Yardım delta servis kendi kendine karar veriyor!!!!

alibgc

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
mi telefon
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
24
Konum
manisa
Katılım
27 Ocak 2018
Konular
10
Mesajlar
76
Tepkime puanı
13
Puanları
8
arkadaşlar selamın aleyküm benim xiaomi mi 6 telefonumda ghost ekran hatası vardı ve benim de tüketici olarak 6ay ayıplı mal iade hakkım var telefonu alalı 3 ay oldu ve bu sorunla karşılaştım delta servise İADE\HATA RAPORU almak için gönderdim ve kargoya şikayetimi ve rapor almak için gönderdigimi yazdım.servis ise bunu kayda almayıp tamirini yapıyor sitesine girdigimde parça bekleniyor yazıyor.
bu sorunla alakalı yardım larınızı bekliyorum ne lanet bi garanti servisidir bu!!ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun...
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
arkadaşlar selamın aleyküm benim xiaomi mi 6 telefonumda ghost ekran hatası vardı ve benim de tüketici olarak 6ay ayıplı mal iade hakkım var telefonu alalı 3 ay oldu ve bu sorunla karşılaştım delta servise İADE\HATA RAPORU almak için gönderdim ve kargoya şikayetimi ve rapor almak için gönderdigimi yazdım.servis ise bunu kayda almayıp tamirini yapıyor sitesine girdigimde parça bekleniyor yazıyor.
bu sorunla alakalı yardım larınızı bekliyorum ne lanet bi garanti servisidir bu!!ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun...
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Merhaba Ali Bey,

Konu hakkında detaylı bilgi vermek için tarafınıza 2 kez aradık fakat ulaşamadık.
İthalat veya Türkiye garantili cihazlarda, satıcı firma veya ithalatçı firmalarda üründe kullanıcı kaynaklı bir hasar yok ve kusurlu bir ürün ise doa kapsamında değişim süresi anlaşmaya göre 15 veya 30 gündür.
Cihazınız servis garantisi kapsamı altında incelenmiş ve hayalet ekran arızasına rastlanılmış.
Fakat cihazınız doa kapsamında olmadığından ekran değişimi yapılıp tarafınıza gönderimi sağlanacaktır.
Anlayışınız için teşekkür ederi iyi günler dileriz.

Saygılarımızla

Adres: Hobyar Mah. Yalı Köşkü Cad. Aslan Han N:22 K:6 Eminönü Fatih / İstanbul

Telefon: 0 (850) 532 0 500

E-Posta: info@deltaservis.com.tr
 

Metin

(:
Premium Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
36
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
130
Mesajlar
5.754
Çözümler
6
Tepkime puanı
7.303
Puanları
338
Merhaba Ali Bey,

Konu hakkında detaylı bilgi vermek için tarafınıza 2 kez aradık fakat ulaşamadık.
İthalat veya Türkiye garantili cihazlarda, satıcı firma veya ithalatçı firmalarda üründe kullanıcı kaynaklı bir hasar yok ve kusurlu bir ürün ise doa kapsamında değişim süresi anlaşmaya göre 15 veya 30 gündür.
Cihazınız servis garantisi kapsamı altında incelenmiş ve hayalet ekran arızasına rastlanılmış.
Fakat cihazınız doa kapsamında olmadığından ekran değişimi yapılıp tarafınıza gönderimi sağlanacaktır.
Anlayışınız için teşekkür ederi iyi günler dileriz.

Saygılarımızla

Adres: Hobyar Mah. Yalı Köşkü Cad. Aslan Han N:22 K:6 Eminönü Fatih / İstanbul

Telefon: 0 (850) 532 0 500

E-Posta: info@deltaservis.com.tr
Doa kapsamı derken? Açılımı nedir?

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

SessizFirtina

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sero
Cihazım
Xiaomi Mi 10
Konum
İzmir
Katılım
17 Aralık 2017
Konular
7
Mesajlar
88
Tepkime puanı
31
Puanları
18
Merhaba Ali Bey,

Konu hakkında detaylı bilgi vermek için tarafınıza 2 kez aradık fakat ulaşamadık.
İthalat veya Türkiye garantili cihazlarda, satıcı firma veya ithalatçı firmalarda üründe kullanıcı kaynaklı bir hasar yok ve kusurlu bir ürün ise doa kapsamında değişim süresi anlaşmaya göre 15 veya 30 gündür.
Cihazınız servis garantisi kapsamı altında incelenmiş ve hayalet ekran arızasına rastlanılmış.
Fakat cihazınız doa kapsamında olmadığından ekran değişimi yapılıp tarafınıza gönderimi sağlanacaktır.
Anlayışınız için teşekkür ederi iyi günler dileriz.

Saygılarımızla

Adres: Hobyar Mah. Yalı Köşkü Cad. Aslan Han N:22 K:6 Eminönü Fatih / İstanbul

Telefon: 0 (850) 532 0 500

E-Posta: info@deltaservis.com.tr

6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun un 10. ve 11. Maddelerine göre 6 ay içerisinde ayıplı malı iade etme hakkı var.

MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.
(2) Tüketicinin, sözleşmenin kurulduğu tarihte ayıptan haberdar olduğu veya haberdar olmasının kendisinden beklendiği hâllerde, sözleşmeye aykırılık söz konusu olmaz. Bunların dışındaki ayıplara karşı tüketicinin seçimlik hakları saklıdır.
(3) Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, üretici, ithalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde malın ayıbına ilişkin açıklayıcı bilgiyi içeren bir etiket konulur. Bu etiketin tüketiciye verilmesi veya ayıba ilişkin açıklayıcı bilginin tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde açıkça gösterilmesi zorunludur. Teknik düzenlemesine uygun olmayan ürünler ise hiçbir şekilde piyasaya arz edilemez. Bu ürünlere, Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümleri uygulanır.

MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
(2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı, malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz.
(3) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.
(4) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü, konut ve tatil amaçlı taşınmazlarda ise altmış iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Ancak, bu Kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede yer alan mallara ilişkin, tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.
(5) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.
(6) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.
 

erener

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
Mi9T
Meslek
Biyomedikal Tek.
Konum
istanbul
Katılım
28 Nisan 2018
Konular
13
Mesajlar
169
Tepkime puanı
115
Puanları
43
Geçmiş olsun yapılacak işlem basit uzlaşamıyorsanız tüketici hakem heyetine başvurmakta fayda var. Biraz süreç alsada iade veya değişim hakkı elde edersiniz umarım çabucak probleminiz çözülür.
 

monvance

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ÖmerF Koca
Cihazım
Mi 10T
Meslek
Öğrenci
Yaş
26
Konum
istanbul
Katılım
2 Ocak 2017
Konular
34
Mesajlar
1.523
Çözümler
1
Tepkime puanı
987
Puanları
128
Merhaba Ali Bey,

Konu hakkında detaylı bilgi vermek için tarafınıza 2 kez aradık fakat ulaşamadık.
İthalat veya Türkiye garantili cihazlarda, satıcı firma veya ithalatçı firmalarda üründe kullanıcı kaynaklı bir hasar yok ve kusurlu bir ürün ise doa kapsamında değişim süresi anlaşmaya göre 15 veya 30 gündür.
Cihazınız servis garantisi kapsamı altında incelenmiş ve hayalet ekran arızasına rastlanılmış.
Fakat cihazınız doa kapsamında olmadığından ekran değişimi yapılıp tarafınıza gönderimi sağlanacaktır.
Anlayışınız için teşekkür ederi iyi günler dileriz.

Saygılarımızla

Adres: Hobyar Mah. Yalı Köşkü Cad. Aslan Han N:22 K:6 Eminönü Fatih / İstanbul

Telefon: 0 (850) 532 0 500

E-Posta: info@deltaservis.com.tr
yinede servis işlemlerine almadan once hakli bile olsaniz haber vermeniz gerekmez miydi?

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
yinede servis işlemlerine almadan once hakli bile olsaniz haber vermeniz gerekmez miydi?

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Merhaba

Cihazı servise arızalı olarak gönderdiğinizde arızalarını onarıp tarafınıza göndermekle mükellefiz.
Saygılarımızla
 
Son düzenleme:

monvance

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ÖmerF Koca
Cihazım
Mi 10T
Meslek
Öğrenci
Yaş
26
Konum
istanbul
Katılım
2 Ocak 2017
Konular
34
Mesajlar
1.523
Çözümler
1
Tepkime puanı
987
Puanları
128
Merhaba Ali Bey,

Cihazı servise arızalı olarak gönderdiğinizde arızalarını onarıp tarafınıza göndermekle mükellefiz.
Saygılarımızla
karıştırdınız ben ali değilim :)

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt