- Adım
- Mert
- Cihazım
- Redmi Note 11 P
- Yaş
- 23
- Konum
- Manisa
- Katılım
- 18 Ekim 2023
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- Global 14.0.3.0
- Telefon Modeli
- Redmi Note 11 Pro
- Bootloader Kilidi
- Bilmiyorum
Merhabalar,
Amazon (Xiaomi Resmi Satıcısı) üzerinden almış olduğum bir Redmi cihazım mevcut. Ancak ürünün faturasını kaybetmişim. Kutuda şuan Xiaomi'nin "Warranty Card", "Xiaomi Türkiye Garanti Belgesi" ve "Genpa Teknik Servisleri Kartı" mevcut. Amazon üzerinden adımın, adresimin ve cihazımın IMEI numarasının yazılı olduğu bir fatura çıkarabiliyorum. Ancak bu teknik servise yollamaya yeterli midir? Fatura için Xiaomi ile iletişime geçmeli miyim?
Ayrıca Genpa İzmir teknik servisine elden teslim etmeyi düşünüyorum. Deneyimleyen arkadaşların görüşlerini almak isterim Genpa hakkında.
Amazon (Xiaomi Resmi Satıcısı) üzerinden almış olduğum bir Redmi cihazım mevcut. Ancak ürünün faturasını kaybetmişim. Kutuda şuan Xiaomi'nin "Warranty Card", "Xiaomi Türkiye Garanti Belgesi" ve "Genpa Teknik Servisleri Kartı" mevcut. Amazon üzerinden adımın, adresimin ve cihazımın IMEI numarasının yazılı olduğu bir fatura çıkarabiliyorum. Ancak bu teknik servise yollamaya yeterli midir? Fatura için Xiaomi ile iletişime geçmeli miyim?
Ayrıca Genpa İzmir teknik servisine elden teslim etmeyi düşünüyorum. Deneyimleyen arkadaşların görüşlerini almak isterim Genpa hakkında.