- Adım
- Fadime Atak
- Cihazım
- Note FE
- Yaş
- 47
- Konum
- Istanbul
- Katılım
- 18 Ağustos 2018
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Note fe telefonumu delta servise verdim üründe kronik hatalı benden kaynaklanan birşey değil
MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir
ç)İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme
hakkımı kullanmak istedim
sol tarafın dokunmatigi çalışmıyordu değişim istedim 2-3 aylık cihaz 6ay içerisinde olan ayıplı ürünlerde değişim hakkım olmasına rağmen telefonumunum ekranını habersizce değiştirdiler sitesinde parca bekleniliyor denildiğinde aramistik servisi bize habersiz hicbir işlem yapılmaz denilmistir ama habersiz değiştirdiler değişim istememe rağmen servise gittik ithalatci değişim raporu vermedi diyor
taktıkları ekran sıkıntılı çıktı yazı yazarken harflere basmıyor
Telefonu aldim taktıkları ekran şu yazıyı yazarken kaç kere tuşlara basılmadı ekranı bozuk bu nasıl bir hizmet
MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir
ç)İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme
hakkımı kullanmak istedim
sol tarafın dokunmatigi çalışmıyordu değişim istedim 2-3 aylık cihaz 6ay içerisinde olan ayıplı ürünlerde değişim hakkım olmasına rağmen telefonumunum ekranını habersizce değiştirdiler sitesinde parca bekleniliyor denildiğinde aramistik servisi bize habersiz hicbir işlem yapılmaz denilmistir ama habersiz değiştirdiler değişim istememe rağmen servise gittik ithalatci değişim raporu vermedi diyor
taktıkları ekran sıkıntılı çıktı yazı yazarken harflere basmıyor
Telefonu aldim taktıkları ekran şu yazıyı yazarken kaç kere tuşlara basılmadı ekranı bozuk bu nasıl bir hizmet
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Son düzenleme: