Yardım Delta Servis - ölü piksel hatasını garanti kapsamında değerlendirmiyor

enginsenol

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
engin şenol
Cihazım
xiaomi not 5
Yaş
36
Konum
istanbul
Katılım
25 Kasım 2020
Konular
4
Mesajlar
5
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Delta Servise vermiş olduğum Xiaomo Not 5 Cihazımdaki Ölü pikseli Delta Servis garanti kapsamında değerlendirmiyor. Servis yetkilisi şarj soketine su kaçmış diye cevap veriyor ve garanti kapsamı dışı diyor bu yüzden .Ekranımda hiç bir Kırık Çizik yok. Garantiye girmez mi ölü piksel ne yapmam gerekir? Tüketici hakem heyeti sorunu çözer mi?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şarj soketinin oksitlenmesiyle ekranda ölü piksel arasında bir bağlantı olabilr mi? Delta servis sırf bu yüzden ürünü garanti kapsamından çıkartıyor.
 
Son düzenleme:

Buse S. Ada

Nefsine öğretmen vicdanına öğrenci ol
Emekli Yönetici
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Buse
Cihazım
Redmi Note 11 P
Meslek
Satış Danışmanı
Yaş
26
Konum
İstanbul
Katılım
2 Mayıs 2020
Konular
156
Mesajlar
1.862
Çözümler
13
Tepkime puanı
6.218
Puanları
188
Konuyu yanlış yere acmissiniz ve böyle bir sorununuz var ise delta servisteki arkadaşları etiketleyerek açın. Ayrıca servis numaranızı belirtmemissiniz. Delta servis sizin kim olduğunuzu nasıl anlayacak?
 

enginsenol

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
engin şenol
Cihazım
xiaomi not 5
Yaş
36
Konum
istanbul
Katılım
25 Kasım 2020
Konular
4
Mesajlar
5
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Konuyu yanlış yere acmissiniz ve böyle bir sorununuz var ise delta servisteki arkadaşları etiketleyerek açın. Ayrıca servis numaranızı belirtmemissiniz. Delta servis sizin kim olduğunuzu nasıl anlayacak?
Delta servis yetkilerini etiketlemiştim. Cevap veren yok henüz .Genelde takip ettim formu bu tarz sorunlar buraya yazılıyor.
 

Buse S. Ada

Nefsine öğretmen vicdanına öğrenci ol
Emekli Yönetici
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Buse
Cihazım
Redmi Note 11 P
Meslek
Satış Danışmanı
Yaş
26
Konum
İstanbul
Katılım
2 Mayıs 2020
Konular
156
Mesajlar
1.862
Çözümler
13
Tepkime puanı
6.218
Puanları
188
Beyefendi talep numaranızı soruyorum, adamlar nereden bilecek siz kimsiniz?
Ben Türkçe konuştuğumu dusunuyorum. Ayrıca kimseyi de etiketlememissiniz forum kurallarını okumadan üst üste 2 konu açtığınız için konularınız kapatıldı bu üçüncü konunuz bunda da talep form numaranızı yazın ki insanlar yardımcı olup yanıtlayabilsin.
 

enginsenol

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
engin şenol
Cihazım
xiaomi not 5
Yaş
36
Konum
istanbul
Katılım
25 Kasım 2020
Konular
4
Mesajlar
5
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Delta Servise vermiş olduğum Xiaomo Not 5 Cihazımdaki Ölü pikseli Delta Servis garanti kapsamında değerlendirmiyor. Servis yetkilisi şarj soketine su kaçmış diye cevap veriyor ve garanti kapsamı dışı diyor bu yüzden .Ekranımda hiç bir Kırık Çizik yok. Garantiye girmez mi ölü piksel ne yapmam gerekir? Tüketici hakem heyeti sorunu çözer mi?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şarj soketinin oksitlenmesiyle ekranda ölü piksel arasında bir bağlantı olabilr mi? Delta servis sırf bu yüzden ürünü garanti kapsamından çıkartıyor.

Beyefendi talep numaranızı soruyorum, adamlar nereden bilecek siz kimsiniz?
Ben Türkçe konuştuğumu dusunuyorum. Ayrıca kimseyi de etiketlememissiniz forum kurallarını okumadan üst üste 2 konu açtığınız için konularınız kapatıldı bu üçüncü konunuz bunda da talep form numaranızı yazın ki insanlar yardımcı olup yanıtlayabilsin.
Form numarası: 527036 gönderiye yazamıyorum şuan . Yeni üye olduğumdan iletimi forma tam şekilde yazamamıştım acemiyim kusura bakmayın. Etiketi başta oluşturmuştum sanırım olmamış tekrar düzenliyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

19/11/2020 tarihinde Delta Servise vermiş olduğum Xiaomi Not 5 cihazımdaki ölü piksel sorunu garanti kapsamında değerlendirilmiyor. Ölü piksel sorunu telefonu aldığımdan beri vardı ve son zamanlarda büyüklüğü arttığından Delta servise vermeye karar verdim. Garantili ürünüm için servis yetkilisi şarj soketinde oksitlenme olduğundan garanti kapsamı dışında diyor ( şarj soketinde ki oksitlenme ile ekrandaki ölü piksel bağlantısını çözebilmiş değilim) Telefonum kasasında kırık vs olmadığı halde kasa yamuk- darbeli diye yazmışlar. Ekranımda hiçbir kırık ya da çizik olmadığı halde ölü piksel sorununu garanti kapsamında değerlendirmiyorlar ve açıkça garanti kapsamındaki bir ürünü yapmayarak tüketiciyi yanıltmak istiyorlar. Tarafıma bilgi verilmesini mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.Form numarası:527036
 
Son düzenleme:

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Form numarası: 527036 gönderiye yazamıyorum şuan . Yeni üye olduğumdan iletimi forma tam şekilde yazamamıştım acemiyim kusura bakmayın. Etiketi başta oluşturmuştum sanırım olmamış tekrar düzenliyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

19/11/2020 tarihinde Delta Servise vermiş olduğum Xiaomi Not 5 cihazımdaki ölü piksel sorunu garanti kapsamında değerlendirilmiyor. Ölü piksel sorunu telefonu aldığımdan beri vardı ve son zamanlarda büyüklüğü arttığından Delta servise vermeye karar verdim. Garantili ürünüm için servis yetkilisi şarj soketinde oksitlenme olduğundan garanti kapsamı dışında diyor ( şarj soketinde ki oksitlenme ile ekrandaki ölü piksel bağlantısını çözebilmiş değilim) Telefonum kasasında kırık vs olmadığı halde kasa yamuk- darbeli diye yazmışlar. Ekranımda hiçbir kırık ya da çizik olmadığı halde ölü piksel sorununu garanti kapsamında değerlendirmiyorlar ve açıkça garanti kapsamındaki bir ürünü yapmayarak tüketiciyi yanıltmak istiyorlar. Tarafıma bilgi verilmesini mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.Form numarası:527036
Merhaba,

Bir çok konu içeriğinde kontrol ettiğiniz ve etmeye devam edeceğiniz üzere ürünün kullanım kaynaklı zarar görmemesi durumunda belirtmiş olduğunuz ekran şikayeti ( ölü piksel ) konusunda cihaz onarımları garanti dahilinde yapılmaktadır. Cihazın bir bütün olduğunu düşünürseniz kasada yamukluk, soketinde sıvı olan bir ürünün ekranının zarar görmesinin olağan olduğu sizler içinde anlaşılır bir durum olacaktır.

Tüm platformlarımızdan bu bilgi sizlere iletilmiştir. Ayrıca cihazın kullanım kaynaklı zarar görmesi durumunda garanti dışı değerlendirileceği açık bir şekilde garanti şartlarında da yazmaktadır. Kasası yamuk olan ve soketi sıvılı olan bir ürünün onarımını garanti dahilinde yapmamız mümkün değildir.

Cihazın görüntüleri ekte diğer arkadaşların da kontrol etmesi adına tekrar paylaşılmıştır.
 

Ekli dosyalar

  • 7957eafe-b8fb-401a-a86d-35a97555718f.jpg
    7957eafe-b8fb-401a-a86d-35a97555718f.jpg
    42,3 KB · Görüntüleme: 13
  • 8373b4b4-6410-4a81-90fa-885e35a7e391.jpg
    8373b4b4-6410-4a81-90fa-885e35a7e391.jpg
    42,9 KB · Görüntüleme: 14
  • bf0a95c5-6795-43f3-896b-028319b6376b.jpg
    bf0a95c5-6795-43f3-896b-028319b6376b.jpg
    47,1 KB · Görüntüleme: 14
  • f132c6eb-0ebd-4f05-977e-3a0a718b2878.jpg
    f132c6eb-0ebd-4f05-977e-3a0a718b2878.jpg
    44,3 KB · Görüntüleme: 12
  • screenshot_15.jpg
    screenshot_15.jpg
    24 KB · Görüntüleme: 12
  • screenshot_16.jpg
    screenshot_16.jpg
    34,7 KB · Görüntüleme: 12
  • screenshot_17.jpg
    screenshot_17.jpg
    12,5 KB · Görüntüleme: 14

Drkirpi

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert
Cihazım
Redmi Note 9 Pr
Yaş
24
Konum
İstanbul
Katılım
15 Kasım 2020
Konular
5
Mesajlar
501
Çözümler
6
Tepkime puanı
213
Puanları
58
Hocam ben sadece yamukluk görmedim daha doğrusu göremedim.Bu arada her yamulma kullanıcı kaynaklı değil hocam ya.Hani tamam gördüğümüz gibi kullanıcı hatası var ona amenna amma yamukluk kılıflardan kaynaklanıyor.Ben çok yaşadım eğer normal silikon değilde sert silikon kullanınca telefon yamuluyor.Ama cihaz gerçekten Garanti kapsamı dışında o bir gerçek
Merhaba,

Bir çok konu içeriğinde kontrol ettiğiniz ve etmeye devam edeceğiniz üzere ürünün kullanım kaynaklı zarar görmemesi durumunda belirtmiş olduğunuz ekran şikayeti ( ölü piksel ) konusunda cihaz onarımları garanti dahilinde yapılmaktadır. Cihazın bir bütün olduğunu düşünürseniz kasada yamukluk, soketinde sıvı olan bir ürünün ekranının zarar görmesinin olağan olduğu sizler içinde anlaşılır bir durum olacaktır.

Tüm platformlarımızdan bu bilgi sizlere iletilmiştir. Ayrıca cihazın kullanım kaynaklı zarar görmesi durumunda garanti dışı değerlendirileceği açık bir şekilde garanti şartlarında da yazmaktadır. Kasası yamuk olan ve soketi sıvılı olan bir ürünün onarımını garanti dahilinde yapmamız mümkün değildir.

Cihazın görüntüleri ekte diğer arkadaşların da kontrol etmesi adına tekrar paylaşılmıştır.
 
Üst Alt