Çözüldü Delta Servis Rezaleti ve Çifte Standartı.

Delta Teknik Servisle sorun yaşadınız mı?

  • Evet

  • Hayır

  • Kısmen


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

metttt01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Mehmet
Cihazım
Xiaomi mi5
Yaş
34
Konum
Adana
Katılım
4 Kasım 2017
Konular
2
Mesajlar
25
Tepkime puanı
3
Puanları
3
İnternette Satış yapan Turuncu Dijital Ürünleri İç ve Dış Tic. A.Ş. 'den 23.01.2017 tarihinde Xiaomi Mi5 32Gb Cep Telefonu aldım. Cihazda ilk aylarda kronik ekran arızası türü olan ''hayalet ekran'' arızası çıkmıştır. Askerlik sebebiyle garantiye göndermedim. Askerden dönünce birde ''batarya şişmesi'' oluşmuştur. Ve daha sonra IMEI kayıtlarının başka cihazlarda kullanıldığını gördüm. Telefonun teknik servisi olan Delta Teknik Servis Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. firmasına 01.10.2018 Tarihinde telefonun sorunlarını çözmeleri için kargo ile gönderdim. Aradan 20 gün sonra Delta servis benimle iletişime geçip cihazın darbeye maruz kaldığını ( Darbe dedikleri resimdeki ezik bile denmeyecek çizik. Başkada çizik yok.) bu yüzden bu sorunları gidermek için 450 Tl vermemin gerektiğini söylediler. Bende kabul etmeyip cihazımın iadesini istedim. Cihaza kesinlikle zarar vermeyecek şekilde çok küçük bir adet çerçevede ezilme vardı. Peki IMEI kayıtları için ne yaptınız diye sormazlarmı adama. (IMEI kayıtlarıda cihaz çizilince silindi gitti heralde.) Cihazımı 22.10.2018 de kargoya verip göndermişler. Birde yetmezmiş gibi servis raporuna ‘’Garanti Dışı Bırakılmış’’ ibaresi eklemişler. Beni çok madur ettiler.

(Bu arada beyfendiler dahil olmak isterlerse arıza kayıt numarasıda bu: 414943

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

yarenersonmez

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yaren
Cihazım
Xiaomi Mi A1
Yaş
31
Konum
Adıyaman
Katılım
24 Temmuz 2018
Konular
23
Mesajlar
984
Tepkime puanı
912
Puanları
108
Bataryanın şişme sebebi bence fotoğraftaki GM logosu. Imei için bişey diyemeyeceğim ama. Bu konuda yasal yollara başvurabilirsiniz.
 

metttt01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Mehmet
Cihazım
Xiaomi mi5
Yaş
34
Konum
Adana
Katılım
4 Kasım 2017
Konular
2
Mesajlar
25
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Bataryanın şişme sebebi bence fotoğraftaki GM logosu. Imei için bişey diyemeyeceğim ama. Bu konuda yasal yollara başvurabilirsiniz.


Xiaominin yanında verdiği şarj kablosu bir ay içinde öldü. xiaomi mi 5'in orjinal şarj adaptörünü kullanıyorum hala. GM nin şarj kablosu çok dayanıklı çıktı. 1 yıldır kullanıyorum.
 

talhademirtas

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Talha
Cihazım
Xiaomi
Meslek
Acil Tıp Tek.
Konum
Sakarya
Katılım
3 Aralık 2016
Konular
13
Mesajlar
153
Tepkime puanı
30
Puanları
28
Bataryanın şişme sebebi bence fotoğraftaki GM logosu. Imei için bişey diyemeyeceğim ama. Bu konuda yasal yollara başvurabilirsiniz.
bataryanın şişmesini kablo tetiklemez kablo kablodur

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Chef45

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ferzan
Cihazım
Mi Mix 2S
Yaş
29
Konum
Maniisa
Katılım
3 Mayıs 2018
Konular
8
Mesajlar
162
Tepkime puanı
56
Puanları
28
Batarya şişmesinden dolayı cihazda eğrilik varsa büyük ihtimal ondan dolayı ücret istemiş olabilirler. Tabi yapmaları lazımdı eğer sorun buysa
 

metttt01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Mehmet
Cihazım
Xiaomi mi5
Yaş
34
Konum
Adana
Katılım
4 Kasım 2017
Konular
2
Mesajlar
25
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Batarya şişmesinden dolayı cihazda eğrilik varsa büyük ihtimal ondan dolayı ücret istemiş olabilirler. Tabi yapmaları lazımdı eğer sorun buysa


batarya şişmesinden dolayı arka kapak çıkmış. ama çok temiz şekilde. hiç bir kusur yok. sadece arka kapak tırnakları çıkmış. batarya değişip kapağı oturtacaklardı. hepsi bu.
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
İnternette Satış yapan Turuncu Dijital Ürünleri İç ve Dış Tic. A.Ş. 'den 23.01.2017 tarihinde Xiaomi Mi5 32Gb Cep Telefonu aldım. Cihazda ilk aylarda kronik ekran arızası türü olan ''hayalet ekran'' arızası çıkmıştır. Askerlik sebebiyle garantiye göndermedim. Askerden dönünce birde ''batarya şişmesi'' oluşmuştur. Ve daha sonra IMEI kayıtlarının başka cihazlarda kullanıldığını gördüm. Telefonun teknik servisi olan Delta Teknik Servis Hizmetleri San. Tic. Ltd. Şti. firmasına 01.10.2018 Tarihinde telefonun sorunlarını çözmeleri için kargo ile gönderdim. Aradan 20 gün sonra Delta servis benimle iletişime geçip cihazın darbeye maruz kaldığını ( Darbe dedikleri resimdeki ezik bile denmeyecek çizik. Başkada çizik yok.) bu yüzden bu sorunları gidermek için 450 Tl vermemin gerektiğini söylediler. Bende kabul etmeyip cihazımın iadesini istedim. Cihaza kesinlikle zarar vermeyecek şekilde çok küçük bir adet çerçevede ezilme vardı. Peki IMEI kayıtları için ne yaptınız diye sormazlarmı adama. (IMEI kayıtlarıda cihaz çizilince silindi gitti heralde.) Cihazımı 22.10.2018 de kargoya verip göndermişler. Birde yetmezmiş gibi servis raporuna ‘’Garanti Dışı Bırakılmış’’ ibaresi eklemişler. Beni çok madur ettiler.

(Bu arada beyfendiler dahil olmak isterlerse arıza kayıt numarasıda bu: 414943

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Merhaba, cihazın darbeye/baskıya maruz kaldığı kasasının yamuk, ekranının zarar gördüğü ve bataryasının şiş olduğu tespit edilmiştir. Bu durum bir kullanım hatası olduğundan dolayı cihaz garanti kapsamı haricinde bırakılmıştır. Ayrıca orijinal olmayan kablolar cihaza veya bataryaya kısa dönemde olmasa da bir süre sonra zarar vermektedir.
 

Ekli dosyalar

  • 11.jpg
    11.jpg
    209,5 KB · Görüntüleme: 42
  • 12.jpg
    12.jpg
    220,8 KB · Görüntüleme: 43
  • 13.jpg
    13.jpg
    150,3 KB · Görüntüleme: 43

metttt01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Mehmet
Cihazım
Xiaomi mi5
Yaş
34
Konum
Adana
Katılım
4 Kasım 2017
Konular
2
Mesajlar
25
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Merhaba, cihazın darbeye/baskıya maruz kaldığı kasasının yamuk, ekranının zarar gördüğü ve bataryasının şiş olduğu tespit edilmiştir. Bu durum bir kullanım hatası olduğundan dolayı cihaz garanti kapsamı haricinde bırakılmıştır. Ayrıca orijinal olmayan kablolar cihaza veya bataryaya kısa dönemde olmasa da bir süre sonra zarar vermektedir.
O kadar küçük noktalara hatamı diyorsunuz. Sizde çok iyi biliyorsunuz ki ghost screen ve batarya şişmesi düşmeden kaynaklanmayan arızalardır. Cihazı aldıktan kısa süre sonra hayalet ekran oluştu zaten. Bu yaptığınız haksızlık hukuksuzluk. Xiaomi mi5 lerin bir çoğunda hayalet ekran oluşuyor. Hiç biride düşmeden kaynaklanmıyor. Bilseydim böyle bir kronik sorununun olduğunu alırmıydım. hele hele delta garantili hiç bir ürünü almayacam aldırtmayacam.
Xiaominin orjinal şarj kablosunu nerede bulacamda kullanacam. GM şarj kablosu orjinal ve kaliteli zaten. bu konuda sıkıntı çıkaracağını hiç sanmıyorum. Xiaominin şarj kablosu 1. aydan sonra çöp oldu. ayrıca telefonu size göndermeden önce sim kartımı çıkardım kutusuna koydum. telefon geldi sim kartı takıyorum ama şebeke falan yok. sim kartı okumuyor. Cihazı yollayacam size tekrar. Sizden kaynaklı sorunumu düzeltmeniz umuduyla. Hiç inancım yok ama neyse...
 

ileri71

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
fatih
Cihazım
Mi note 3
Meslek
y.gerilim elektrik
Yaş
42
Konum
kırıkkale
Katılım
4 Nisan 2016
Konular
2
Mesajlar
14
Tepkime puanı
5
Puanları
3
delta servis çok sıkıntılı bi servis. kardeşimin redmi note 4 telefonunu flaş yanmıyor diye gönderdik. kesinlikle başka bir arızası yoktu. adamlar kasa darbeli o yüzden flaş yanmıyor dedi. :) 300 tl ücret istedi. tabikide vermedik telefonu geri istedik. bu delta servis bir yol tutturmuş gidiyor kasa darbeli kasada yamukluk var vs... adamlar yolu bulmuş.....kesinlikle delta servis garantili xiaomi telefon almam bundan sonra garantisiz alırım daha iyi... ( o yüzden delta servise hangi arızadan telefon göderirseniz gönderin kasa darbe almış vs. mutlaka söylüyor. kutu içi göndersenizde)
 

metttt01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Mehmet
Cihazım
Xiaomi mi5
Yaş
34
Konum
Adana
Katılım
4 Kasım 2017
Konular
2
Mesajlar
25
Tepkime puanı
3
Puanları
3
delta servis çok sıkıntılı bi servis. kardeşimin redmi note 4 telefonunu flaş yanmıyor diye gönderdik. kesinlikle başka bir arızası yoktu. adamlar kasa darbeli o yüzden flaş yanmıyor dedi. :) 300 tl ücret istedi. tabikide vermedik telefonu geri istedik. bu delta servis bir yol tutturmuş gidiyor kasa darbeli kasada yamukluk var vs... adamlar yolu bulmuş.....kesinlikle delta servis garantili xiaomi telefon almam bundan sonra garantisiz alırım daha iyi... ( o yüzden delta servise hangi arızadan telefon göderirseniz gönderin kasa darbe almış vs. mutlaka söylüyor. kutu içi göndersenizde)
Kesinlikle doğru söylüyorsun. sıfır cihaz yollasan kasa yamuk dicekler. ben gereken yerlere şikayetimi dile getirdim. sonuçlanmasını bekliyorum. garantim olduğu halde ayıplı maldan dolayı madur oldum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt