- Adım
- Numan
- Cihazım
- Mi5
- Yaş
- 46
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 30 Nisan 2017
- Konular
- 4
- Mesajlar
- 51
- Tepkime puanı
- 12
- Puanları
- 8
Mi5 telefonum var. Açılmadı birgün. Gönderdim servise, bir aydan fazla durdu sanırım. Sürekli mesaj, telefon falan açmadım sabırla bekledim. Yedek telefonum da vardı zaten. Ekran değişimi ile telefonum geldi. Açtım telefonu, ahize ve sensörler çalışmıyor. Ertesi gün tekrar gönderdim. Yine 15-20 gün durdu. Yine bekledim. Geldi tekrar telefon bu sefer sinyal yok. İkinci gelişinde muhtemel sürekli tak çıkar yapmaktan arka kapak çok kolay çıkıyor ve kamera bölgesinden çatlak idi. Ben bunu sorun etmedim ama sinyal kaybı için tekrar gönderdim. Bugün delta servisten aradılar telefonu tamir etmek için, yani müdahale etmek için arka kapağın değişmesi lazımmış! 150 tl istediler. Dedim ki kapak kalsın tamir ile ne alakası var. Kapak değişmeden tamir olmaz dedi. Şimdi sizlere soruyorum ne yapayım ben?. Servis garantili ürün aldım. Bana desin ki şu parça garantiye girmiyor eyvallah ama insan zekası ile dalga geçer gibi kapak değişmeden tamir olmaz ne demek.
Çok üzüldüm valla bu tavırlarına.
Çok üzüldüm valla bu tavırlarına.