtan beri servisi arıyorum açmıyorlar. Sonuç olarak ben cepporttan alışveriş yapmadım Miui Türkiye forum marketinden alışveriş yaptım muhattap olarak onlarla konuşmak istiyorum fakat cepporta yönlendiriyorlar onlarda cevap vermiyor arada kaldım malesef
Muhattap bulamama konusunda açıkçası sorun yaşamamıştım. Bu konuda yaşadığınız sorun ile ilgili cantara hocam gerekli cevabı verecektir.
 
Oyla:

f0re1

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bahadır
Cihazım
Xiaomi Mi9t Pro
Konum
Mersin
Katılım
23 Aralık 2014
Konular
18
Mesajlar
181
Çözümler
1
Tepkime puanı
120
Puanları
43
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Oyla:
Üst Alt