Çözüldü Delta Servis Kargo ücreti

bazdaran

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
bazdaran
Cihazım
xiaomi Mi4
Yaş
44
Konum
AYDIN
Katılım
7 Ağustos 2016
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Öncelikle tüm xiaomi kullanıcılarına selamlar. Xiaomi mi4 telefonumu garanti kapsamında Delta servise ücretsiz kargo ile gönderdim (olması gereken bu). Telefonun güç butonu arızalıydı. Buton değiştirildi ve tarafıma gönderildi ama karşı taraf ödemeli kargo ile. Bugüne kadar onlarca ürün gönderdim garanti kapsamında servise, bazıları bilgisayar mikrodalga fırın gibi büyük cihazlar olduğu halde hiç kargo ücreti ödemedim ve ödememem gerekiyor zaten. Firmaya kargo için itiraz talebi ilettim gelen cevap ise merdiven altı çalışan şark kurnazı esnaf cevabı. Cevap aynen şu: "Merhaba gönderirken ücretsiz gönderim yaptığınız için kargo firması ile anlaşmamızdan dolayı geri gönderme de alıcı ödeme yapmak durumundayız". Bu cevabı aldıktan sonra böyle bir firmadan 7 TL kargo parasıyla kurtardığıma sevindim açıkcası. Şimdi garanti süresi doldu rahatım.

Bundan sonra ne yaparım açıkca söyleyeyim, yurtdışından getirilen garantisiz cihaz alırım az para veririm kafam rahat olur ve en azından garantisinin olmadığını bilirim. Yukarıdaki cevabı verecek şekilde keyfi hareket eden bir firmanın insafına kendimi bırakmam.

Not: Yanlış anlama olmasın sorun 7 Tl değil. Kafasına göre davranan ve kural değiştiren firmanın güven vermeyen kurnaz davranışı.
 

bazdaran

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
bazdaran
Cihazım
xiaomi Mi4
Yaş
44
Konum
AYDIN
Katılım
7 Ağustos 2016
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
2
Puanları
3
GARANTİ BELGESİ YÖNETMELİĞİ
MADDE 8 –
(1) Tüketicinin, Kanunun 11 inci maddesinde yer alan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.


SATIŞ SONRASI HİZMETLER YÖNETMELİĞİ
MADDE 10 – (1) Tüketicinin bulunduğu yerde yetkili servis istasyonunun olmaması halinde satış sonrası hizmetlerin verilmesinden, tüketiciye en yakın yerdeki yetkili servis istasyonu sorumludur.

(2) Tüketiciye en yakın yerdeki yetkili servis istasyonunda satış sonrası hizmet verilmesinin mümkün olmaması durumunda; malın firma merkezine ya da diğer bir yetkili servis istasyonuna ulaştırılması ve geri gönderilmesi ile ilgili olarak tüketiciden nakliye, posta, kargo veya benzeri herhangi bir ulaşım gideri talep edilemez.
 

wolverinemre

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
emre
Cihazım
gm discovery
Konum
istanbul
Katılım
2 Temmuz 2015
Konular
0
Mesajlar
11
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Konuyu hortlatmak gibi olacak ama bugün delta servisteki cihazım kargoya verilmiş. Kargo ücreti alıcı ödemeli olarak gözüküyor delta servisten sorgulattığımda. Böyle bi saçmalık olabilir mi? Ben kargo ücretini ödemek istemiyorum ne yapabilirim?
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Merhabalar,

Konuyla ilgili daha sağlıklı bilgi verebilmek adına form numaranızı bizimle paylaşırsanız ön incelemesiyle birlikte size geri dönüş yapabiliriz.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 

Alinazik

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ali rıza
Cihazım
Redmi 5 plus
Yaş
42
Konum
Bursa
Katılım
13 Temmuz 2018
Konular
4
Mesajlar
25
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Manisa delta teknik servise yolladigim redmi 5 plus cihazimin durumunu sorguladigimda ayni sekilde alici kargo ödemeli yaziyordu.

Müşteri hizmetlerini aradiğimda verilen cevap "Ürünü gönderirken ücretsiz gönderim yaptığınız için kargo firması ile yaptigimiz anlaşmadan dolayı geri gönderme de alıcı ödemeli yapmak durumundayız".
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Manisa delta teknik servise yolladigim redmi 5 plus cihazimin durumunu sorguladigimda ayni sekilde alici kargo ödemeli yaziyordu.

Müşteri hizmetlerini aradiğimda verilen cevap "Ürünü gönderirken ücretsiz gönderim yaptığınız için kargo firması ile yaptigimiz anlaşmadan dolayı geri gönderme de alıcı ödemeli yapmak durumundayız".
Merhaba,

Sizlere yardımcı olabilmemiz için iletişim bilgilerinizi, cihazınızın IMEI numarası yada 6 haneli form numarasını bizlere özel mesaj yoluyla iletmeniz doğrultusunda tarafınıza detaylı bilgilendirme sağlanacaktır.
 

Uygar62

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Uygar
Cihazım
Redmi note 7
Yaş
20
Konum
Güngören
Katılım
18 Ekim 2019
Konular
42
Mesajlar
170
Tepkime puanı
46
Puanları
28
Merhaba,

Sizlere yardımcı olabilmemiz için iletişim bilgilerinizi, cihazınızın IMEI numarası yada 6 haneli form numarasını bizlere özel mesaj yoluyla iletmeniz doğrultusunda tarafınıza detaylı bilgilendirme sağlanacaktır.
Hocam aradan 3 yıl geçmiş neye ulaşacaksınız
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Hocam aradan 3 yıl geçmiş neye ulaşacaksınız
Merhaba,
Konu başlığı daha önce açılmış olsa da gelen mesajlarda görüldüğü üzere kullanıcımız çok yakın tarihte sorun yaşamıştır. Kullanıcımıza yardımcı olabilmek adına onlara pek tabii ulaşım sağlayabiliriz.
 
Üst Alt