- Adım
- engin şenol
- Cihazım
- xiaomi not 5
- Yaş
- 37
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 25 Kasım 2020
- Konular
- 4
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
Delta Servise vermiş olduğum Xiaomo Not 5 Cihazımdaki Ölü pikseli Delta Servis garanti kapsamında değerlendirmiyor. Servis yetkilisi şarj soketine su kaçmış diye cevap veriyor ve garanti kapsamı dışı diyor bu yüzden .Ekranımda hiç bir Kırık Çizik yok. Garantiye girmez mi ölü piksel ne yapmam gerekir? Tüketici hakem heyeti sorunu çözer mi?
Şarj soketinin oksitlenmesiyle ekranda ölü piksel arasında bir bağlantı olabilr mi? Delta servis sırf bu yüzden ürünü garanti kapsamından çıkartıyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Şarj soketinin oksitlenmesiyle ekranda ölü piksel arasında bir bağlantı olabilr mi? Delta servis sırf bu yüzden ürünü garanti kapsamından çıkartıyor.
Son düzenleme: