- Adım
- Mehmet
- Cihazım
- Xiaomi mi5
- Yaş
- 34
- Konum
- Adana
- Katılım
- 4 Kasım 2017
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 25
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 3
İnternette Satış yapan Turuncu Dijital Ürünleri İç ve Dış Tic. A.Ş. 'den 23.01.2017 tarihinde Xiaomi Mi5 32Gb Cep Telefonu aldım. Cihazda ilk aylarda kronik ekran arızası türü olan ''hayalet ekran'' arızası çıkmıştır. Askerlik sebebiyle garantiye göndermedim. Askerden dönünce birde ''batarya şişmesi'' oluşmuştur. Ve daha sonra IMEI kayıtlarının başka cihazlarda kullanıldığını gördüm. Telefonun teknik servisi olan Delta Teknik Servis Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. firmasına 01.10.2018 Tarihinde telefonun sorunlarını çözmeleri için kargo ile gönderdim. Aradan 20 gün sonra Delta servis benimle iletişime geçip cihazın darbeye maruz kaldığını ( Darbe dedikleri resimdeki ezik bile denmeyecek çizik. Başkada çizik yok.) bu yüzden bu sorunları gidermek için 450 Tl vermemin gerektiğini söylediler. Bende kabul etmeyip cihazımın iadesini istedim. Cihaza kesinlikle zarar vermeyecek şekilde çok küçük bir adet çerçevede ezilme vardı. Peki IMEI kayıtları için ne yaptınız diye sormazlarmı adama. (IMEI kayıtlarıda cihaz çizilince silindi gitti heralde.) Cihazımı 22.10.2018 de kargoya verip göndermişler. Birde yetmezmiş gibi servis raporuna ‘’Garanti Dışı Bırakılmış’’ ibaresi eklemişler. Beni çok madur ettiler.
(Bu arada beyfendiler dahil olmak isterlerse arıza kayıt numarasıda bu: 414943
(Bu arada beyfendiler dahil olmak isterlerse arıza kayıt numarasıda bu: 414943
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.