- Adım
- Mustafa
- Cihazım
- Redmi 5 Plus
- Konum
- Diyarbakır
- Katılım
- 3 Mayıs 2017
- Konular
- 23
- Mesajlar
- 2.898
- Tepkime puanı
- 1.909
- Puanları
- 188
Herkese merhabalar
Redmi 5 Plus (3/32 çin sürümü) cihazımda batarya problemi mevcuttu.
%20 den bazen de %30 dan sonra aniden kapanıyor, şarj cihazına takmadan da açılmıyordu. Ve şarj ettiğimde %95,%97 civarına geliyor %100 olmuyordu.
Sorunun detayı şu linkte o yüzden fazla söz etmeyeceğim.
Cihazın durumu bahsettiğim konudaki gibiyse çözümü sadece batarya değişimi öncelikle bunu belirteyim.
Cihazı ilk aldığım günden bu yana bu sorun mevcuttu.Bazı sebeplerden dolayı garantiye göndermeyi erteliyordum. Fakat uygun vakit gelince Delta Servis 'e forumumuz da bulunan (Sağolsun) Uğur Hocamın yardımlarıyla gönderimini 06.08.2018 tarihinde sağladım.
3 günlük kargo sürecinden sonra 09.08.2018 tarihinde telefonum Delta Servis 'e ulaştı.
Ulaştığında değişim için hazırda batarya olmadığı için 13.08.2018 pazartesi gününe kadar beklemek zorunda kaldım.
Bu esnada uğur hocama sorduğumda gerekli bilgilendirmeleri anında yaptı. “Bataryalar elimizi ulaştığında hemen değişimi yapıp telefonu kargoya verecem” dedi.
Gerçekten de o gün bataryalar geldi ve hemen değişim yapıldı. Sonuç olarak günü gününe telefonum kargoya verildi.
Ve yine 3 günlük kargo sürecinden sonra telefonum 16.08.2018 tarihinde elime ulaştı.
Gerekli tüm kontrolleri yaptım ve sorunun çözüldüğünü netleştirdim.
Toplamda 10 günde sorunum tamamen giderildi. Bu sürenin yaklaşık 5 günü kargo taşımasıyla geçti. Bunu da belirtmiş olayım
Bu yazıyı yazmamda ki amaçlara gelirsek ;
Redmi 5 Plus (3/32 çin sürümü) cihazımda batarya problemi mevcuttu.
%20 den bazen de %30 dan sonra aniden kapanıyor, şarj cihazına takmadan da açılmıyordu. Ve şarj ettiğimde %95,%97 civarına geliyor %100 olmuyordu.
Sorunun detayı şu linkte o yüzden fazla söz etmeyeceğim.
Cihazın durumu bahsettiğim konudaki gibiyse çözümü sadece batarya değişimi öncelikle bunu belirteyim.
Cihazı ilk aldığım günden bu yana bu sorun mevcuttu.Bazı sebeplerden dolayı garantiye göndermeyi erteliyordum. Fakat uygun vakit gelince Delta Servis 'e forumumuz da bulunan (Sağolsun) Uğur Hocamın yardımlarıyla gönderimini 06.08.2018 tarihinde sağladım.
3 günlük kargo sürecinden sonra 09.08.2018 tarihinde telefonum Delta Servis 'e ulaştı.
Ulaştığında değişim için hazırda batarya olmadığı için 13.08.2018 pazartesi gününe kadar beklemek zorunda kaldım.
Bu esnada uğur hocama sorduğumda gerekli bilgilendirmeleri anında yaptı. “Bataryalar elimizi ulaştığında hemen değişimi yapıp telefonu kargoya verecem” dedi.
Gerçekten de o gün bataryalar geldi ve hemen değişim yapıldı. Sonuç olarak günü gününe telefonum kargoya verildi.
Ve yine 3 günlük kargo sürecinden sonra telefonum 16.08.2018 tarihinde elime ulaştı.
Gerekli tüm kontrolleri yaptım ve sorunun çözüldüğünü netleştirdim.
Toplamda 10 günde sorunum tamamen giderildi. Bu sürenin yaklaşık 5 günü kargo taşımasıyla geçti. Bunu da belirtmiş olayım
Bu yazıyı yazmamda ki amaçlara gelirsek ;
- Bu sorunun en temiz ve kesin çözümünün batarya değişimi olduğunu göstermek.
- Delta Servis hakkında tereddütleri olan arkadaşlara yardım etmiş olmak.
- Ve olumlu yorumların da olabileceğini hatırlatmak