Soru Evo bt garanti ücret talep ediyor

taylongali

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
i phone 5s
Yaş
29
Konum
bursa
Katılım
7 Ağustos 2017
Konular
13
Mesajlar
158
Tepkime puanı
135
Puanları
43
Arkadaşlar herkese iyi günler abim de mi 4 model telefon var.

Telefonun ekranın köşelerinde sarı lekeler oluştu ghost screen sanırım. Daha sonra da telefon kapandı açarken mi ekranın da kalıyor hatta bazen yeniden başlıyor du.

Telefonu evo bt garantisi devam etmekte gönderdik az önce abimi aradılar ve ekranın değişeceği ve bataryası nın değişeceği söylenmiş ve ücretinin de 230 TL olduğunu söylemişler 3 gün içinde ödeme yapılması gerekli sizce ödemelimiyiz teşekkür ederim.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

kimyagERdem

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
35
Konum
Denizli
Katılım
23 Şubat 2017
Konular
24
Mesajlar
1.140
Tepkime puanı
648
Puanları
128
Arkadaşlar herkese iyi günler abim de mi 4 model telefon var.

Telefonun ekranın köşelerinde sarı lekeler oluştu ghost screen sanırım. Daha sonra da telefon kapandı açarken mi ekranın da kalıyor hatta bazen yeniden başlıyor du.

Telefonu evo bt garantisi devam etmekte gönderdik az önce abimi aradılar ve ekranın değişeceği ve bataryası nın değişeceği söylenmiş ve ücretinin de 230 TL olduğunu söylemişler 3 gün içinde ödeme yapılması gerekli sizce ödemelimiyiz teşekkür ederim.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Garantisi devam eden bi cihaza niye ücret ödüyorum diye sormamış mı abin? Sebep olarak ne demişler?
 
Oyla:

Metin

(:
Premium Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
36
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
130
Mesajlar
5.754
Çözümler
6
Tepkime puanı
7.303
Puanları
338
Sağlıklı bir şekilde iletişim kurup öğrenin neden ücret istediklerini.. Üründe kullanıcı hatası yok ise, asla ödemeyin.. Cihazı geri isteyip tüketici hakem heyetine gidin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Sağlıklı bir şekilde iletişim kurup öğrenin neden ücret istediklerini.. Üründe kullanıcı hatası yok ise, asla ödemeyin.. Cihazı geri isteyip tüketici hakem heyetine gidin.
 
Oyla:

taylongali

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
i phone 5s
Yaş
29
Konum
bursa
Katılım
7 Ağustos 2017
Konular
13
Mesajlar
158
Tepkime puanı
135
Puanları
43
Garantisi devam eden bi cihaza niye ücret ödüyorum diye sormamış mı abin? Sebep olarak ne demişler?
Bugün aradım konuştum kendim müsteri hizmetleri ile garantisi olduğunu neden ücret ödediğimi sordum, bana cihazın ekrana yüklenme olmuş o yüzden kullanıcı hatası olduğunu söyledi, bende bunun kullanıcı hatası olmadığını telefonun kasada düşme veya darbe izi bilen olmadığını telefon ısındığı için panelden kaynaklandığını söyledim, aynı sorunu yaşayan kişilerin delta ve kvk ya gönderip yaptırdığını ücret talep edilmediğini söyledim malesef kullanıcı hatası var dedi bende bana kullanıcı hatası olduğuna dair raporu gönderin dedim ücreti kabul etmiyorum tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim. İlginiz için teşekkür ederim.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

taylongali

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
i phone 5s
Yaş
29
Konum
bursa
Katılım
7 Ağustos 2017
Konular
13
Mesajlar
158
Tepkime puanı
135
Puanları
43
Sağlıklı bir şekilde iletişim kurup öğrenin neden ücret istediklerini.. Üründe kullanıcı hatası yok ise, asla ödemeyin.. Cihazı geri isteyip tüketici hakem heyetine gidin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Sağlıklı bir şekilde iletişim kurup öğrenin neden ücret istediklerini.. Üründe kullanıcı hatası yok ise, asla ödemeyin.. Cihazı geri isteyip tüketici hakem heyetine gidin.
Bugün aradım konuştum kendim müsteri hizmetleri ile garantisi olduğunu neden ücret ödediğimi sordum, bana cihazın ekrana yüklenme olmuş o yüzden kullanıcı hatası olduğunu söyledi, bende bunun kullanıcı hatası olmadığını telefonun kasada düşme veya darbe izi bilen olmadığını telefon ısındığı için panelden kaynaklandığını söyledim, aynı sorunu yaşayan kişilerin delta ve kvk ya gönderip yaptırdığını ücret talep edilmediğini söyledim malesef kullanıcı hatası var dedi bende bana kullanıcı hatası olduğuna dair raporu gönderin dedim ücreti kabul etmiyorum tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim. İlginiz için teşekkür ederim.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

Metin

(:
Premium Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
36
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
130
Mesajlar
5.754
Çözümler
6
Tepkime puanı
7.303
Puanları
338
Bugün aradım konuştum kendim müsteri hizmetleri ile garantisi olduğunu neden ücret ödediğimi sordum, bana cihazın ekrana yüklenme olmuş o yüzden kullanıcı hatası olduğunu söyledi, bende bunun kullanıcı hatası olmadığını telefonun kasada düşme veya darbe izi bilen olmadığını telefon ısındığı için panelden kaynaklandığını söyledim, aynı sorunu yaşayan kişilerin delta ve kvk ya gönderip yaptırdığını ücret talep edilmediğini söyledim malesef kullanıcı hatası var dedi bende bana kullanıcı hatası olduğuna dair raporu gönderin dedim ücreti kabul etmiyorum tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim. İlginiz için teşekkür ederim.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Gidin hocam tüketici hakem heyetine.. En güzeli.. Uğraşılmaz bu tiplerle, zamanınıza yazık.

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

taylongali

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
i phone 5s
Yaş
29
Konum
bursa
Katılım
7 Ağustos 2017
Konular
13
Mesajlar
158
Tepkime puanı
135
Puanları
43
Gidin hocam tüketici hakem heyetine.. En güzeli.. Uğraşılmaz bu tiplerle, zamanınıza yazık.

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aynen öyle dostum garantinin bi anlamı yok o zaman. Çok sağolun.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

Metin

(:
Premium Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
36
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
130
Mesajlar
5.754
Çözümler
6
Tepkime puanı
7.303
Puanları
338
Aynen öyle dostum garantinin bi anlamı yok o zaman. Çok sağolun.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Siz sağolun, iyi forumlar..

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

taylongali

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
i phone 5s
Yaş
29
Konum
bursa
Katılım
7 Ağustos 2017
Konular
13
Mesajlar
158
Tepkime puanı
135
Puanları
43
Bugün aradım konuştum kendim müsteri hizmetleri ile garantisi olduğunu neden ücret ödediğimi sordum, bana cihazın ekrana yüklenme olmuş o yüzden kullanıcı hatası olduğunu söyledi, bende bunun kullanıcı hatası olmadığını telefonun kasada düşme veya darbe izi bilen olmadığını telefon ısındığı için panelden kaynaklandığını söyledim, aynı sorunu yaşayan kişilerin delta ve kvk ya gönderip yaptırdığını ücret talep edilmediğini söyledim malesef kullanıcı hatası var dedi bende bana kullanıcı hatası olduğuna dair raporu gönderin dedim ücreti kabul etmiyorum tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim. İlginiz için teşekkür ederim.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yapılan bu konuşma üzerinden 8 gün geçti ve abim cihazın hala kendine gönderilmediğini söylemek için aramış, ve telefonun ücretsiz bir şekilde yapılacağını söylemişler şuan çinden ekran beklendiği söylenmiş inşallah diğer arkadaşlarınızla a da yardımı olur konunun, teşekkür ediyorum sizlere.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

ft81

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Fatih
Cihazım
Mi5S
Yaş
42
Konum
ankara
Katılım
1 Haziran 2017
Konular
28
Mesajlar
174
Tepkime puanı
143
Puanları
43
Hepsiburada üzerinden aldığım delta garantili Mi5s in iki defa garantiden ücretsiz ekran değişimi yapıldı. Birincisinde ghost scren ikincisinde ise sararma vardı. Hiçde sorun çıkarmadılar. İkinci ekran değişimi süreci 2 hafta sürdü.

MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:
Üst Alt