Çözüldü Cepport Kusurlu Ürün Gönderdi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Yuniforce

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yunus
Cihazım
Xiaomi
Yaş
26
Konum
Mersin
Katılım
2 Nisan 2017
Konular
5
Mesajlar
73
Tepkime puanı
39
Puanları
18
An itibariyle Cepport ürün değişimi yaptı.Gün içinde kargolayacaklar ürünü. cantara hocama ilgilendiği için çok teşekkür ederim.

Merhabalar.Perşembe günü Gittigidiyor-Cepport mağazası üzerinden Xiaomi Mi Note 3 64 GB Mavi renkli ürün sipariş etmiştim. (Kılıf ve Kırılmaz Cam Paketli) Bugün kargom geldi.Lakin benim için hayal kırıklığı oldu.Kutu açılışına başladım beni şöyle bir kağıt karşıladı.

Değerli Müşterimiz;
Satın almış olduğunuz Xiaomi Mi Note 3 64 GB ürün için elimizde olmayan sebeplerden dolayı stoklarımızda slikon kılıf bulunmamaktadır.
İletişim Bilgileri İçin
Cepport Aksesuar Yöneticisi
Önder Bey ...
ve numarası yazıyordu.
Neyse dedim fatura karşıladı beni daha sonra Mi Note 3 kutusunun ambalajını çıkardım içinde Türkiye uyumlu şarj dönüştürücü de çıkmadı.Daha sonra ürünü açmayı denedim.Açılmadı ve en sonunda Cepport Aksesuar Yöneticisi Önder Beyi aradım kendisi bana geri döndü ve böyle bir şeyin olmaması gerektiğini normalde ürünlerin en az
%50 şarjı olduğunu ve evimde eğer varsa başka bir type c kablosu ile şarj etmemi ve dilersem ürün değişimi yapabileceğimi söyledi.Ürünü şarja taktım başka bir type c kablosu ve adaptörü ile . Şarj ettikten sonra çıkardım %60 civarı şarjı vardı kurulum yaptım ve teste başladım.Ama bir türlü içim rahat etmedi.Miui Forum üyelerinin de tavsiyesi ile ürünü değiştirmeye karar verdim ve Önder Beyi aradım kendisi hiçbir sıkıntının olmadığını kutunun içine not bırakmamı ve ilgili kargo biriminden kargolayın değiştirelim kılıfı ve dönüştürücüyü de yollayalım dedi.Kargoyu an itibariyle yolladım.Umarım hatalarını bir an önce telafi ederler :(
 

TaNGo

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
Fatih Emre
Cihazım
Redmi Pro
Yaş
42
Konum
Istanbul
Katılım
7 Ocak 2017
Konular
10
Mesajlar
912
Tepkime puanı
649
Puanları
108
Benim de söylemek istediğim bu. Kendinizi satıcının yerine koyun. Sıkıntıyı çözeceğinizi söylemişsiniz bi bakıyorsunuz adam konu açmış. Halledilmezse konu açılması gerekirdi bence.
Ama 1 değil 2 değil daha dikkatli olurlarsa eskisi gibi 0 sorunla ticaret yapabilirler hocam

MI MAX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

ezioTD

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ezio
Cihazım
Mi 6
Katılım
15 Ağustos 2014
Konular
13
Mesajlar
356
Tepkime puanı
149
Puanları
58
Ama 1 değil 2 değil daha dikkatli olurlarsa eskisi gibi 0 sorunla ticaret yapabilirler hocam

MI MAX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bence sıkıntısız alışveriş yapanlar da konu açsın o zaman :)
 
Oyla:

XWORK

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
XWorK
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Öğrenci
Konum
Malatya
Katılım
15 Eylül 2017
Konular
15
Mesajlar
748
Tepkime puanı
403
Puanları
78
Hepsiburada dan aldım ve lanet olsun diyorum cepport hala kat kat kaliteli iş yapıyor fire vermesi gözümde kötüye götürmüyor.

Mi 5S Epicrom Global Beta 8.1.25
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.659
Çözümler
64
Tepkime puanı
24.207
Puanları
438
Konu sahibi arkadaş zaten sıkıntısı yazmıştı. Cepport ile iletişime geçip durumu anlatmıştım ve ürünü geri göndermesi halinde değiştirileceğini belirtmişlerdi.

Sorun olarak adlandırılan şey ise paket içerisinden çıkmayan bir adet silikon kılıf ve dönüştürücü... Firma ise buna rağmen müşteri memnuniyeti adına eksik çıkan silikon kılıfı göndermek yerine bir daha kimseye satılmayacak olan kullanılmış cihazı iade alıp çöpe atmayı sorgusuz ve sualsiz bir şekilde kabul etti.

Kusura bakmayın ancak Cepport bizlerin iyi niyetimize ve tarafsızlığımıza güvenerek kullanıcılarımızın sıkıntılarını çözüyor ve gideriyor. Bu tarz art niyetli, karalamaya yönelik yaklaşımlar ileride oluşabilecek sorunlarda gerçek anlamda birilerinin mağdur olmasına neden olacaktır.
 
Oyla:

Yuniforce

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yunus
Cihazım
Xiaomi
Yaş
26
Konum
Mersin
Katılım
2 Nisan 2017
Konular
5
Mesajlar
73
Tepkime puanı
39
Puanları
18
Konu sahibi arkadaş zaten sıkıntısı yazmıştı. Cepport ile iletişime geçip durumu anlatmıştım ve ürünü geri göndermesi halinde değiştirileceğini belirtmişlerdi.

Sorun olarak adlandırılan şey ise paket içerisinden çıkmayan bir adet silikon kılıf ve dönüştürücü... Firma ise buna rağmen müşteri memnuniyeti adına eksik çıkan silikon kılıfı göndermek yerine bir daha kimseye satılmayacak olan kullanılmış cihazı iade alıp çöpe atmayı sorgusuz ve sualsiz bir şekilde kabul etti.

Kusura bakmayın ancak Cepport bizlerin iyi niyetimize ve tarafsızlığımıza güvenerek kullanıcılarımızın sıkıntılarını çözüyor ve gideriyor. Bu tarz art niyetli, karalamaya yönelik yaklaşımlar ileride oluşabilecek sorunlarda gerçek anlamda birilerinin mağdur olmasına neden olacaktır.
Haklısınız teşekkür ederim.Konuyu kapatmak istiyorum.
 
Oyla:

ezioTD

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ezio
Cihazım
Mi 6
Katılım
15 Ağustos 2014
Konular
13
Mesajlar
356
Tepkime puanı
149
Puanları
58
Konu sahibi arkadaş zaten sıkıntısı yazmıştı. Cepport ile iletişime geçip durumu anlatmıştım ve ürünü geri göndermesi halinde değiştirileceğini belirtmişlerdi.

Sorun olarak adlandırılan şey ise paket içerisinden çıkmayan bir adet silikon kılıf ve dönüştürücü... Firma ise buna rağmen müşteri memnuniyeti adına eksik çıkan silikon kılıfı göndermek yerine bir daha kimseye satılmayacak olan kullanılmış cihazı iade alıp çöpe atmayı sorgusuz ve sualsiz bir şekilde kabul etti.

Kusura bakmayın ancak Cepport bizlerin iyi niyetimize ve tarafsızlığımıza güvenerek kullanıcılarımızın sıkıntılarını çözüyor ve gideriyor. Bu tarz art niyetli, karalamaya yönelik yaklaşımlar ileride oluşabilecek sorunlarda gerçek anlamda birilerinin mağdur olmasına neden olacaktır.
Anlatmak istediğim buydu.
 
Oyla:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt