Yardım Donma, kendiliğinden yeniden başlatma..

rynkar

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Barış
Cihazım
poco f2 pro
Konum
Ankara
Katılım
14 Ocak 2019
Konular
32
Mesajlar
119
Tepkime puanı
54
Puanları
28
Herkese iyi günler
Kuzenime bu hafta başında hb'dan 128gb olan verisyonunu aldık. Perşembe günü 2 kere telefon önce donuyor ( ekran işlemiyor hiçbir şekilde) ardından kendiliğinden yeniden başlatıyor. Bu sorunu yaşayan var mı? baktığım kadarıyla Sikayetvar üzerinden bu sorunu yaşayan birçok kişi var. Kronik bir sorun mu?
 

bjkmert45

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mert
Cihazım
Redmi Note 9S
Meslek
Planlama Müdürü
Yaş
29
Konum
Manisa
Katılım
4 Ekim 2014
Konular
3
Mesajlar
42
Tepkime puanı
14
Puanları
8
Hocam merhaba,

Bu şekilde sorunların %70 lik kısmı genel olarak yazılımsal oluyor. Ve kullanıcılar şikayet var gibi sitelerde genel olarak yazılımsal bilgisi olmadığı için bu durumu dile getiriyorlar. Bu ve benzeri forumlarda konuların daha ayrıntılı olarak ele alınabiliyor. Sözüm ona şikayet var gibi siteler faydalıdır ancak ordaki şikayetlerin kesinlikle olduğu kanımca gerçek değildir. Mutlaka çözümü vardır.

Çözüme gelecek olursak, telefona öncelikle bir Hard Format atmayı deneyin. Eğer sorun hala devam edecek ise donanımsal üzerine düşünülebilir. Garantiden faydalanmanızı tavsiye ederim. Ve kullandığınız uygulamaları gözden geçirin. Çünkü önceki cihaz kullanımlarımda bazı uygulamaların bu şekilde sorunlara neden olduğuyla karşılaşmıştım. Play store harici uygulama çok kullanmamaya çalışın. Umarım yardımcı olabiliriz. Sonucu burdan tekrar yazmanızı rica ederim.
 
Oyla:

Ironsides

Süper Üye
Yönetici
Moderatör
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Not Found
Cihazım
Poco F3 8/256
Meslek
Mod
Konum
LT
Katılım
2 Ocak 2015
Konular
315
Mesajlar
4.637
Çözümler
26
Tepkime puanı
9.880
Puanları
338
Herkese iyi günler
Kuzenime bu hafta başında hb'dan 128gb olan verisyonunu aldık. Perşembe günü 2 kere telefon önce donuyor ( ekran işlemiyor hiçbir şekilde) ardından kendiliğinden yeniden başlatıyor. Bu sorunu yaşayan var mı? baktığım kadarıyla Sikayetvar üzerinden bu sorunu yaşayan birçok kişi var. Kronik bir sorun mu?

Redmi note 9,s,pro sürümleri yazılımsalar olarak henüz tam oturmadı. Üretici, şu sıralar birden fazla model satışa sunup, eski modellere güncelleme vermeye çalışıyor. Redmi note 8 geçen yıl kasım aylarında çıkmasına rağmen bu bahsi geçen sorunları şubat ayına kadar yaşadı. Tahminim, note 9 serisi de aynı kaderi yaşıyor.

Yine de, söz ettiğiniz sorun, çok sık olmaya başlar ve bunu kanıtlayıcı videolar çekebilirseniz, garanti firması dikkate alacaktır. Aksi durumda arada olan kapanmaları firmaların inanmasını sağlamak çok güç olabiliyor.
 
Oyla:

rynkar

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Barış
Cihazım
poco f2 pro
Konum
Ankara
Katılım
14 Ocak 2019
Konular
32
Mesajlar
119
Tepkime puanı
54
Puanları
28
Hocam merhaba,

Bu şekilde sorunların %70 lik kısmı genel olarak yazılımsal oluyor. Ve kullanıcılar şikayet var gibi sitelerde genel olarak yazılımsal bilgisi olmadığı için bu durumu dile getiriyorlar. Bu ve benzeri forumlarda konuların daha ayrıntılı olarak ele alınabiliyor. Sözüm ona şikayet var gibi siteler faydalıdır ancak ordaki şikayetlerin kesinlikle olduğu kanımca gerçek değildir. Mutlaka çözümü vardır.

Çözüme gelecek olursak, telefona öncelikle bir Hard Format atmayı deneyin. Eğer sorun hala devam edecek ise donanımsal üzerine düşünülebilir. Garantiden faydalanmanızı tavsiye ederim. Ve kullandığınız uygulamaları gözden geçirin. Çünkü önceki cihaz kullanımlarımda bazı uygulamaların bu şekilde sorunlara neden olduğuyla karşılaşmıştım. Play store harici uygulama çok kullanmamaya çalışın. Umarım yardımcı olabiliriz. Sonucu burdan tekrar yazmanızı rica ederim.
Anladım hocam, haklısınız. Detaylı yorumunuz için teşekkür ederim.
Sorunun yazılımsal olduğunu ben de düşünüyordum fakat o zaman daha çok kişide olması gerekmez miydi (burda bu konuyla ilgili hiç başlık görmedim o yüzden söylüyorum.) Kendim de Xiaomi kullanıcısıyım. Sorunların üstesinden gelmeyi bir şekilde öğrendim. Fakat bahsettiğim arkadaş öyle pek uğraşacak biri değil.

şimdilik bekliyoruz. Arttığı zaman garantiye bildirmek en mantıklısı olacak gibi duruyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Redmi note 9,s,pro sürümleri yazılımsalar olarak henüz tam oturmadı. Üretici, şu sıralar birden fazla model satışa sunup, eski modellere güncelleme vermeye çalışıyor. Redmi note 8 geçen yıl kasım aylarında çıkmasına rağmen bu bahsi geçen sorunları şubat ayına kadar yaşadı. Tahminim, note 9 serisi de aynı kaderi yaşıyor.

Yine de, söz ettiğiniz sorun, çok sık olmaya başlar ve bunu kanıtlayıcı videolar çekebilirseniz, garanti firması dikkate alacaktır. Aksi durumda arada olan kapanmaları firmaların inanmasını sağlamak çok güç olabiliyor.
Öncelikle yorum için teşekkür ederim hocam.

Yazılımsal bir sorun olsaydı daha çok kişide olması gerekmez miydi hocam. Redmi 9s konusunda gezdim ama böyle bir şikayet başlığı görmedim
 
Oyla:

efekcr

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Efe
Cihazım
Redmi Note 8
Konum
İstanbul
Katılım
16 Ekim 2017
Konular
3
Mesajlar
353
Tepkime puanı
160
Puanları
58
Anladım hocam, haklısınız. Detaylı yorumunuz için teşekkür ederim.
Sorunun yazılımsal olduğunu ben de düşünüyordum fakat o zaman daha çok kişide olması gerekmez miydi (burda bu konuyla ilgili hiç başlık görmedim o yüzden söylüyorum.) Kendim de Xiaomi kullanıcısıyım. Sorunların üstesinden gelmeyi bir şekilde öğrendim. Fakat bahsettiğim arkadaş öyle pek uğraşacak biri değil.

şimdilik bekliyoruz. Arttığı zaman garantiye bildirmek en mantıklısı olacak gibi duruyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Öncelikle yorum için teşekkür ederim hocam.

Yazılımsal bir sorun olsaydı daha çok kişide olması gerekmez miydi hocam. Redmi 9s konusunda gezdim ama böyle bir şikayet başlığı görmedim
Hafıza kartı takılı mi cihazda?
 
Oyla:
Üst Alt