- Adım
- Baha
- Cihazım
- Mi Max 2
- Meslek
- Computer Engineer
- Yaş
- 39
- Konum
- ANKARA
- Katılım
- 9 Kasım 2017
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 57
- Tepkime puanı
- 32
- Puanları
- 18
- Form numarası
- 431479
Merhaba
25 Aralık'da ghost touch problemi ile gönderdiğim Mi Max 2 telefonum 14 Ocak itibariyle hala daha tarafıma ulaşmadı, bilgi verilmedi, gönderime aracı olan Ankara yetkili servisini aradığımda İstanbul'dan parça bekleniyor diye tarafıma geri dönüş yapıldı. Yaklaşık 20 gündür mağdurum ve gerekli bilgilendirme düzgünce tarafıma yapılmıyor, bir cümle laf duymak haber almak için günlerdir bekliyorum. Bir ekran değişimi neden bu kadar uzun sürer, bir yetkili servis nasıl olurda bir telefon ekranını 20 gündür temin edemez. Ali express'den 150 liraya ekranı sipariş etmiş olsaydım china post ile en fazla 15 güne gelirdi takardım, yetkili servis nasıl olurda ekranı temin edemiyor anlamış değilim. Yemin ediyorum öyle bir duruma geldim ki artık kendimi çok zor tutuyorum yasal sürenin dolmasını bekliyorum.
Dosya Numaram : 431479
Lütfen sesimi duyan bir yetkili varsa bana yardımcı olsun.
@Delta Servis 1 , @Delta Servis 2 , @Delta Servis 3
@Delta Servis
Güncelleme 14.01.2019 : Delta Servis'den tarafıma gelen aramada, 10 gün daha parçanın temin edilme süresinin olduğunu belirttiler, geçici bir telefon göndereceklerini söylediler.
25 Aralık'da ghost touch problemi ile gönderdiğim Mi Max 2 telefonum 14 Ocak itibariyle hala daha tarafıma ulaşmadı, bilgi verilmedi, gönderime aracı olan Ankara yetkili servisini aradığımda İstanbul'dan parça bekleniyor diye tarafıma geri dönüş yapıldı. Yaklaşık 20 gündür mağdurum ve gerekli bilgilendirme düzgünce tarafıma yapılmıyor, bir cümle laf duymak haber almak için günlerdir bekliyorum. Bir ekran değişimi neden bu kadar uzun sürer, bir yetkili servis nasıl olurda bir telefon ekranını 20 gündür temin edemez. Ali express'den 150 liraya ekranı sipariş etmiş olsaydım china post ile en fazla 15 güne gelirdi takardım, yetkili servis nasıl olurda ekranı temin edemiyor anlamış değilim. Yemin ediyorum öyle bir duruma geldim ki artık kendimi çok zor tutuyorum yasal sürenin dolmasını bekliyorum.
Dosya Numaram : 431479
Lütfen sesimi duyan bir yetkili varsa bana yardımcı olsun.
@Delta Servis 1 , @Delta Servis 2 , @Delta Servis 3
@Delta Servis
Güncelleme 14.01.2019 : Delta Servis'den tarafıma gelen aramada, 10 gün daha parçanın temin edilme süresinin olduğunu belirttiler, geçici bir telefon göndereceklerini söylediler.
Son düzenleme: