- Adım
- serhan
- Cihazım
- mi note 10 lite
- Meslek
- bilgi işlem
- Konum
- kayseri
- Katılım
- 10 Şubat 2018
- Konular
- 35
- Mesajlar
- 313
- Tepkime puanı
- 138
- Puanları
- 58
merhaba 04.07.2020 tarihinde mi note 10 lite telefonumu delta servise gönderdim (acele ile genpa yerine delta ya gönderdim) ürünün delta servis garantisinde olmadığını ve geri göndereceklerini ilettiler buraya kadar sorun yok bu gün cihazımı kargodan aldım doğru servise göndermek için kargo poşetini açtım şok oldum telefonun kutusunu direk kargo poşetine koyup göndermişler kutu mahfolmuş malum kargo şirketleri ben gönderirken kat kat koruma naylonuna sarıp göndermiştim şimdi doğru servise gönderdim talebim doa kapsamında iade alınmasıydı ama firma kutuyu mahfetmişsiniz iade alamayız derse ben ne diyeceğim?