Çözüldü Delta Servis Mağduriyeti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

demoprazol

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Baha
Cihazım
Mi Max 2
Meslek
Computer Engineer
Yaş
39
Konum
ANKARA
Katılım
9 Kasım 2017
Konular
2
Mesajlar
57
Tepkime puanı
32
Puanları
18
Form numarası
431479
Merhaba

25 Aralık'da ghost touch problemi ile gönderdiğim Mi Max 2 telefonum 14 Ocak itibariyle hala daha tarafıma ulaşmadı, bilgi verilmedi, gönderime aracı olan Ankara yetkili servisini aradığımda İstanbul'dan parça bekleniyor diye tarafıma geri dönüş yapıldı. Yaklaşık 20 gündür mağdurum ve gerekli bilgilendirme düzgünce tarafıma yapılmıyor, bir cümle laf duymak haber almak için günlerdir bekliyorum. Bir ekran değişimi neden bu kadar uzun sürer, bir yetkili servis nasıl olurda bir telefon ekranını 20 gündür temin edemez. Ali express'den 150 liraya ekranı sipariş etmiş olsaydım china post ile en fazla 15 güne gelirdi takardım, yetkili servis nasıl olurda ekranı temin edemiyor anlamış değilim. Yemin ediyorum öyle bir duruma geldim ki artık kendimi çok zor tutuyorum yasal sürenin dolmasını bekliyorum.

Dosya Numaram : 431479

Lütfen sesimi duyan bir yetkili varsa bana yardımcı olsun.

@Delta Servis 1 , @Delta Servis 2 , @Delta Servis 3

@Delta Servis

Güncelleme 14.01.2019 : Delta Servis'den tarafıma gelen aramada, 10 gün daha parçanın temin edilme süresinin olduğunu belirttiler, geçici bir telefon göndereceklerini söylediler.
 
Son düzenleme:

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Merhaba

25 Aralık'da ghost touch problemi ile gönderdiğim Mi Max 2 telefonum 14 Ocak itibariyle hala daha tarafıma ulaşmadı, bilgi verilmedi, gönderime aracı olan Ankara yetkili servisini aradığımda İstanbul'dan parça bekleniyor diye tarafıma geri dönüş yapıldı. Yaklaşık 20 gündür mağdurum ve gerekli bilgilendirme düzgünce tarafıma yapılmıyor, bir cümle laf duymak haber almak için günlerdir bekliyorum. Bir ekran değişimi neden bu kadar uzun sürer, bir yetkili servis nasıl olurda bir telefon ekranını 20 gündür temin edemez. Ali express'den 150 liraya ekranı sipariş etmiş olsaydım china post ile en fazla 15 güne gelirdi takardım, yetkili servis nasıl olurda ekranı temin edemiyor anlamış değilim. Yemin ediyorum öyle bir duruma geldim ki artık kendimi çok zor tutuyorum yasal sürenin dolmasını bekliyorum.

Dosya Numaram : 431479

Lütfen sesimi duyan bir yetkili varsa bana yardımcı olsun.

@Delta Servis 1 , @Delta Servis 2 , @Delta Servis 3

@Delta Servis

Güncelleme 14.01.2019 : Delta Servis'den tarafıma gelen aramada, 10 gün daha parçanın temin edilme süresinin olduğunu belirttiler, geçici bir telefon göndereceklerini söylediler.
Merhabalar cihazınızın onarımı tamamlandı. Size göndermiş olduğumuz yedek cihazı servise iletmeniz durumunda cihazınız tarafınıza kargolanacaktır.
Saygılarımızla
 

demoprazol

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Baha
Cihazım
Mi Max 2
Meslek
Computer Engineer
Yaş
39
Konum
ANKARA
Katılım
9 Kasım 2017
Konular
2
Mesajlar
57
Tepkime puanı
32
Puanları
18
Merhabalar cihazınızın onarımı tamamlandı. Size göndermiş olduğumuz yedek cihazı servise iletmeniz durumunda cihazınız tarafınıza kargolanacaktır.
Saygılarımızla

Merhaba yedek cihazı dün kargoya verdim gönderi kodu: 202385838212, sizden ricam sizde gün içinde kargoya verirseniz daha fazla beklemeyelim.

Kontrol ettiğimde SE** ÇA** tarafından teslim alındı gözüküyor, kargoya verebilirsiniz telefonumu.
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Teşekküler. Cihazınız bugün tarafınıza gönderilecektir.
Saygılarımızla
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt