Çözüldü Delta Servis İstemediğim Halde Onarım Yapıyor!

slopelock

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
2 Şubat 2018
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Ekrandaki ışık sızmasından dolayı Mi 6 telefonumu delta servise gönderdim. Yanında gönderdiğim not ile kesinlikle ekran değişimi veya onarım istemiyorum diye belirttim. Fakat 1 hafta geçtikten sonra Delta Servis'in arıza takip bölümünden kontrol ettiğimde Son durum kısmında "Parça Bekleniyor" yazıyor. Bunu üzerine hem destek talebinden bulundum hem de telefon ile servisle görüştüm. Telefondaki müşteri temsilcisi bana telefonun ekranı sorunlu diye gönderdiğimi ve ekran değişeceği için parça beklendiğini söyledi. Parça değişimi istemediğimi yanında gönderdiğim not ile belirttiğimi, buna rağmen niye onarım yapıldığını sorduğum. Burası servis buraya ürünler tamir için gönderilir gibi saçma bir cevap aldım. Ekranın değişmesini istemiyorum değiştirilmesin işlemleri durdurun dediğimde de tamir sürecine müdahele edemiyoruz şeklinde bir cevap aldım. Yani şu an zorla telefonumun ekranını değiştirecekler!

Delta Servis ile daha önce de servis sürecinde sorunlar yaşadım ve hala yaşıyorum. Bu işin sonunda telefonu iade edip Xiaomi marka herhangi bir ürün almamayı düşünüyorum. İnsanları Xiaomi'den soğuttuğun için teşekkürler Delta Servis!
 

Ekli dosyalar

  • Untitled-1.png
    Untitled-1.png
    107,9 KB · Görüntüleme: 72
  • Untitled-2.png
    Untitled-2.png
    90,1 KB · Görüntüleme: 68

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.477
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438
Hocam ben konuyu anlamadım... Siz daha önce bir mağazadan satın aldığınız telefon için değişim/iade raporu istemiştiniz ve delta servis bu raporu vermişti, siz de telefonunuzu iade edip ücretini almıştınız diye hatırlıyorum. Benim mi aklımda yanlış kaldı?

Yeniden telefon mu aldınız ve yeni telefon da arızalı mı çıktı? Yoksa telefonunuzu iade etmekten vaz mı geçtiniz? Şu anki cihazınızda ışık sızması var fakat tamir edilmesini istemiyor musunuz? O zaman niye servise gönderdiniz?

Delta Servis 1 veya Delta Servis 2 belki konuyu biliyorlardır...
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Ekrandaki ışık sızmasından dolayı Mi 6 telefonumu delta servise gönderdim. Yanında gönderdiğim not ile kesinlikle ekran değişimi veya onarım istemiyorum diye belirttim. Fakat 1 hafta geçtikten sonra Delta Servis'in arıza takip bölümünden kontrol ettiğimde Son durum kısmında "Parça Bekleniyor" yazıyor. Bunu üzerine hem destek talebinden bulundum hem de telefon ile servisle görüştüm. Telefondaki müşteri temsilcisi bana telefonun ekranı sorunlu diye gönderdiğimi ve ekran değişeceği için parça beklendiğini söyledi. Parça değişimi istemediğimi yanında gönderdiğim not ile belirttiğimi, buna rağmen niye onarım yapıldığını sorduğum. Burası servis buraya ürünler tamir için gönderilir gibi saçma bir cevap aldım. Ekranın değişmesini istemiyorum değiştirilmesin işlemleri durdurun dediğimde de tamir sürecine müdahele edemiyoruz şeklinde bir cevap aldım. Yani şu an zorla telefonumun ekranını değiştirecekler!

Delta Servis ile daha önce de servis sürecinde sorunlar yaşadım ve hala yaşıyorum. Bu işin sonunda telefonu iade edip Xiaomi marka herhangi bir ürün almamayı düşünüyorum. İnsanları Xiaomi'den soğuttuğun için teşekkürler Delta Servis!


Kullanıcı ile iletişime geçilmiştir.

Delta Servis
Saygılar
 

slopelock

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
2 Şubat 2018
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Hocam ben konuyu anlamadım... Siz daha önce bir mağazadan satın aldığınız telefon için değişim/iade raporu istemiştiniz ve delta servis bu raporu vermişti, siz de telefonunuzu iade edip ücretini almıştınız diye hatırlıyorum. Benim mi aklımda yanlış kaldı?

Yeniden telefon mu aldınız ve yeni telefon da arızalı mı çıktı? Yoksa telefonunuzu iade etmekten vaz mı geçtiniz? Şu anki cihazınızda ışık sızması var fakat tamir edilmesini istemiyor musunuz? O zaman niye servise gönderdiniz?

Delta Servis 1 veya Delta Servis 2 belki konuyu biliyorlardır...

Şöyle bir durum var aslında: Ben servis raporuyla satıcıya gittim ve telefonumu yenisiyle değiştirdim. Fakat bu forumda açılan bir konuda, aldığım yeni cihazın ekranının ayıplı/kusurlu olduğunu öğrendim. Yine de son ana kadar telefonumu servise göndermek istemedim. Fakat bir Tekno'sa mağazasında gördüğüm başka bir Xiaomi Mi 6'da bu ışık sızmasının olmadığını görünce servise yollamaya karar verdim. Yeni telefonu alalı daha 1 ay bile olmadığı için onarım veya parça değişimi istemedim. Ama servis, buna rağmen parça değişimi yapmaya çalışıyor. Müşteri temsilcisi de istemiyorum dediğim halde onarım yapacağız diyor.

Az önce servisten Zihni Bey aradı ve müşteri temsilcisinin tersini söyledi. İstemiyorsanız parça değişimi yapılmaz, o şekilde size yollarız dedi. Eksıik olan şey satıcının değişimden sonra vermesi gereken değişim belgesi. Şimdi satıcı ile görüşüp değişim sonrası verilen cihaza dair bir belge talep edeceğim ve o şekilde ilerleyeceğiz.

Ben sadece sorunsuz bir Xiaomi Mi 6 telefonum olsun ve uzun yıllar kullanayım istiyorum. Artık panelin ne olduğunun da önemi yok.

Not: Şikayetim tamamen müşteri temsilcisinin verdiği cevaplara göre yazılmıştır. Sert üslubum olduysa bu nedenledir. Kim böyle bir durumla karşılaşsa aynı şekilde tepki verir.
 

serkanguzel

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mi Max
Meslek
Emekli
Konum
Mersin - Anamur
Katılım
5 Mart 2017
Konular
15
Mesajlar
557
Çözümler
1
Tepkime puanı
325
Puanları
78
Film yine kopmuş...

Servise gönderilen cihazın kutusunun içinde, ekran değişimi yapılmaması yönünde bir not varsa, servis görevlisinin cihazı arıza kaydına almadan, müşteriyi araması ve servislerinin çalışma prosedürü ne ise onu söylemesi gerekirdi.

Yani gereksiz yere müşteri ile ne diye polemiğe girilir ki, gerçekten anlamıyorum.

Cihaza arıza kayıt numarası veren servis elemanının tecrübesizliği olsa gerek...
 

slopelock

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
2 Şubat 2018
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Şunu da eklemek istiyorum. Zihni bey bana telefonu ilk aldığım tarihin (17 Ocak 2018) göründüğünü ve değişim yapıldığına dair belgeyi talep etti. Ürünün ayıplı/kusurlu olduğuna karar vermek için böyle bir belgeye de ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum ama yinede satıcıdan talep ettim. Sonuçta yeni ürün ile değişmiş olsa dahi imei numarasından cihazın garantisinin olup olmadığını ve ne zaman garantisinin başladığı görebiliyorlar. Tüketici Kanunu'na göre 6 ay içinde ayıplı/kusurlu ürün hakkında iade veya değişim talep etme hakkım var. Kaldıki yaklaşık 1 ayı serviste olmak üzere henüz 2 ay geçmiş durumda.
[doublepost=1521711217,1521455557][/doublepost]Cihaz hala gönderilmedi. Onarım işlemleri devam ediyor yazıyor... :|
[doublepost=1521711625][/doublepost]Eminim onarım bölümünün konudan haberi yok ve ekranı değiştirip yollayacaklar. Beni yeniden bir sürece sokmadan şu işi bir halletsek artık çok sıkıldım.
 

mkaraca

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Melih
Cihazım
mi note 3
Yaş
35
Konum
istanbul
Katılım
19 Mart 2018
Konular
4
Mesajlar
30
Tepkime puanı
5
Puanları
8
Gönderme amacınız ne idi ?

Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

mkaraca

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Melih
Cihazım
mi note 3
Yaş
35
Konum
istanbul
Katılım
19 Mart 2018
Konular
4
Mesajlar
30
Tepkime puanı
5
Puanları
8
Tamamdır sonradan gördüm 1 ay olmadığı için değişim:)

Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Şunu da eklemek istiyorum. Zihni bey bana telefonu ilk aldığım tarihin (17 Ocak 2018) göründüğünü ve değişim yapıldığına dair belgeyi talep etti. Ürünün ayıplı/kusurlu olduğuna karar vermek için böyle bir belgeye de ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum ama yinede satıcıdan talep ettim. Sonuçta yeni ürün ile değişmiş olsa dahi imei numarasından cihazın garantisinin olup olmadığını ve ne zaman garantisinin başladığı görebiliyorlar. Tüketici Kanunu'na göre 6 ay içinde ayıplı/kusurlu ürün hakkında iade veya değişim talep etme hakkım var. Kaldıki yaklaşık 1 ayı serviste olmak üzere henüz 2 ay geçmiş durumda.
[doublepost=1521711217,1521455557][/doublepost]Cihaz hala gönderilmedi. Onarım işlemleri devam ediyor yazıyor... :|
[doublepost=1521711625][/doublepost]Eminim onarım bölümünün konudan haberi yok ve ekranı değiştirip yollayacaklar. Beni yeniden bir sürece sokmadan şu işi bir halletsek artık çok sıkıldım.


Merhaba

Değişim raporu verilecektir. Bunun bilgisini size belirtmiştik. İşleyen süreçte hiçbir sıkıntı yoktur.

Saygılar
Delta Servis
 
Üst Alt