- Adım
- bazdaran
- Cihazım
- xiaomi Mi4
- Yaş
- 44
- Konum
- AYDIN
- Katılım
- 7 Ağustos 2016
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 3
Öncelikle tüm xiaomi kullanıcılarına selamlar. Xiaomi mi4 telefonumu garanti kapsamında Delta servise ücretsiz kargo ile gönderdim (olması gereken bu). Telefonun güç butonu arızalıydı. Buton değiştirildi ve tarafıma gönderildi ama karşı taraf ödemeli kargo ile. Bugüne kadar onlarca ürün gönderdim garanti kapsamında servise, bazıları bilgisayar mikrodalga fırın gibi büyük cihazlar olduğu halde hiç kargo ücreti ödemedim ve ödememem gerekiyor zaten. Firmaya kargo için itiraz talebi ilettim gelen cevap ise merdiven altı çalışan şark kurnazı esnaf cevabı. Cevap aynen şu: "Merhaba gönderirken ücretsiz gönderim yaptığınız için kargo firması ile anlaşmamızdan dolayı geri gönderme de alıcı ödeme yapmak durumundayız". Bu cevabı aldıktan sonra böyle bir firmadan 7 TL kargo parasıyla kurtardığıma sevindim açıkcası. Şimdi garanti süresi doldu rahatım.
Bundan sonra ne yaparım açıkca söyleyeyim, yurtdışından getirilen garantisiz cihaz alırım az para veririm kafam rahat olur ve en azından garantisinin olmadığını bilirim. Yukarıdaki cevabı verecek şekilde keyfi hareket eden bir firmanın insafına kendimi bırakmam.
Not: Yanlış anlama olmasın sorun 7 Tl değil. Kafasına göre davranan ve kural değiştiren firmanın güven vermeyen kurnaz davranışı.
Bundan sonra ne yaparım açıkca söyleyeyim, yurtdışından getirilen garantisiz cihaz alırım az para veririm kafam rahat olur ve en azından garantisinin olmadığını bilirim. Yukarıdaki cevabı verecek şekilde keyfi hareket eden bir firmanın insafına kendimi bırakmam.
Not: Yanlış anlama olmasın sorun 7 Tl değil. Kafasına göre davranan ve kural değiştiren firmanın güven vermeyen kurnaz davranışı.