- Adım
- ömer
- Cihazım
- redmi note 4 MT
- Yaş
- 42
- Konum
- türkiye
- Katılım
- 19 Ekim 2018
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 4
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 3
23 Ekim tarihinde servis tarafından teslim alınan ve ürün fiziksel durumu genel görünüm iyi olarak, onarım sonrası garanti durumu garanti devam ediyor şeklinde düzenlenen arıza takip formuna rağmen (ilk görsel) 10 gün sonra servis tarafından telefon ile arandım. Ekran kasasının yamuk olduğu ön panel ve ekran değişiminin yapılması 850₺ ücret ödemem gerektiği tarafıma bildirilmiştir (ikinci görsel). Ürünü servise göndermeden önce yaptığım araştırmalarda bir çok insanın Delta Servis'ten mağdur olduğunu öğrenmiştim. Ancak severek kullandığım telefonumu buna rağmen bir umutla Delta Servis'e gönderdim. Ne yazık ki yaşananların aynısı benimde başıma geldi. Devlet memuruyum ve kısıtlı imkanlarımla bu telefonu aldım. Kılıfsız kullanmadığım gibi cebime dahi koymadığım telefonumun kasasını yamultup, çatlatıp ve garanti dışı bırakılarak mağdur edildim.