Yardım Ekranda siyah cizgi

Haticeeey

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Hatice
Cihazım
Redmi note 8pro
Yaş
35
Konum
İst
Katılım
15 Ocak 2020
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Merhabalar.
Redmi note 8 pro telefonu dün aldım, kutudan çıkardıktan sonra, kurulumunu yapıp telefonu güncelledim.Su an ki sürümü Miu Global 11.0.2 kararlı .
Ancak, güncelleme sonrası ekranın ortasında siyah dikey bir çizgi oluştu. Telefonu kapatıp açtım düzelir diye ama değişmedi ve telefonu fabrika ayarlarına aldım ve durum ne yazık ki aynen. Ekrandaki çizgi sabit ara sıra gidip gelmiyor hep ekranın ortasında.aynı durumu yaşayan arkadaşlardan bilgi almak istiyorum bu süreçte ne yapmam daha doğru olur servise mi göndereyim aldığım yere iade mi yapayım yoksa yeni bir güncelleme mi bekliyeyim.?
 

dj_yuxexes

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin
Cihazım
Mi 5s Plus
Meslek
Polis Memuru
Yaş
40
Konum
Kırşehir
Katılım
9 Temmuz 2017
Konular
2
Mesajlar
862
Tepkime puanı
369
Puanları
78
Merhabalar.
Redmi note 8 pro telefonu dün aldım, kutudan çıkardıktan sonra, kurulumunu yapıp telefonu güncelledim.Su an ki sürümü Miu Global 11.0.2 kararlı .
Ancak, güncelleme sonrası ekranın ortasında siyah dikey bir çizgi oluştu. Telefonu kapatıp açtım düzelir diye ama değişmedi ve telefonu fabrika ayarlarına aldım ve durum ne yazık ki aynen. Ekrandaki çizgi sabit ara sıra gidip gelmiyor hep ekranın ortasında.aynı durumu yaşayan arkadaşlardan bilgi almak istiyorum bu süreçte ne yapmam daha doğru olur servise mi göndereyim aldığım yere iade mi yapayım yoksa yeni bir güncelleme mi bekliyeyim.?
Garantili ise tabiki servise ya da aldığınız yere başvurun. İlk defa duydum siyah çizgiyi.

MI 8 SE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

Haticeeey

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Hatice
Cihazım
Redmi note 8pro
Yaş
35
Konum
İst
Katılım
15 Ocak 2020
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Telefonu bir gün kullanmadan servise göndermek ne kadar kötü bir şeymiş pişman oluyorum bu telefonu aldığıma.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2020-01-15-13-06-23-078_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2020-01-15-13-06-23-078_com.android.chrome.jpg
    508,9 KB · Görüntüleme: 46
Son düzenleme:
Oyla:

Poros

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Berkay
Cihazım
Note 8 pro
Meslek
Müzisyen
Yaş
25
Konum
Türkiye
Katılım
25 Aralık 2018
Konular
9
Mesajlar
84
Tepkime puanı
38
Puanları
18
15 gün içinde iade hakkın var. Kusurlu ürün diye telefonun değişimini talep edebilir veya iade edebilirsin bana kalırsa servis falan uğraşma iade et sonra yenisini alırsın.
 
Oyla:

Haticeeey

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Hatice
Cihazım
Redmi note 8pro
Yaş
35
Konum
İst
Katılım
15 Ocak 2020
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
1
Puanları
3
15 gün içinde iade hakkın var. Kusurlu ürün diye telefonun değişimini talep edebilir veya iade edebilirsin bana kalırsa servis falan uğraşma iade et sonra yenisini alırsın.

Haklısın öyle yapacağım ancak duyduğuma göre telefon iadesi için önce servise gidip servisten hatalı rapor alınıp o şekilde iade yapıyorlar ne kadar doğru bilmiyorum.Mi store ye gidip göstereceğim, çare olmazsa iade yapacağım bir şekilde. Çok teşekkür ederim tüm cevaplar için.
 
Oyla:

memoliady

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
mehmet
Cihazım
redmi not 8 pro
Yaş
19
Konum
batman
Katılım
20 Mart 2020
Konular
2
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
aynı hata bendede var nasıl haletin
 
Oyla:
Üst Alt