- Adım
- Yunus
- Cihazım
- Xiaomi
- Yaş
- 26
- Konum
- Mersin
- Katılım
- 2 Nisan 2017
- Konular
- 5
- Mesajlar
- 73
- Tepkime puanı
- 39
- Puanları
- 18
An itibariyle Cepport ürün değişimi yaptı.Gün içinde kargolayacaklar ürünü. cantara hocama ilgilendiği için çok teşekkür ederim.
Merhabalar.Perşembe günü Gittigidiyor-Cepport mağazası üzerinden Xiaomi Mi Note 3 64 GB Mavi renkli ürün sipariş etmiştim. (Kılıf ve Kırılmaz Cam Paketli) Bugün kargom geldi.Lakin benim için hayal kırıklığı oldu.Kutu açılışına başladım beni şöyle bir kağıt karşıladı.
Değerli Müşterimiz;
Satın almış olduğunuz Xiaomi Mi Note 3 64 GB ürün için elimizde olmayan sebeplerden dolayı stoklarımızda slikon kılıf bulunmamaktadır.
İletişim Bilgileri İçin
Cepport Aksesuar Yöneticisi
Önder Bey ...
ve numarası yazıyordu.
Neyse dedim fatura karşıladı beni daha sonra Mi Note 3 kutusunun ambalajını çıkardım içinde Türkiye uyumlu şarj dönüştürücü de çıkmadı.Daha sonra ürünü açmayı denedim.Açılmadı ve en sonunda Cepport Aksesuar Yöneticisi Önder Beyi aradım kendisi bana geri döndü ve böyle bir şeyin olmaması gerektiğini normalde ürünlerin en az
%50 şarjı olduğunu ve evimde eğer varsa başka bir type c kablosu ile şarj etmemi ve dilersem ürün değişimi yapabileceğimi söyledi.Ürünü şarja taktım başka bir type c kablosu ve adaptörü ile . Şarj ettikten sonra çıkardım %60 civarı şarjı vardı kurulum yaptım ve teste başladım.Ama bir türlü içim rahat etmedi.Miui Forum üyelerinin de tavsiyesi ile ürünü değiştirmeye karar verdim ve Önder Beyi aradım kendisi hiçbir sıkıntının olmadığını kutunun içine not bırakmamı ve ilgili kargo biriminden kargolayın değiştirelim kılıfı ve dönüştürücüyü de yollayalım dedi.Kargoyu an itibariyle yolladım.Umarım hatalarını bir an önce telafi ederler