Soru Cihazım servisten çizik olarak döndü

EnergyTR

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
SMS Onaylı
Adım
mustafa
Cihazım
redmi note 6pro
Yaş
27
Konum
izmir
Katılım
13 Mart 2019
Konular
2
Mesajlar
14
Tepki puanı
0
Puanları
1


delta servise gitti hala cihazı iade edemedim yada degisimini saglayamadım üstüne üstlük cizerek yolladılar. Delta servis garantili bir cihazınız varsa lütfen sizde göndermeden önce durum tutanagı tutturun cihaz geldigindede durum tutanagı tutturun. Baya sorunlar yaşıyorum fikir ve görüslere acıgım. Nasıl degisimini yada para iadesini hızlandırabilirim?
 

klaviqula

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Adım
muhsin
Cihazım
Mi5S
Yaş
25
Konum
istanbul
Katılım
1 Ağustos 2016
Konular
3
Mesajlar
14
Tepki puanı
3
Puanları
3
Sorumsuz bir firma. Benim şikayetimi de değiştirerek servis kağıdı düzenlemişlerdi. Şikayeti bile olduğu gibi yazmıyorlar. Kolay gelsin
 

EnergyTR

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
SMS Onaylı
Adım
mustafa
Cihazım
redmi note 6pro
Yaş
27
Konum
izmir
Katılım
13 Mart 2019
Konular
2
Mesajlar
14
Tepki puanı
0
Puanları
1
Sorumsuz bir firma. Benim şikayetimi de değiştirerek servis kağıdı düzenlemişlerdi. Şikayeti bile olduğu gibi yazmıyorlar. Kolay gelsin
aynen simdi ugraş dur

konu actım delte forumdada artık sıkıldım ilk aradıgımda adam biz cizmedik diyor tam sorumsuz bunlar cihaz onlara ilk ulaştıgında genel görünüm iyi dire fiziksel durumu belirtiyolar ama cihazı kargoya verip gönderiyorlar hic bir işlem yapmadan birde. tutanakla actırıyorum ve cihazı haşat etmişler aynı sekilde geri gönderiyorum çizik geldi diyorlar. Delte servis resmen kendi geri yolladıkları cihazı ciziyor kanıtlarım ve tutanaklarım var bakalım ne olcak.
servisteki yetkililer hala biz cizmedik diyor tutanak var elimde kanıtlar var bakalım ne olcak. sinir testinden geciyorum resmen. Küfredecem servise o olacak resmen billur geciyorlar.
 

Trissandom

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Halil
Cihazım
Pocophone F1
Yaş
24
Konum
Istanbul
Katılım
13 Şubat 2019
Konular
59
Mesajlar
659
Tepki puanı
550
Puanları
108
Türkiye'de garanti ile alakalı olan tüm firmalar böyle.
Cihaz kozmetik puanı ve durum bilgisi yazılmadığı durumlarda müşteri kaynaklı hata raporuyla gönderebilmek için, cihazı hasarlı olarak gönderiyorlar. KVK bu sorunlarla dolu, tüketici hakem heyeti her gün bir yenisiyle uğraşıyor. Garanti olayı kumar gibidir.
 

klaviqula

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Adım
muhsin
Cihazım
Mi5S
Yaş
25
Konum
istanbul
Katılım
1 Ağustos 2016
Konular
3
Mesajlar
14
Tepki puanı
3
Puanları
3
Ön kamerayı tamire yolladım, arka kameraya toz kaçırıp yolladılar. Cihaz kabuldeki kadına dedim buna toz kaçırmışsınız, arkada bi temizleyin diye. Servis kaydı açmamız lazım dedi. Açınca da 15 günden önce cihazımı alamayacağımı bildiğim için ortada kaldım.Zaten 15 gün kalmış serviste, bir 15 gün daha çekilmezdi. Ondan sonra da kendim sildim tozları fiber bezle ama malesef kamera daha kötü bir hal aldı. Her aklıma geldiğinde lanet okuyorum servise
 

perbulak

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Pekcan
Cihazım
tulip
Konum
Ankara
Katılım
23 Nisan 2019
Konular
2
Mesajlar
51
Tepki puanı
12
Puanları
8
Bir kere hatayı başta yapmışsınız delta garantili alarak ..
 

EnergyTR

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
SMS Onaylı
Adım
mustafa
Cihazım
redmi note 6pro
Yaş
27
Konum
izmir
Katılım
13 Mart 2019
Konular
2
Mesajlar
14
Tepki puanı
0
Puanları
1
delta servisin işlem yapıp incelemesini bekliyorum artık bakalım son durumu yine yazarım. bu arada para iadesi yerine cihazın 1 e 1 degismesine yada üst modelle degismesini isticem gibi duruyor. para iadesi alıp aynı cihazı o parayla geri alamam bile dolar kuru cok degismiş
 

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepki puanı
34
Puanları
18


delta servise gitti hala cihazı iade edemedim yada degisimini saglayamadım üstüne üstlük cizerek yolladılar. Delta servis garantili bir cihazınız varsa lütfen sizde göndermeden önce durum tutanagı tutturun cihaz geldigindede durum tutanagı tutturun. Baya sorunlar yaşıyorum fikir ve görüslere acıgım. Nasıl degisimini yada para iadesini hızlandırabilirim?
Merhabalar,

Cihazınızın kaydına ulaşabileceğimiz bilgileri bize özel mesaj yolu ile iletmeniz halinde kontrol edilerek tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ön kamerayı tamire yolladım, arka kameraya toz kaçırıp yolladılar. Cihaz kabuldeki kadına dedim buna toz kaçırmışsınız, arkada bi temizleyin diye. Servis kaydı açmamız lazım dedi. Açınca da 15 günden önce cihazımı alamayacağımı bildiğim için ortada kaldım.Zaten 15 gün kalmış serviste, bir 15 gün daha çekilmezdi. Ondan sonra da kendim sildim tozları fiber bezle ama malesef kamera daha kötü bir hal aldı. Her aklıma geldiğinde lanet okuyorum servise
Merhabalar,

Şuan için cihazınız ile ilgili yaşadığınız bir sorun var ise servisimize teslim etmeniz halinde hızlı bir şekilde tarafınıza destek sağlanacaktır. Ayrıca iletişim bilgilerinizi tarafımıza iletmeniz halinde sizinle iletişime geçilecektir.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 

EnergyTR

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
SMS Onaylı
Adım
mustafa
Cihazım
redmi note 6pro
Yaş
27
Konum
izmir
Katılım
13 Mart 2019
Konular
2
Mesajlar
14
Tepki puanı
0
Puanları
1
servis numarası: 454005 zaten serviste cizildigi icin tutanak tutturarak geri yolladım arama yapılmasını bekliyorum. İncelenip tekrar geri dönüs yapılcakmıs.
 
Üst Alt