- Adım
- Umut
- Cihazım
- Xiaomi Mi 6
- Yaş
- 38
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 2 Şubat 2018
- Konular
- 6
- Mesajlar
- 150
- Tepkime puanı
- 40
- Puanları
- 28
Ekrandaki ışık sızmasından dolayı Mi 6 telefonumu delta servise gönderdim. Yanında gönderdiğim not ile kesinlikle ekran değişimi veya onarım istemiyorum diye belirttim. Fakat 1 hafta geçtikten sonra Delta Servis'in arıza takip bölümünden kontrol ettiğimde Son durum kısmında "Parça Bekleniyor" yazıyor. Bunu üzerine hem destek talebinden bulundum hem de telefon ile servisle görüştüm. Telefondaki müşteri temsilcisi bana telefonun ekranı sorunlu diye gönderdiğimi ve ekran değişeceği için parça beklendiğini söyledi. Parça değişimi istemediğimi yanında gönderdiğim not ile belirttiğimi, buna rağmen niye onarım yapıldığını sorduğum. Burası servis buraya ürünler tamir için gönderilir gibi saçma bir cevap aldım. Ekranın değişmesini istemiyorum değiştirilmesin işlemleri durdurun dediğimde de tamir sürecine müdahele edemiyoruz şeklinde bir cevap aldım. Yani şu an zorla telefonumun ekranını değiştirecekler!
Delta Servis ile daha önce de servis sürecinde sorunlar yaşadım ve hala yaşıyorum. Bu işin sonunda telefonu iade edip Xiaomi marka herhangi bir ürün almamayı düşünüyorum. İnsanları Xiaomi'den soğuttuğun için teşekkürler Delta Servis!
Delta Servis ile daha önce de servis sürecinde sorunlar yaşadım ve hala yaşıyorum. Bu işin sonunda telefonu iade edip Xiaomi marka herhangi bir ürün almamayı düşünüyorum. İnsanları Xiaomi'den soğuttuğun için teşekkürler Delta Servis!