- Adım
- Aptal Adam
- Cihazım
- Mİ 5 , Mİ9 SE
- Meslek
- Danışman
- Yaş
- 33
- Konum
- Denizli Merkez
- Katılım
- 14 Mart 2016
- Konular
- 33
- Mesajlar
- 388
- Tepkime puanı
- 81
- Puanları
- 43
cihazı 26.08.2016 tarihinde Anakart değişimi sonrası Reset atmaları ve kulaklık girişindeki pini yamultmuşlar kulaklıktan ses gitmiyordu garantiye gönderdim.Reset konusunda da cihaza sim kart takıp sim şifresi acık olarak test ediniz demiştim çoğu kişide bu sorun mevcut bende lolilopta da vardı anakart değişimi sonrası yani.
a) 19.iş günü aradım. cihazın tamir edildiğini ve testlere tabi tutulduğunu söyledirler (yalan 1)
b) Dedim ki yarın 20 iş günü doluyor kaç gün teste tabi tutacaksınız dedim 3-4 gün dediler.(yalan 2)
c) 2-3 Saat sonra cihazda sorun olmadığını ve tamirsiz iade olarak foruma geçmişler
d) aradım tekrar cihaz test edilmiş her hangi bir sorun görülmemiş diyorlar ısrarla. (yalan 3 -baksalar kulaklık girişine verdikleri hasarı görecekler)
kulaklık sorununu anakart değişimi sonrası çok kişiden neden olduğunu sordum ve ilgilendiler bulamadık sonrasında baktığımda kulaklık girişine hasar vermişler ondanmış birde bu ses gitmeme sorununu anakart değişimi sonrası hemen bildirdim.
Sizce niye böyle davranıyorlar forum yetkilileri ve diğer arkadaşlar sizce ne yapmalıyım cihazı 20 gün bekletip bir şey yok diyerek yolladılar ? Sırf 20. iş günü doluyor dedim diye mi böyle yaptılar ?
edit: cihaza harbiden dokunmadan göndermişler aradım dedim yapan teknisyen arkadaşa verir misin vermiyorlar da gönderin en kısa sürede teste sokup tamir edelim hiç bir müşteriyi şimdiye kadar mağdur etmedik hep çözüm bulduk demezler mi 20 gün bekleyemem artık deyince hemen yaptırmaya çalışacağız dedi bakalım gönderdim her gün arayacağım. yalan üstüne yalan.
a) 19.iş günü aradım. cihazın tamir edildiğini ve testlere tabi tutulduğunu söyledirler (yalan 1)
b) Dedim ki yarın 20 iş günü doluyor kaç gün teste tabi tutacaksınız dedim 3-4 gün dediler.(yalan 2)
c) 2-3 Saat sonra cihazda sorun olmadığını ve tamirsiz iade olarak foruma geçmişler
d) aradım tekrar cihaz test edilmiş her hangi bir sorun görülmemiş diyorlar ısrarla. (yalan 3 -baksalar kulaklık girişine verdikleri hasarı görecekler)
kulaklık sorununu anakart değişimi sonrası çok kişiden neden olduğunu sordum ve ilgilendiler bulamadık sonrasında baktığımda kulaklık girişine hasar vermişler ondanmış birde bu ses gitmeme sorununu anakart değişimi sonrası hemen bildirdim.
Sizce niye böyle davranıyorlar forum yetkilileri ve diğer arkadaşlar sizce ne yapmalıyım cihazı 20 gün bekletip bir şey yok diyerek yolladılar ? Sırf 20. iş günü doluyor dedim diye mi böyle yaptılar ?
edit: cihaza harbiden dokunmadan göndermişler aradım dedim yapan teknisyen arkadaşa verir misin vermiyorlar da gönderin en kısa sürede teste sokup tamir edelim hiç bir müşteriyi şimdiye kadar mağdur etmedik hep çözüm bulduk demezler mi 20 gün bekleyemem artık deyince hemen yaptırmaya çalışacağız dedi bakalım gönderdim her gün arayacağım. yalan üstüne yalan.
Son düzenleme: