- Adım
- orta
- Cihazım
- redmi 5 plus
- Yaş
- 41
- Konum
- ankara
- Katılım
- 10 Nisan 2018
- Konular
- 34
- Mesajlar
- 441
- Tepkime puanı
- 125
- Puanları
- 58
Arkadaşlar merhaba daha önce hep samsung iphone kullandım ve bir arkadaşımda xiaomi görünce dikkatimi çekti hoşuma gitti bende almaya karar verdim ufak bir araştırmalarım sonucu bu cihazların ithalatcı garanti servislerinden ağzı yanan çok kişi olduğunu gördüm delta evo ritzy gibi firmalar garanti veriyormuş ama aralarında yine diğerlerine nazaran delta iyimiş yani kötünün iyisi gibi her neyse bende gidip birtane redmi 5 plus aldım delta garantili ama tedirgindim ya bi sorun çıkıpta servise işim düşerse diye ve korktuğum başıma geldi 2 aylık tlfnum tam şarj dolmamaya başladı ve mecburen deltaya gönderdim sitelerinde hızlı onarım yazıyordu muhtemelen benim cihazında bataryası bozulmuştu ve fazla bişey sürmez heralde bataryayı değiştirip 3 beş güne gönderirler düşüncesiyle gönderdim deltaya ayın 13 ünde cihaz kargo tarafından teslim edilmiş saat 11 civarı delta 14 ünde kayıt açtı bugün tam 1 hafta oldu bi arayıp sorayım dedim durum nedir diye bana hala incelemede olduğunu söylediler ve içimdeki korku dahada artmaya başladı oysaki şimdiye kadar işte tlfnunuzun şusu var onarılıyor yada parça bekleniyor demelerini beklerken 1 haftadır hala arızanın neyden kaynaklandığını araştırıyorlarmış bu bana çok amatörce geldi zira daha önce kvk genpa gibi servislerle işim çok oldu sorun ne olursa olsun en fazla 3 güne halledip veriyolardı dediğim gibi sitelerde formlarda çok fazla şikayet okudum delta hakkında kimleride orjinal parça kullanmıyorlar demiş içinizden deltayla ilgili macerası olan varmı olumlu yada olumsuz sonuç alanlar lütfen söylesin acaba benmi çok ehvallıyım yoksa delta gerçektende sorun çıkartacak bir firmamı